NOD-lijst 24-30 augustus

Discussie in 'NOD forum' gestart door Noxe, 24 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loes33

    Loes33 Bekend lid

    10 aug 2018
    890
    629
    93
    Vrouw
    Spannend vandaag @Lalalaura! Ik duim voor jullie. Hoop dat jij deze lijst nog een beetje roze kan kleuren!

    Iemand die mij kan helpen? Beetje dom misschien, maar ik snap dan nu niet zo goed hoe mijn cyclus werkt. Kan het zo zijn dat ik nog mijn eisprong moet krijgen? Ben 30 juli ongesteld geworden na de pil en nu dus nog niet. Is het nu voor mij afwachten tot ik ongi wordt en kan ik daarna pas verder, of is er nog kans dat die hele eisprong nog moet komen? En kan ik daar nu met ovu testen of temperaturen nog achter komen of had ik dat dan al vanaf het begin moeten doen?

    Sorry voor de lange lijst met vragen ;) hoop dat iemand hier iets weet, anders ga ik even verder speuren op dit forum.
     
  2. Lentekind85

    Lentekind85 Bekend lid

    5 feb 2014
    714
    223
    43
    NULL
    NULL
    Hmm... ik zou zeggen dat je dan nog aan het ontpillen bent en nu in je eerste "echte" cyclus zit. Zou goed kunnen zijn dat je eisprong veel later is ja... Maar of je dan nu nog ovulatietesten moet doen vraag ik me af... Die kan natuurlijk na een dag of 30 inmiddels (toch?) al best geweest zijn, dus de kans dat je dan je eisprong vindt is denk ik klein.

    ik zou geloof ik wachten tot je ongesteld wordt en dan vanaf CD10 beginnen met ovulatietesten, dat geeft meer zekerheid.

    Temperaturen kan natuurlijk ook, maar daar heb ik geen verstand van, haha!
     
  3. Lalalaura

    Lalalaura Fanatiek lid

    3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Helaas. Ik ga ook (weer) op rood...
     
  4. Luna86

    Luna86 VIP lid

    11 jan 2009
    13.137
    7.725
    113
    Gelderland
    :( Nee dat balen hè! Ik had zulke goede hoop voor jullie.
     
  5. Lalalaura

    Lalalaura Fanatiek lid

    3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Ik baal ook flink. Aan de andere kant, ik wordt nu al een paar maanden volgestopt met medicijnen. Als de doktoren hadden verwacht dat het makkelijk zou gaan, had dat niet nodig geweest. Denk dus dat ik me er maar gewoon bij neer moet leggen dat ik een lange adem zal moeten hebben..
     
  6. Loes33

    Loes33 Bekend lid

    10 aug 2018
    890
    629
    93
    Vrouw
    Oh nee! Balen meid! Succes in de volgende ronde.
     
  7. Loes33

    Loes33 Bekend lid

    10 aug 2018
    890
    629
    93
    Vrouw
    Dank je voor je reactie. Ik ga me er eens in verdiepen... al hoop ik dat ik ook snel op rood kan. Nu is het ook niks, ik wil door!
     
  8. Vrouw1982

    Vrouw1982 Fanatiek lid

    17 mei 2012
    2.195
    464
    83
    Vrouw
    Ah balen alle dames op rood :( succes in de volgende ronde! Hier nog steeds niks. Ik heb geen hoop op een zwangerschap, eerder dat een eitje gewoon niet gesprongen is of veel later was dan ik zelf dacht. Ik zit nu op dag 37 en het is nu afwachten tot ik eindelijk ongesteld wordt. Mijn langste cyclus was 44 dagen, hoop dat deze korter is. Ik wil ook door naar de volgende ronde!
     
  9. liefsvanha

    liefsvanha Niet meer actief

    Ahhh sterkte!! :(
     
  10. MotherOfAnAngel

    MotherOfAnAngel Fanatiek lid

    8 sep 2017
    2.720
    2.353
    113
    Vrouw
    Maassluis
    He wat veel rood meiden :(
    Zo jammer!! Dikke knuff
     

Deel Deze Pagina