Juli 2017 groepje, door tot volledig roze!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Katsje, 23 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Katsje

    Katsje Fanatiek lid

    17 mrt 2017
    1.596
    828
    113
    Vrouw
    Ridderkerk
    Ik heb geen idee wanneer mn nod is/was. Ik temperatuur niet en gebruik geen ovutesten. Was in maart gestopt met de pil toen heb ik een cyclus van 32 dagen gehad en de 2 cyclus van 32 dagen bleek ik zwanger. Dit werd een week later een bbz. Na de bbz 1 cyclus gehad van 42 dagen, dus ik hoop dat mn cyclus wel weer steeds korter wordt en teruggaat naar die 32 dagen....
     
  2. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    ik blijf nog heel hard voor je duimen!

    ahh okee. ik hoop dat er nog een minikans voor je is dat het raak mag zijn.
     
    Katsje vindt dit leuk.
  3. joyce2086

    joyce2086 Fanatiek lid

    6 jun 2014
    1.097
    424
    83
    Rotterdam
    Gefeliciteerd voor alle zwangeren, mooie testjes! Gaat hier ook kriebelen, vandaag nod en nog niets te ontdekken. Nog dames die gaan testen vandaag?
    Balen voor iedereen in het rood! Sterkte en succes komende ronde!
     
  4. Hyacintje

    Hyacintje Bekend lid

    11 apr 2013
    968
    253
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    Nee zeker niet. Nu hopelijk weer wat rustiger slapen. :)
     
  5. Hyacintje

    Hyacintje Bekend lid

    11 apr 2013
    968
    253
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    Balen meis. Maar zo lang er nog geen bloed is, is het goed! Blijf duimen
     
  6. Hyacintje

    Hyacintje Bekend lid

    11 apr 2013
    968
    253
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    I
    Ik blijf ook heel hard duimen!!
     
  7. Seabert1

    Seabert1 Actief lid

    18 jul 2017
    437
    271
    63
    Vrouw
    Dat zou inderdaad fijn zijn. 42 dagen is wel erg lang, en vooral ook lang wachten steeds. Kan het mogelijk niet ook te maken hebben gehad met de bbz, dat de keer erna zoveel langer was?
     
  8. Katsje

    Katsje Fanatiek lid

    17 mrt 2017
    1.596
    828
    113
    Vrouw
    Ridderkerk
    Alles kan, maar ik heb ook nog eens PCOS:$ Dus onzekerheid blijft toch wel
     
  9. Multimama

    Multimama Lid

    3 jul 2017
    30
    10
    8
    Vrouw
    Gefeliciteerd alle dames die positief hebben getest! En heel veel sterkte voor de wachtende en de dames die ongesteld zijn geworden. Ik heb een vraagje over de clear blue digital. Ik moet as zo of ma ongesteld worden. Kan ik vandaag met de clearblue digital testen? Ik heb wel mogelijke symptomen....en gewoon zwaar ongeduldig.....
     
    Hyacintje vindt dit leuk.
  10. KyJaGa

    KyJaGa Lid

    6 jul 2017
    51
    20
    8
    Vrouw
    Gefeliciteerd meid, geniet ervan!
     
    Hyacintje vindt dit leuk.
  11. Hyacintje

    Hyacintje Bekend lid

    11 apr 2013
    968
    253
    63
    Vrouw
    Zoetermeer
    Dankjulliewel allemaal!
     
  12. MJBP

    MJBP Actief lid

    8 dec 2016
    445
    295
    63
    Vrouw
    In het midden van NL
    @KyJaGa Heel erg balen meis. Ook als je inderdaad een kortere lf hebt. Veel geluk voor de volgende ronde!!

    @Aardbeitjes Gefeliciteerd!! Hoop dat ie mooi oploopt de komende dagen! Hoeveel DPO zit je nu?

    @Hyacintje Wauw dat zijn 2 mooie! En dat zonder symptomen! Gefeliciteerd!!

    @Espoir en @Katsje Da’s zeker balen, vooral als je denkt dat het raak moet zijn en je al zolang hebt gewacht. Maar geen bloed geeft moed! We blijven duimen!
     
    Hyacintje, Aardbeitjes en Katsje vinden dit leuk.
  13. KyJaGa

    KyJaGa Lid

    6 jul 2017
    51
    20
    8
    Vrouw
    @iedereen Laatste werkdag voor mijn 3 weken durende vakantie.
    Wordt dus een flesje wijn vanavond opentrekken ipv een spa-tje blauw voor moi;) (had natuurlijk liever die spa blauw gehad)

    Voeren we dit topic trouwens door of zal zodra de laatste 'zwanger of ongesteld is' dit topic dan sluiten.. weet dat dat natuurlijk ook aan ons ligt..

    Komende 3 weken zal het internetten op een laag pitje gaan staan. Family first.
    Wellicht als ik hier over 3 weken terug kom heb ik weekje later alsnog die mooie positieve test in handen:) keep positive

    Liefs
     
  14. Mama1504

    Mama1504 Fanatiek lid

    22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    Mooie testjes!!! Gefeliciteerd dames!

    Hier komt de testdrang langzaam opzetten;) maar doe het niet :roflmao:
     
  15. Mamavanluki

    Mamavanluki Actief lid

    23 jul 2017
    191
    246
    43
    Vrouw
    Proficiat zeer duidelijk , ik had in het begin ook geen symptomen maar je zal ze zeker voelen na een paar dagen . Geniet ervan
     
    Hyacintje vindt dit leuk.
  16. KyJaGa

    KyJaGa Lid

    6 jul 2017
    51
    20
    8
    Vrouw
    Vraagje aan de dames die ovulatie testen gebruiken.
    Aangezien mijn cyclus ineens zo'n 2 á 3 dagen korter is, denk ik eraan om voor de komende maand ovulatie testen te gaan gebruiken.
    Zelf denk ik dat mijn LF korter is en ik mijn eisprong wel op de reguliere dag heb als voorheen.
    Vraagje: als ik ovulatie testen ga doen en deze geeft dan de 2 streepjes aan voor de LH piek. Dan volgt de volgende dag de eisprong of 1,5 dag later, toch?!
    (Ik had mijn eisprong deze maand rond de 13e of 14e, dan zou ik dus als ik zo'n ovulatie test gebruikt had op de 12e positief getest hebben) toch?
    en dus nu precies 14 dagen na positieve test ongesteld geworden) LF wordt gerekend vanaf de eisprong zodoende dat mijn LF dus korter geworden is. Geen reden voor zorgen dacht ik zo. Maar met een ovulatie test wellicht wel handig om beter mijn cyclus in te kunnen 'zien'?

    T'is een heel verhaaltje geworden maar hoor graag jullie bevindingen meiden!
    Groetjes
     
  17. Aardbeitjes

    Aardbeitjes Bekend lid

    24 jul 2017
    837
    713
    93
    Vrouw
    He @Mama1504 hoe was jouw temp vandaag?
    @MJBP ik zit op 10 dpo vandaag. Zaterdag is mijn NOD. Vet spannend dus nog. Eerst maar eens zien of hij oploopt

    @KyJaGa bij mij werken ovulatietesten zo: ik heb 2 dagen een knaller. Vanaf dag 1 reken ik 24 uur, dus meestal springt mijn ei op de dag van de 2e knaller. Daarna is de streep weer heel licht en alle vruchtbare signalen ook weg.
    Geniet van je wijntje, die spa blauw drink je volgende maand vast!
     
  18. Mama1504

    Mama1504 Fanatiek lid

    22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    Mijn temp was wel weer 0,2 omhoog, alleen moest ik er vanacht uit omdat mijn zoontje wakker was, en dat was om 3.40 uur en ik temp altijd om 5. Dus heb hem op ongeldig gezet.;)
    Hier nu ook 10 dpo. Heb nog geen echte klachten waarbij ik denk: JA ik ben zwanger! Dus afwachten!

    Spannend!! Vandaag je nod! Hopelijk blijven de duiveltjes weg.. :thumup: en jouw klachtjes?
     
  19. Aardbeitjes

    Aardbeitjes Bekend lid

    24 jul 2017
    837
    713
    93
    Vrouw
    @Mama1504 dat is jammer zeg, dat je nu niet zeker weet hoe betrouwbaar hij is. Ik zit dan ook altijd te dubben wat ik met die temp moet. Mijne is maar 0,04 gestegen haha. Het is mijn 1e borstvoedingsvrije cyclus en ik zie dat mijn temp anders is dan andere maanden. Ben ervan overtuigd dat de bv de bevruchting/innesteling de afgelopen maanden heeft gedwarsboomd.
    Mijn NOD is pas zaterdag haha. Eerst wel op 10dpo, maar sinds 2 cyclussen op 12dpo. Dus die houd ik nu ook aan.
    Ben een vroeg tester zullen we maar zeggen :) Ik duim echt keihard dat de streep steeds duidelijker wordt. Er is al verschil met gisteren en vandaag.
    Kwaaltjes genoeg hier; ik heb al een week dagelijks kramp, steken, rugpijn en misselijk. Vorige zw 9 maanden misselijk geweest, dus ik voel de bui al hangen
     
  20. JJ1991

    JJ1991 Actief lid

    5 feb 2012
    370
    37
    28
    NULL
    NULL
    Hier nog weinig verandering. De diarree die ik sinds de eisprong/innesteling zo'n beetje had is nu veranderd in constipatie en nog steeds veel last van gerommel in de darmen. Overigens merk ik ook opeens dat mijn aambeien (cadeautje van de eerste twee zwangerschappen) enorm opspelen. Nu wilde ik er wat aan laten doen, maar als ik weer zwanger ben kan het beter pas daarna. Overigens had ik vanmorgen opeens dus rectaal een bloeding (moet zeggen dat ik misschien iets teveel geperst heb door de constipatie), maar ik moet dat wel even goed in de gaten houden. Gisteravond ook iets te lang op de wc gezeten denk ik. Gisteravond ook wederom wat rood bij het witte/heldere slijm. Maar nog geen extreem bruinverlies of echt druppels bloed...

    Nog steeds last van mijn buik, gevoelige borsten en hoofdpijn. En soms een beetje nog het blaasontstekingsgevoel.

    Denk dat ik maar even vandaag testen haal en die vanavond of morgen doe. Tevens wellicht toch maar even urine inleveren bij de huisarts morgen. Gewoon om een en ander uit te sluiten. Bovenstaande klachten zouden verklaarbaar zijn in geval van een zwangerschap (door de hormonen), maar als dat niet zo is dan moet ik toch weer even aan de bel trekken bij de huisarts denk ik.
     

Deel Deze Pagina