NOD-lijst 27 juli t/m 2 augustus

Discussie in 'NOD forum' gestart door NeverGiveUp2018, 24 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NeverGiveUp2018

    NeverGiveUp2018 Bekend lid

    30 apr 2018
    550
    282
    63
    Vrouw
    Noord holland
    NOD-lijst 27 juli t/m 2 augustus

    27 juli


    28 juli


    29 juli
    NeverGiveUp2018, 31 jaar, 2de kindje, ronde 3

    30 juli


    31 juli


    1 augustus


    2 augustus


    Totaal: 1

    Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan.

    Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
     
  2. NeverGiveUp2018

    NeverGiveUp2018 Bekend lid

    30 apr 2018
    550
    282
    63
    Vrouw
    Noord holland
    De lijst voor 27 juli tm 2 augustus ook maar alvast aangemaakt aangezien mijn NOD dan valt.

    Op naar een nieuwe ronde met hopelijk wat meer kans om hem goed te benutten dit keer.

    Voor de andere dames die zich hier aan gaan melden; dat we maar een mooi lijstje met veel roze mogen krijgen:thumup:
     
    Dinpin en Loulou12 vinden dit leuk.
  3. Lauw1990

    Lauw1990 Actief lid

    19 jan 2016
    133
    13
    18
    NULL
    NULL
    NOD-lijst 27 juli t/m 2 augustus

    27 juli


    28 juli


    29 juli
    NeverGiveUp2018, 31 jaar, 2de kindje, ronde 3
    Lauw1990, 28 jaar, 2e kindje ronde 2.

    30 juli


    31 juli


    1 augustus


    2 augustus


    Totaal: 2

    Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)
     
  4. Lauw1990

    Lauw1990 Actief lid

    19 jan 2016
    133
    13
    18
    NULL
    NULL
    Hoi!

    Wij gaan ook de 2e ronde in. Cyclus schommelt een beetje rond de 34 dagen, maat was deze keer 2 dagen langer. Dus beetje onregelmatig. Heb mezelf maar even op 29 juli gezet, denk dat ik dan wel goed zit.

    En inderdaad, een lijstje met een hoop roze zou leuk zijn !
     
  5. NeverGiveUp2018

    NeverGiveUp2018 Bekend lid

    30 apr 2018
    550
    282
    63
    Vrouw
    Noord holland
    Welkom! @Lauw1990
    Owh dat onregelmatige ken ik helaas. Hier ook maar een beetje het gemiddelde genomen van de laatste paar cyclussen. Die zijn momenteel voor mijn doen redelijk "stabiel" (lees: ze blijven onder de 45 dagen.) Er kunnen hier dus ook nog wel een paar dagen verschil in zitten:cool:
    Maar ben helaas ook bekend met cyclussen van meer dan 100 dagen of zelfs dicht tegen de 200:mad::eek::( Maar die blijven hopelijk weg nu.
     
  6. Lauw1990

    Lauw1990 Actief lid

    19 jan 2016
    133
    13
    18
    NULL
    NULL
    Ja, ben benieuwd of mijn cyclus overheen gaat komen nu, maar hoop natuurlijk op een positieve test rond die tijd!

    Jeetje, hoop dat die zeer lange cyclussen nu voor je wegblijven!
     
  7. Annedore

    Annedore VIP lid

    17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    NOD-lijst 27 juli t/m 2 augustus

    27 juli
    Annedore, 32 jaar, 3e kindje, ronde 2

    28 juli

    29 juli
    NeverGiveUp2018, 31 jaar, 2de kindje, ronde 3
    Lauw1990, 28 jaar, 2e kindje ronde 2.

    30 juli


    31 juli


    1 augustus


    2 augustus


    Totaal: 1

    Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan.

    Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
     
  8. Esther21

    Esther21 Bekend lid

    16 okt 2016
    516
    172
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    NOD-lijst 27 juli t/m 2 augustus

    27 juli
    Annedore, 32 jaar, 3e kindje, ronde 2

    28 juli
    Esther, 27 jaar, ronde 1, 3e kindje

    29 juli
    NeverGiveUp2018, 31 jaar, 2de kindje, ronde 3
    Lauw1990, 28 jaar, 2e kindje ronde 2.

    30 juli


    31 juli


    1 augustus


    2 augustus


    Totaal: 4

    Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan.

    Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).[/QUOTE]
     
  9. Esther21

    Esther21 Bekend lid

    16 okt 2016
    516
    172
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

    Ik mag eindelijk aan me eerste ronde beginnen! Gisteren ongesteld geworden, nou is het nog niet onwijs erg opgang ben ik wel blij na 37 dagen eindelijk wat te zien.

    Jeetje wat hebben jullie lange cyclussen had dit nu voor het eerst doordat me spiraal was verwijderd. Maakte me zo onzeker, was niet prettig in ieder geval.

    Hebben jullie dat al langer? @Lauw1990 @NeverGiveUp2018
     
    Loulou12 vindt dit leuk.
  10. Loulou12

    Loulou12 Fanatiek lid

    4 apr 2018
    2.391
    1.892
    113
    Vrouw
    Hi meiden. Afgelopen cyclus duurde 41 dagen..bleh!! Hopelijk nu weer 31 dagen zoals ik vaker heb. Maar helaas ook pcos geconstateerd vorig jaar, dus mijn nod is ook een beetje een gok.
    Ik zie dat ik niet alleen ben met die lange cycli... laten we afspreken dat we deze ronde allemaal snel een snel ei hebben!
    X
    P.s wil iemand me op de lijst zetten, mn telefoon doet raar! :)

    Nod 28 juli. Loulou, 28 jaar, 1e kindje, ronde 4
     
    Esther21 vindt dit leuk.
  11. Loulou12

    Loulou12 Fanatiek lid

    4 apr 2018
    2.391
    1.892
    113
    Vrouw
    @Esther21 we gaan wel gelijk op he, lange cyclus en allebei nod 28 jui ;)
    Succes deze ronde!
     
    Esther21 vindt dit leuk.
  12. NeverGiveUp2018

    NeverGiveUp2018 Bekend lid

    30 apr 2018
    550
    282
    63
    Vrouw
    Noord holland
    NOD-lijst 27 juli t/m 2 augustus

    27 juli
    Annedore, 32 jaar, 3e kindje, ronde 2

    28 juli
    Esther, 27 jaar, ronde 1, 3e kindje
    Loulou, 28 jaar, 1e kindje, ronde 4

    29 juli
    NeverGiveUp2018, 31 jaar, 2de kindje, ronde 3
    Lauw1990, 28 jaar, 2e kindje ronde 2.

    30 juli


    31 juli


    1 augustus


    2 augustus


    Totaal: 5

    Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan.

    Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
     
  13. NeverGiveUp2018

    NeverGiveUp2018 Bekend lid

    30 apr 2018
    550
    282
    63
    Vrouw
    Noord holland
    Welkom meiden!

    @Lauw1990 Ik hoop met je mee. En meer voor de positieve test natuurlijk!

    @Esther21 Zal voor je duimen dat hij nu wat korter zal zijn en het gewoon te maken had met het verwijderen van je spiraal.
    Ja hier is het al langer aan de gang. Ik was 19 of 20 toen er pcos werd geconstateerd. Maar ik moet zeggen dat het wel heel wisselend is soms bij mij. Ja, ze zijn extreem lang geweest zoals een paar maanden terug nog 2x achter elkaar van bijna 200 dagen. Maar heb ook dat het zomaar in eens wel weer een paar maanden op een redelijke normale manier gaat. Ook ben ik in 2011 spontaan zwanger geraakt terwijl ik altijd met het idee rond liep dat dit niet zonder MMM zou gaan lukken.

    @Loulou12 Je staat er op!
    Ja dat vind ik een goeie! Laten we idd allemaal voor een snel ei gaan :thumup::D
     
    Loulou12 vindt dit leuk.
  14. Esther21

    Esther21 Bekend lid

    16 okt 2016
    516
    172
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL

    Haha nou je het zegt! Ik ga wel weer uit van 31 dagen, maar kunnen er zomaar weer meer zijn. We zullen het snel genoeg merken, eerst maar een een ei :):roflmao:
     
  15. Esther21

    Esther21 Bekend lid

    16 okt 2016
    516
    172
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL

    200 dagen jeetje! Hoe probeer je het bij te houden? Temperatuur je of iets of gewoon op zijn beloop
     
  16. NeverGiveUp2018

    NeverGiveUp2018 Bekend lid

    30 apr 2018
    550
    282
    63
    Vrouw
    Noord holland
    Ja dat is echt heel lang :( Soms misschien ook wel makkelijk, geen gedoe met menstruatie. Maar als je er dan aan denkt dat je misschien nog wel een kindje wil maken die lange cycli je ook onzeker. Daarom ook wel blij dat het de laatste tijd wat beter gaat.
    Ik heb eigenlijk altijd de lengte van mijn cyclus bij gehouden in een app. Nu dat we echt bezig zijn voor een broertje of zusje doe ik ook ovulatietesten om de eisprong op te sporen en temperatuur ik om ook zeker te zijn dat het eitje gesprongen is.
     
    Esther21 vindt dit leuk.
  17. Loulou12

    Loulou12 Fanatiek lid

    4 apr 2018
    2.391
    1.892
    113
    Vrouw
    Idd! Kan ik weer lekker toegeven aan testdrang met die ovulatietesten haha
     
    Esther21 vindt dit leuk.
  18. Annedore

    Annedore VIP lid

    17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Hier ook een 'aparte' PCOS'er!

    Voor oudste zoon 3 jaar bezig geweest terwijl ik soms een jaar niet ongesteld werd (13 maanden geen bloed is het record). Maar ik geloofde blijkbaar in wonderen :D
    Uiteindelijk nog een jaartje Gonal-F en Pregnyl ertegenaan en toen werd ik zwanger, twee keer, want eerst een miskraam en toen zoonlief.

    Na bevalling van de oudste in 2011 werden mijn cycli korter en kreeg ik (bevestigd door gyn) incidenteel een eisprong. En zodoende had ik, na 2 jaar geduld hebben, een positieve test in 2014. Spontaan!

    En nu ben ik 45 kilo afgevallen en heb ik ineens een keurig regelmatige cyclus van rond de 32 dagen. Maar of ik ook een ei heb in die cycli, geen idee :rolleyes:
     
    Esther21 vindt dit leuk.
  19. Lauw1990

    Lauw1990 Actief lid

    19 jan 2016
    133
    13
    18
    NULL
    NULL
    @Esther21, nee dat niet. Normaal wel stabiel, maar heb ook blaasontsteking gehad/ ziekig geweest, dus misschien daarom cyclus wat van slag, want de paar maanden daarvoor zat die gewoon op 33 a 34 dagen en dat ben ik ook wel gewend. Maart ook 1x een uitschieter gehad, maar toen had ik ook iets onder de leden, dus ik denk dat het daar iets mee te maken heeft?.. Daarvoor nooit echt op de dag bijgehouden en volgens mij heb ik toen nooit een langere gehad.
    Hoop nu weer normaal eerlijk gezegd..

    Enige nadeel vind ik nu dat ik dus niet meer wil testen voor de 36 dagen , hihi.. Dus ga proberen zo lang mogelijk af te wachten (moet er niet een menstruatie optreden natuurlijk). Dat weekje vind ik het ergst, dat je ongesteld kunt worden, maar het niet wilt worden natuurlijk en graag een positieve test wilt.

    Leuk zo meerdere op het forum! Je gaat er natuurlijk niet in je omgeving uitgebreid over praten, althans, dat je een tweede kindje probeert te krijgen specifiek.

    Spannend allemaal !!
     
  20. Esther21

    Esther21 Bekend lid

    16 okt 2016
    516
    172
    43
    Vrouw
    NULL
    NULL

    Nou je hebt over ziek zijn hebt! De dag dat het bij mij eindelijk doorbrak werdt ik dus ook gelijk verkouden, zou dat dan de rede zijn dat ik een langere cyclus had ;) nou goed we zullen het nooit weten.

    Bij me eerste was ik aan de pil had ik een buikgriep opgelopen en gewoon onveilige sex gehad met me man. Dus je raadt het al ik was zwanger.

    Me tweede was ik gestopt met de pil en na me ontrekkingsbloeding ook geen metruatie meer gehad. Na me jongste wilde ik geen pil/hormonen meer en had ik besloten de koperspiraal te nemen.

    Toen pas wist ik wat me normale cyclus was, daarvoor heb ik dit nooit geweten of ontdekt!

    Ik heb ook wel een enorme test drang maar ga pas testen als ik me zwanger voel of over tijd ben denk ik. We plakken die handen op onze ruggen en ons geld geven we aan de mannen...
     

Deel Deze Pagina