NOD lijst 29 mei t/m 4 juni

Discussie in 'NOD forum' gestart door Fiederelsje, 26 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Citroentje93

    Citroentje93 Fanatiek lid

    28 feb 2017
    1.724
    909
    113
    Ambtenaar
    Ergens in het Zuiden
    Sorry late reactie ben ongesteld geworden inmiddels haha..vandaag laatste dag menstruatie en nieuwe ronde nieuwe kansen :) x
     
  2. Citroentje93

    Citroentje93 Fanatiek lid

    28 feb 2017
    1.724
    909
    113
    Ambtenaar
    Ergens in het Zuiden
    Gefeliciteerd :)!
     
  3. Eendje86

    Eendje86 Fanatiek lid

    29 feb 2016
    2.635
    1.129
    113
    Vrouw
    zoo... deze lijst was al niet zo actief meer maar ik ben ook eindelijk ongi geworden na 7 dagen na NOD
     
  4. Pln

    Pln Fanatiek lid

    9 mrt 2017
    2.082
    2.098
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
  5. Leolove

    Leolove Fanatiek lid

    16 apr 2016
    3.951
    1.578
    113
    Ja, ik zit in de eind januari, begin februari groep. En er is ook een Facebook groep februari 2018. Ik voel me tot nu wel vrij goed. Moe en wat last van m'n darmen, maar verder geen kwaaltjes. Aan de ene kant fijn, aan de andere kant zorgen die kwaaltjes voor een soort veilig gevoel dat je echt zwanger bent of zo.
    Hoe is het met jou?
     
  6. Suusje27

    Suusje27 Actief lid

    19 aug 2013
    103
    32
    28
    Wat leuk dat je het vraagt! Ik ben ook lid van bovenstaande groepen.
    Best wel wat kwaaltjes dus dat is wel geruststellend. 22 juni eerste echo....Heel spannend. Hoe gaat het met jouw zwangerschap?
     
  7. Pln

    Pln Fanatiek lid

    9 mrt 2017
    2.082
    2.098
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    @Leolove @Suusje27

    Hier ook de nodige zwangerschapskwaaltje. Volop rommelende darmen en lastige stoelgang, vlagen van misselijkheid en mijn borsten doen sinds 2 dagen zeer! Ook ontzettend moe, vooral na een werkdag. Maar ben wel iedere ochtend erg vroeg wakker! En inderdaad het geeft een veilig en zwanger gevoel:)

    Collega's maar ook vrienden merken op dat ze iets aan mij zien.. En vermoeden ook een zwangerschap. Alleen moet ik echt nog even geduld hebben tot de bekend making lastig vind ik dat!! 3 juli heb ik de eerste echo dan ben ik 8 weken en 5 dagen:)

    Doen jullie mee met moedersvoormoeders? Ik start daar morgen mee:)

    Leuk om weer iets van jullie te horen!
     
  8. Pln

    Pln Fanatiek lid

    9 mrt 2017
    2.082
    2.098
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Zou je mij in die februari groep willen taggen. Kan hem zo gauw niet vinden...
     
  9. Frieke

    Frieke Fanatiek lid

    26 apr 2017
    1.281
    572
    113
    Vrouw
    Fijn nog iets van jullie te horen! Sinds ik zwanger ben is er veel minder te doen op het forum ;)

    Ik zit ook in de groep hier en op facebook. Ik vind het ergens eel wat raar/vervelend dat je dus totaal niet weet wie wie is door de verschillende namen tussen deze groep en facebook!

    Hier gaat nog alles goed. Na de eneorme misselijkheid de dagen na test en voor nod heb ik even geen kwaaltjes gehad. Behalve verloeidheid en hevig dromen. Nu vooral vermoeidheid , emotioneel, jeuk (?) en borsten die jeuken, aanwezig voelen... Ook last van de darmen
    S avonds is mijn buik ook erg opgezet.

    Ik kan precies ook minder tegen de zon? Heel even buiten geweest en nu verbrand...?
     
  10. Suusje27

    Suusje27 Actief lid

    19 aug 2013
    103
    32
    28
    Bedoel je die op facebook of hier op het forum? Die op facebook is geheim daar kan ik je wel toevoegen als ik weet hoe je echt heet haha. Ik tag je wel even bij de groep op het forum.
     
    Pln vindt dit leuk.
  11. Frieke

    Frieke Fanatiek lid

    26 apr 2017
    1.281
    572
    113
    Vrouw
    Deed ik net op dit forum!
     
    Suusje27 vindt dit leuk.
  12. Anna4

    Anna4 Bekend lid

    25 jun 2015
    715
    120
    43
    Noord-Holland
    @Pln ahhh leuk dat je het vraagt!

    Ik klets ook mee in de februari groep hier op zp, ben niet een gigantische Facebook fan...

    Kwaaltjes, nog niet echt eigenlijk, maar bij m'n zoontje begon dat rond week zes dus even afwachten - had het toen ook wel goed te pakken dus hoop stiekem dat het zo lang mogelijk wegblijft (en alles ok is met het kindje) 1 juli de eerste echo, ook spannend!
     
  13. Roetje08

    Roetje08 Niet meer actief

    Hehe, nu pas gezien :) Hier is het nu druk, omdat we bezig zijn een huis te kopen ;).
    In het begin nog actief meegelezen met de groepjes hier, maar helaas geen tijd.
    Heb ook nog een dagje in het facebookgroepje gezeten, maar er werd daar te veel gepost voor mij.
    Ik ben ook iemand die nogal beïnvloedbaar is, en ik heb meer rust in mijn hoofd als ik het forum niet volg. Al die posts waarin iedereen zich zorgen maakt, zorgen ervoor dat ik er echt de hele dag mee bezig ben.
     

Deel Deze Pagina