NOD-lijst 3 t/m 9 augustus 2018

Discussie in 'NOD forum' gestart door Lalalaura, 6 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lalalaura

    Lalalaura Fanatiek lid

    3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Oh man... Ben zo zenuwachtig voor morgen. Hoop zo dat mijn follikels netjes groeien. Morgen dus weer een meting, maar tot nu toe is het eigenlijk nooit gewoon eens soepel verlopen. Maak me dus een beetje klaar voor tegenslagen. Geen gezonde houding, maar je probeert toch ergens te voorzien wat er op je af zal komen.
    De varianten: geen eitjes, traag groeiende eitjes en cystes hebben we nu allemaal gehad. Zou ik dan nu teveel eitjes hebben? Whaha die optie bestaat ook nog!
     
  2. Beertje29

    Beertje29 Actief lid

    13 nov 2015
    235
    362
    63
    Vrouw
    Oh wat spannend zeg! Ik kan mij voorstellen dat je zenuwachtig bent vooral omdat het de vorige keren niet zo soepel ging. Te veel eitjes kan zeker.. vriendin van mij heeft dat ook gehad maar hoop voor jou dat er niet meer dan 2 gerijpt zijn. Ik ga voor je duimen!
     
  3. Mom86

    Mom86 Fanatiek lid

    8 aug 2015
    3.307
    2.190
    113
    @Lalalaura , heel veel succes vandaag en blijf positief!
     
  4. Lalalaura

    Lalalaura Fanatiek lid

    3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Yes, ben heeeeel positief nu!!! Eindelijk een keer brave eieren...En snelle en veel!
    Links 2 (15 en 13 mm) Rechts 1 (11 mm)

    Tot maandag doorspuiten met normale dosis, dan terug... Dinsdag poging gok ik!
     
    Mom86 en 2009lisanne vinden dit leuk.
  5. Lalalaura

    Lalalaura Fanatiek lid

    3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    En bij hier gaat bij 3 de poging gewoon door trouwens, bij 4 is t afbreken.
    Dus al zou die van 11 gaan meedoen is het geen ramp...
     
    Mom86, Beertje29 en Elletje vinden dit leuk.
  6. Elletje

    Elletje Fanatiek lid

  7. Beertje29

    Beertje29 Actief lid

    13 nov 2015
    235
    362
    63
    Vrouw
    Wat een goed nieuws! Dan heb je extra veel kans :) Ik hoop echt voor je dat het deze keer raak is!
     
  8. Elletje

    Elletje Fanatiek lid

    Hier net weer een pakketje binnen gekregen met ovulatietestjes en zwangerschapstestjes. Hopelijk is het niet nodig ze allemaal te gebruiken.
     
    Lentezon18 vindt dit leuk.
  9. JulietteVarkevisser

    JulietteVarkevisser Actief lid

    19 aug 2017
    109
    42
    28
    Vrouw
    Ik doe ook mee. Geschatte datum is 4 augustus. Afgelopen maand was de menstruatie week heel raar, niet echt bloeden, af en toe met afvegen en ik denk 2x tampon ingedaan voor het geval dat en dan nog was het alleen het topje met een beetje bloed, bloed was ook heel licht of heel donker en duurde langer dan normaal.

    Hopelijk deze ronde meer geluk! Donderdag sws naar het ziekenhuis voor echo om te kijken waarom het niet lukt.

    Succes allemaal!
     
  10. Juffie1990

    Juffie1990 Actief lid

    28 dec 2017
    483
    531
    93
    Vrouw
    Juf
     
  11. Juffie1990

    Juffie1990 Actief lid

    28 dec 2017
    483
    531
    93
    Vrouw
    Juf
    3 aug:
    NonnieMa - 2e kindje - ronde 3
    Mom86 - 4e kindje - ronde 4
    Tupps - 2e kindje - ronde 3
    Elletje - 1e kindje - ronde 9 (4e na MA)


    4 aug:
    Lalalaura - 2e kindje (eerste biologisch)
    MMM - geschatte nod i.v.m. hormoonstimulatie

    5 aug
    Hakoek - 31 jaar - 1e kindje - ronde 5
    Muggenstift - 27 jaar 1e kindje - ronde 1


    6 aug

    7 aug
    Lisanne2009 - 3de kindje - ronde 3


    8 aug
    Juffie1990, 27 jaar, 1e kindje, ronde 7 (6e na bbz)


    9 aug
    Beertje29 - 2de kindje - ronde 12

    Totaal: 10

    Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld(0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf evenaan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan.

    Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door tevoeren).
     
  12. Juffie1990

    Juffie1990 Actief lid

    28 dec 2017
    483
    531
    93
    Vrouw
    Juf
    oeps.. 1e keer ging iets mis.

    Ik heb mezelf ook maar weer op de lijst gezet.
    Wij gaan voor ons 1e kindje. In nov positieve test, maar na een lang verhaal erachter gekomen dat het kindje niet in mijn baarmoeder was ingenesteld. Mijn lichaam zou het zelf oplossen. Artsen konden niet vinden waar het zat. Helaas met een gescheurde eileider en inwendige bloeding met spoed geopereerd en linkereileider was niet meer te redden. Het advies gekregen het 6 maanden te proberen. Die zijn inmiddels voorbij, maar toch stel je zo iets onbewust uit. Nog niet klaar voor de hele mmm. Maar toch is de onzekerheid of het überhaupt kan is ook niet fijn. Over 2,5 week gaan wij rondreizen door China (mijn nod valt hier ook binnen). Wij hebben net elkaar afgesproken na de vakantie een afspraak te maken in het ziekenhuis.
    Ik wens jullie veel succes deze ronde!
     
  13. Lalalaura

    Lalalaura Fanatiek lid

    3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    @Juffie1990 Jeetje wat super slecht van het ziekenhuis dat ze niet gezocht hebben! Dat is mega gevaarlijk.

    Natuurlijk hoop ik dat het nu gewoon raak is!!! Maar voor misschien: Hier behoorlijk wat ervaring in de mmm. Dus heb je vragen? Stel ze ook gerust!

    Om je alvast een beetje gerust te stellen... Het heeft ook voordelen: Die mensen zien tientallen mensen per dag met dezelfde of vergelijkbare problemen. Ze weten echt wat ze doen en dat vertrouwen geeft ook rust. Natuurlijk is het klinisch, maar je doet dat proces ook vaak wel echt samen... Dus verbonden blijf je toch wel! Geloof me. Het valt mee...Zelfs hormonen gaan oké. Het versterkt alleen je eigen emoties enorm, dus je moet gewoon echt met jezelf afspreken dat je zen blijft... Maar het enige dat (bij mij) werkt is gewoon gaan. Zodra je te veel gaat nadenken is het slopend.
     
  14. Lalalaura

    Lalalaura Fanatiek lid

    3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    O trouwens, misschien moet ik verplaatsen maar een ander “tijdvak” maar dat weet ik nog niet helemaal zeker.
    Morgen weer een meting, maar waarschijnlijk dinsdag of woensdag al een poging (eerder dan aanvankelijk dus ingeschat) en dan gaat mijn nod 31 juli of 1 augustus zijn (op mijn 30e verjaardag haha.... dus of heel blij zijn of mijn verdriet goed wegdrinken hahaha)
     
  15. Juffie1990

    Juffie1990 Actief lid

    28 dec 2017
    483
    531
    93
    Vrouw
    Juf
    Wat een lieve woorden. Ik weet het.. Ik moet mezelf er overheen zetten. Als we eenmaal begonnen zijn denk ik dat het allemaal wel mee valt. Wel goed gevoel dat we met elkaar een tijd hebben afgesproken tot wanneer.

    Ze hebben wel gezocht.. 8x vaginale echo gehad en ik wist zeker dat het links zat, maar hebben niks kunnen vinden. Ik werd opgenomen toen ik ineens steeds wegviel en zo een enorme pijn had. Toen hebben ze met spoed geopereerd, maar wisten toen nog niet of ze iets zouden vinden. Gelukkig een gyn die het niet durfte af te wachten. Eileider was gescheurd en liter bloed gaan lekken. Was 9 aug uitgerekend.. ook nog een dingetje waar ik nu mee zit.. Zou mooi zijn dan een positieve test in handen te hebben!

    Voor jou ook spannend de komende week! Ik duim voor je
     
    JulietteVarkevisser vindt dit leuk.
  16. Lalalaura

    Lalalaura Fanatiek lid

    3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Van de 3 follikels is er voor zover ze konden zien maar 1 goed doorgegroeid... Maar die was wel meteen heel netjes groot (nu 22 mm) meteen in t ziekenhuis pregnyl gezet en morgen om half 1 de poging...
     
    Mom86 en 2009lisanne vinden dit leuk.
  17. Lalalaura

    Lalalaura Fanatiek lid

    3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    @Juffie1990 jeetje! Zou inderdaad super super mooi zijn als je er nu iets moois tegenover krijgt!
     
  18. 2009lisanne

    2009lisanne Fanatiek lid

    19 feb 2010
    1.412
    1.441
    113
    Vrouw
    twente
  19. Juffie1990

    Juffie1990 Actief lid

    28 dec 2017
    483
    531
    93
    Vrouw
    Juf
    Spannend @Lalalaura . Eerder dan verwacht toch??
     
  20. Lalalaura

    Lalalaura Fanatiek lid

    3 jun 2016
    2.905
    2.098
    113
    Veel eerder! Dus ik moet nu ook uit dit topic verdwijnen hihi... want mijn NOD zal nu 31 juli/1 augustus zijn...
     

Deel Deze Pagina