NOD-lijst 31 augustus t/m 6 september 2018

Discussie in 'NOD forum' gestart door Mammielove, 29 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Namar

    Namar Fanatiek lid

    3 aug 2018
    1.902
    1.858
    113
    Vrouw
    @Ishaya
    Wat spannend! Mijn gyneacoloog zei dat trouwens ook. Niet iedereen heeft al zo vroeg voldoende hcg om te meten.

    Ik zou zelf altijd beginnen met een 10 MIU, zeker omdat je nog geen streepje hebt.

    Laat je het weten?
     
  2. Namar

    Namar Fanatiek lid

    3 aug 2018
    1.902
    1.858
    113
    Vrouw
    @Flowerinthegarden

    Geeft niet!


    Klinkt trouwens als zwanger! :) Spannend
     
    Flowerinthegarden vindt dit leuk.
  3. PBV

    PBV Fanatiek lid

    6 feb 2018
    1.765
    1.321
    113
    Vrouw
    In het westen
    @Esmee1993 jeetje wat verdrietig. Sterkte!
    @Ishaya spannend hoor. Heb je dit al vaker meegemaakt?
     
  4. LittleSweetGreyBunny93

    LittleSweetGreyBunny93 Fanatiek lid

    26 jul 2018
    1.576
    1.238
    113
    Vrouw
    Ahhh nee toch. Wat vreselijk, sterkte meis:eek:
    Ik weet helaas niet hoe je dan precies moet tellen, aangezien die bloeding volgens mij niet telt als een menstruatie.. sorry hoop dat iemand anders dat weet voor je:oops:
     
  5. PippiMoustache

    PippiMoustache Fanatiek lid

    16 jul 2018
    1.759
    1.688
    113
    Vrouw
    Nog steeds teveel dames op rood wat mij betreft, ik hoop dat iedereen op roze gaat de volgende ronde!
     
    Namar en LittleSweetGreyBunny93 vinden dit leuk.
  6. Ishaya

    Ishaya Actief lid

    23 aug 2018
    102
    133
    43
    Vrouw
    En ook ik mag op rood dames. Helaas, de volgende keer beter. Bedankt allemaal voor jullie reacties. Ben echt nooit overtijd, dus hopelijk niks aan de hand. Wellicht toch de drukte van de afgelopen weken oid.
     
  7. PBV

    PBV Fanatiek lid

    6 feb 2018
    1.765
    1.321
    113
    Vrouw
    In het westen
    @Ishaya nou dat is zeker helaas! Misschien tot in het volgende NOD lijstje.
     
    Ishaya vindt dit leuk.
  8. meisjemeisje85

    meisjemeisje85 Bekend lid

    29 apr 2016
    529
    226
    43

    Balen meis, was net aan het terug lezen van de laatste dagen en hoopte het zo voor je. Spreek nml uit ervaring dat het wel kan. Heb je nu weinig aan, maar mocht het weer gebeuren, na nod negatief testen en niet ongesteld worden dan heb je er misschien wat aan dat ik het toch zeg. Ik had bij mijn zwangerschap van mijn meisje pas 10dgn na nod een positieve test. En was al jaren lang zonder pil oid en had ook al jaren een regelmatige cyclus (29dgn, incidenteel een keer de avond ervoor al of de ochtend erna). Werd er zwaar onzeker van. Huisarts zei toen “het kan als je over een week nog niet ongesteld bent dan nog een keer testen” maarja dat is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan. Ik deed test na test:roflmao:

    Maarja voor nu een knuffel en heel veel succes in de volgende ronde. Natuurlijk ook voor de andere in deze groep!

    En voor degene waar de naam nu mooi roze is yeeeeeey!! Gefeliciteerd! Hoop dat al jullie babytjes mooi blijven zitten en wens jullie een goede zwangerschap!

    Ik ga nu naar nod op 29 september, wie weet dat ik sommige van jullie daar nog tegen ga komen:)
     
    Mammielove, PBV en Ishaya vinden dit leuk.
  9. PippiMoustache

    PippiMoustache Fanatiek lid

    16 jul 2018
    1.759
    1.688
    113
    Vrouw
    Nou meiden, lijkt bij mij toch mis te gaan. Heb sinds vanochtend veel donkerbruin bloedverlies :cry:
    Morgen ziekenhuis maar bellen, misschien dat ze de echo iets eerder kunnen doen, maar de moed is me in mijn schoenen gezakt
     
  10. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    @PippiMoustache hoe is het nu met je ? Hopelijk heeft het niet doorgezet. En is het onschuldig. Ik ga heel erg hard voor je duimen. En hoop dat je de echo eerder mag hebben.
     
  11. PippiMoustache

    PippiMoustache Fanatiek lid

    16 jul 2018
    1.759
    1.688
    113
    Vrouw
    Wat lief van je @Mauzy82 <3
    Ik lig nu met een kruikje in bed. Bloeden lijkt (tijdelijk?) gestopt, maar heb menstruatieachtige krampjes. Ben er wel verdrietig over.
    Hoe gaat het met jou? Mag je al bijna weer voor de IUI?
     
  12. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    Oow :( ik hoop dat de krampen ook zakken en dat het een trekkende baarmoeder is die groter word. Had niet verwacht zo'n bericht te lezen. En dan duurt wachten tot morgen ook nog zo lang. Mag je wel meteen komen dan morgen denk je ?

    Ik moet morgen bellen naar het zh. En aangeven dat ik ongi ben. En mag vast komen maandag want is dan dag 3 van ongi. Zal dan weer mogen starten met spuiten.
     
  13. PippiMoustache

    PippiMoustache Fanatiek lid

    16 jul 2018
    1.759
    1.688
    113
    Vrouw
    Ik denk dat ze weinig kunnen. Een echo zou nu nog te vroeg zijn, daar is nog niets op te zien volgens mij. Ik denk dat ik gewoon moet afwachten en dan misschien eind van de week voor een echo.
    Heel veel succes deze ronde, ik hoop voor jou de laatste keer met die ellendige spuiten!
     
  14. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    Ja dank je wel, dat hopen wij ook heel erg. Dat het in de 6 rondes IUI toch ons beebje er ook bij wilt zitten. We wachten nog even af.

    Dat lijkt me nog t ergste,die ellendige tijd wachten tot je iets weet/ziet op echo. Tot die tijd is ja een rollercoaster bah nee. Lijkt me ergens erger dan de hoop en vrees van een nega/posi test.
     
  15. Ishaya

    Ishaya Actief lid

    23 aug 2018
    102
    133
    43
    Vrouw
    Bedankt voor de lieve reacties dames!
    Voor de dames op roze natuurlijk van harte gefeliciteerd en geniet van de mooie tijd en de dames op rood, heel veel succes de volgende ronde.

    Ik heb heel dit weekend plat gelegen vanwege de heftige buikkrampen. Ik was echt duizelig, slap en helemaal uit mijn doen. Ik ga de volgende ronde ovulatietesten gebruiken en hopen op een mooie 2e ronde.

    @PippiMoustache jeetje, wat naar en ontzettend rot. Hoe voel je je nu en is het bloeden gestopt? Wellicht toch even de HA bellen. Ik hoop dat er niets aan de hand is en dat alles goed gaat.

    Liefs!
     
  16. Namar

    Namar Fanatiek lid

    3 aug 2018
    1.902
    1.858
    113
    Vrouw
    @PippiMoustache

    Hoe is het met je? Is het bruinverlies gestopt?
    Het hoeft nog niets te betekenen, het schijnt dat 50% van de zwangere vrouwen bruin of wat bloedverlies heeft. Dat vertelde mijn gyneacoloog.

    Ik zou ook even je gyneacoloog bellen. Op een echo Kun je al wel wat zien denk ik. Bij mij op 4 weken wel.

    Laat je weten hoe het met je gaat?
    We duimen voor je! **knuf**
     
  17. PBV

    PBV Fanatiek lid

    6 feb 2018
    1.765
    1.321
    113
    Vrouw
    In het westen
    @PippiMoustache ik snap dat je verdrietig bent. Een dikke digitale knuffel. Ik hoop dat het niet doorzet..... en op een mooie echo. Laat je weten hoe het met je gaat?
     
  18. PippiMoustache

    PippiMoustache Fanatiek lid

    16 jul 2018
    1.759
    1.688
    113
    Vrouw
    @Mauzy82, @Ishaya, @Namar, @PBV
    Lieve meiden, bedankt voor jullie lieve berichtjes, doet me goed!
    Het bloeden is gelukkig nog gestopt, nog wel wat bruin met afvegen (sorry)
    Net de verpleegkundige van ziekenhuis gesproken. Ze geeft aan dat ze het niet heel alarmerend vindt, aangezien de hoeveelheid in haar ogen meeviel en het nu gestopt is, maar dat het inderdaad alle kanten op kan.
    Er zit niet veel anders op dan afwachten tot de echo de 21e en hopen dat het niet weer gaat bloeden.

    Hoe gaat het met jullie?
    Dikke knuffel voor jullie allemaal!
     
  19. wvw

    wvw Fanatiek lid

    19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Wat spannend zeg! Ik hoop en duim voor je dat het toch nog goed zit!!!
     
    PippiMoustache vindt dit leuk.
  20. Namar

    Namar Fanatiek lid

    3 aug 2018
    1.902
    1.858
    113
    Vrouw
    @Esmee1993

    Gaat het een beetje met je?
    Ik hoop het wel, veel sterkte nog
    **knuf**
     

Deel Deze Pagina