NOD-lijst 31 augustus t/m 6 september 2018

Discussie in 'NOD forum' gestart door Mammielove, 29 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Namar

    Namar Fanatiek lid

    3 aug 2018
    1.902
    1.858
    113
    Vrouw

    @PippiMoustache

    Wat fijn dat het gestopt is en dat de verpleegkundige het niet alarmerend vond klinken.
    Mocht je niet eerder komen? Of moest je geduld hebben? :mad:
    Je kunt ook nog een testje doen over een paar dagen. Misschien voel je jezelf dan iets geruster..

    Ik heb bijna mn eisprong weer :) de gynaecoloog dacht van het weekend, maar ik denk woensdag. Ik ben benieuwd. Ik hoop zo dat 3 x maal scheepsrecht is.
    Ga er niet vanuit dat het 3 rondes elkaar raak is hoor. Maar wie weet word ik binnenkort positief verrast :) Heb wel weer zwangerschapstesten besteld. Hoop dat ik deze dicht kan houden tot NOD ;)
     
  2. PippiMoustache

    PippiMoustache Fanatiek lid

    16 jul 2018
    1.758
    1.688
    113
    Vrouw
    Ik kon een paar daagjes eerder komen, maar dat kan ik niet regelen met mijm werk. Bovendien maken die paar dagen wachten dan ook niet meer uit. Heb net een testje gedaan en doe dan over een paar dagen weer om te kijken of het minder wordt of hetzelfde blijft. Hoop zo dat het goed gaat :$

    Fijn dat je eisprong er al bijna is. De gyn had toch gezien dat het van het weekend zou plaatsvinden? Nou ja, gewoon vaak proberen deze dagen haha. Ik duim heel hard dat het weer raak is bij je, en dan nu echt een goeie!
     
  3. Namar

    Namar Fanatiek lid

    3 aug 2018
    1.902
    1.858
    113
    Vrouw
    @PippiMoustache

    Ik snap dat je er niets aan hebt hoor, maar heb nog wel veel vertrouwen er in bij jou! Echt :)
    Het is heel gauw gestopt, het was bruin en geen enorme pijnen.

    Mn zus heeft dat 9 maanden lang gehad. Zo ken ik er wel meer.

    Hoop echt dat je het een beetje van je af kunt zetten tot de 21ste en ook een beetje kunt genieten met je vriendin van dit wondertje.

    Mn gyneacoloog had idd dit weekend gezegd. Mn ovulatietest is nog niet voldoende uitgeslagen en ook heb ik mn eisprong nog niet gevoeld. Ook heb ik normaal ander slijm. Dat is ook nog niet geweest.
    Ik heb al piekfijn geregeld dat mn vriend voldoende beschikbaar is :roflmao::roflmao::roflmao: geen buitenlandtrips, niet de hele dag weg en heel laat thuis ;)

    Plakbeebs willen we :):):)
     
    wvw vindt dit leuk.
  4. PippiMoustache

    PippiMoustache Fanatiek lid

    16 jul 2018
    1.758
    1.688
    113
    Vrouw
    Dat klinkt als een hele goede voorbereiding :roflmao: en dat is natuurlijk al het halve werk;)
    Die van mij blijft gewoon plakken en die van jou komende ronde ook, afgesproken?
    Heel veel succes (en plezier natuurlijk;))
    Liefs!
     
  5. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    @PippiMoustache hoe gaat het nu met je ? Is het gestopt inmiddels ? Ik hoop het wel.
     
  6. Esmee1993

    Esmee1993 Actief lid

    14 aug 2018
    136
    111
    43
    Vrouw
    Op zich gaat het met mij redelijk, we waren allebei een beetje voorzichtig in het “denken” dat ik zwanger was. Waarschijn om teleurstelling te voorkomen, dus op zich gaat het nog redelijk. Moet maandag weer bloed prikken om me hcg te testen, hoop dat deze dan op 0 staat. Helaas nog veel witte afscheiding ipv een menstruatie.. nu heb ik ook zoiets van laat maar komen als ht toch moet gebeuren. Als klap op de vuurpijl ben ik maandag tante geworden!! Mijn vriend vond het erg dubbel, ik voelde alleen maar blijdschap. Daarnaast ook 4nov babyshower van een vriendin, dit maakt het af en toe wel heel dubbel. Na mijn vorige MA had ik de dag erna een babyshower van mijn zus en de week erop een gender reveal party van een vriendin, zoals mijn verloskundige zegt “het word me niet bespaard..”. Maar ook hier komen we weer overheen.. als ik de banners van de mensen hier lees, mag ik helemaal nog niet klachen !
    Hoe gaat het met jou?
     
  7. wvw

    wvw Fanatiek lid

    19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Het zou fijn zijn als het weer raak is. En drie keer is scheepsrecht is helemaal mooi! Succes!
     
    Namar vindt dit leuk.
  8. Namar

    Namar Fanatiek lid

    3 aug 2018
    1.902
    1.858
    113
    Vrouw
    @Www

    Voor jou ook veel succes! :)
    In welk NOD groepje zit je nu?
     
  9. wvw

    wvw Fanatiek lid

    19 aug 2013
    1.549
    57
    48
    NULL
    NULL
    Dank je wel! Ik heb nu twee keer het groepje gelezen waar jij ook in zit. Ik zit nu in de tweede maand na stoppen pil. Eerste maand was een vreemde maand omdat ik geen onttrekkingsbloeding heb gehad en omdat we eigenlijk de eerste ronde nog niet echt ervoor gingen. We wilden de eerste stap zetten door te stoppen en dan een keer ongesteld worden en dan in ronde 2 kijken of we nu echt volledig ervoor gaan zeg maar. Dat gevoel heb ik voor deze maand nog niet geheel. Ik wil het eigenlijk weer aankijken hoe het loopt en dan volgende maand echt helemaal plannen en al haha. Vandaar dat ik me wat afzijdig hou van het forum haha.
    Maar ik lees af en toe wel mee!
     
    Namar vindt dit leuk.
  10. Namar

    Namar Fanatiek lid

    3 aug 2018
    1.902
    1.858
    113
    Vrouw
    @Www

    Wat ongezellig dat je je een beetje afzijdig houdt ;)

    Ik snap het wel hoor... je zal zien dat je prompt zwanger bent juist door het niet plannen! :D Ga je volgende maand ovulatietesten proberen?

    Hoop je toch weer in het NOD groepje te zien! :)
     
  11. Namar

    Namar Fanatiek lid

    3 aug 2018
    1.902
    1.858
    113
    Vrouw
    @Esmee1993
    Dat is inderdaad wel heftig en confronterend zeg... Heb je ook twee miskramen vlak achter elkaar gehad?

    Heb je nog steeds geen bloeding gehad? Is dat vreemd? Is meer dan een week geleden nu toch?

    Ik probeer voor nu ook verwachtingen iets lager te houden en wat losser erin te zitten. En probeer niet meer voor 4 dagen voor NOD te testen. Maar of dat gaat lukken? Heb testen al gekocht :roflmao:
     
  12. Esmee1993

    Esmee1993 Actief lid

    14 aug 2018
    136
    111
    43
    Vrouw
    Ja het duurt inderdaad erg lang! Nog geen sliertje bloed te bekennen helaas.. maandag mag ik weer bloedprikken en dan afwachten. Ik had een MA en deze is 2-8 weggehaald dmv curettage en deze ronde dus meteen weer zwanger. Helaas ook een miskraam dus. Het duurt in mijn ogen veel te lang helaas en had eerst het idee van geen bloed is goed, maar dat gevoel is weg. Kreeg te horen doe maar een test maandag, als deze negatief is dan hoef je ook geen bloed te prikken. Was sowieso van plan te prikken maar dan toch maar getest en daar word je ook niet wijzer van want het streepje is niet weg en als je met een vergrootglas kijkt dan lijkt vandaag wel donkerder. Zaterdag met ochtendurine en vandaag gewoon in de middag (zonder dat ik minder ben gaan drinken etc). Ik weet het niet meer, heel frustrerend!!
     

    Bijgevoegde bestanden:

  13. Namar

    Namar Fanatiek lid

    3 aug 2018
    1.902
    1.858
    113
    Vrouw
    @Esmee1993
    Heb je een berichtje gestuurd...
     
  14. PippiMoustache

    PippiMoustache Fanatiek lid

    16 jul 2018
    1.758
    1.688
    113
    Vrouw
    Hoi lieve @Mauzy82, ja het bloeden is helemaal gestopt. Zondagavond eigenlijk al weer overgegaan in licht bruinverlies en sinds gisteren helemaal niets meer. Ik moet natuurlijk de echo volgende week afwachten, want kan toch nog mis zijn, maar heb dus toch weer stiekem helemaal hoop :D
    Hoe gaat het nu met jou?
     
    Mauzy82 en Namar vinden dit leuk.
  15. Namar

    Namar Fanatiek lid

    3 aug 2018
    1.902
    1.858
    113
    Vrouw
    @PippiMoustache
    Goed om the horen! Heb je nog een test gedaan?

    Die van jou blijft plakken hoor! :)

    Ik heb nu mijn eisprong... en dan maar weer wachten wachten wachten :D:D:D
     
    Mauzy82 en PippiMoustache vinden dit leuk.
  16. Maarr

    Maarr Bekend lid

    24 aug 2018
    613
    686
    93
    Hee dames,

    Hier even een update:
    Sinds afgelopen dinsdag verlies ik helder bloed. Gisteren met kleine stolsels en later op de middag is dit over gegaan in bruin verlies.

    Savonds heb ik telefonisch contact gehad met de verloskundige, zoals afgesproken. Omdat ik zo onzeker ben door de eerdere miskramen, heeft de vk voorgesteld om gisterenavond nog een echo te maken. Dit vonden wij fijn ter bevestiging, helaas geen goed nieuws..

    De zwangerschapsring is bijna gesloten. Er zal nog wat weefsel vanaf moeten komen, maar we hebben nu de bevestiging gekregen dat het helaas weer een miskraam is :cry:

    Het is een enorme tegenvaller, maar we geven de moed niet op..
     
  17. PippiMoustache

    PippiMoustache Fanatiek lid

    16 jul 2018
    1.758
    1.688
    113
    Vrouw
    Oh @Maarr wat schrik ik hiervan! Wat een ontzettend naar bericht :cry: Verdorie wat rot.
    Heel veel sterkte!!
     
    Maarr vindt dit leuk.
  18. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    @Maarr jemig nee !!! :cry: daar schrik ik ook van en had het niet gedacht:( heel veel sterkte de komende tijd!

    @PippiMoustache met jou alles oké weer ?
     
    Maarr vindt dit leuk.
  19. PippiMoustache

    PippiMoustache Fanatiek lid

    16 jul 2018
    1.758
    1.688
    113
    Vrouw
    @Mauzy82, so far so good. Bloeden is nog steeds weg. Wel af en toe wat bruinige afscheiding:confused:. Net de vk gesproken om een eerste afspraak te maken (na ziekenhuisecho). Zij denkt dat het reiniging van de baarmoeder is. Dus ik hoop dat ze gelijk heeft.
    Ik zie dat jij volgende week een afspraak hebt voor FM? Dus waarschijnlijk ook volgende week weer nieuwe IUI?
     
  20. Mauzy82

    Mauzy82 Niet meer actief

    Gelukkig dat het zo ver oké lijkt... tjonge dat zijn altijs rottige berichten. Ik blijf duimen hoor.
    Ja eerst weer fm na 7 dagen menopur. Hopelijk zitten er weer een paar klaar voor een poging haha
     
    PippiMoustache vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina