NOD-lijst 4 september t/m 10 september

Discussie in 'NOD forum' gestart door Mila27, 17 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tinkerbell1987

    Tinkerbell1987 Fanatiek lid

    22 nov 2010
    1.195
    548
    113
    Vrouw
    Hallo!
    Ik ben tinkerbell1987 30 jaar en we gaan voor ons 3de kindje! Wij hebben al een zoon 2009 en een dochter 2013.
    Toch bleef het gevoel niet compleet te zijn, dus hebben we besloten toch voor een 3de te gaan!
    Heel spannend allemaal aangezien in 4mk heb gehad voor de 1ste en 1 tussen mijn kinderen in.
    We hebben geen druk want mocht het niet meer willen of als het voor januari 2019 niet gelukt is dan is het goed zo, dan blijft het bij 2 omdat ik dan het leeftijdsverschil te groot vind worden tussen de oudste en een baby.

    Nu ben ik gister ongesteld geworden na een cyclus van 42 dagen ik zat erop te wachten want heb eind juli de anticonceptie gestopt en wilde eerst van mezelf een ongi krijgen voordat ik zwanger zou raken.
    Was altijd heel vruchtbaar en dus zo zwanger dus ben benieuwd of dat na 5 jaar nog zo is haha.
    Iedereen veel succes en voor degenen die zwanger zijn deze maand GEFELICITEERD!! geniet ervan!
    En voor alle andere hopelijk volgende maand!
     
    Oumi vindt dit leuk.
  2. NurseKel

    NurseKel Bekend lid

    20 sep 2015
    637
    346
    63
    Nederland
    Ahhh balen @BlueEyedSoul88, @faith81 en @niki86 !! Dikke knuffel voor jullie en veel succes de volgende ronde! Ik duim dat jullie dan ook alle 3 roze worden!

    Hier gister aan schoonmoeder verteld, had m'n dochter een shirt aan gedaan met koeienletters "Sister" maar ze zag het niet. Haha uiteindelijk maar gezegd, "laat jij jouw mooie T-shirt eens aan oma zien!"
    Die was echt compleet verrast! Erg leuk!

    Hoe is t met iedereen zijn kwaaltjes? Ik merk echt dat ik doodmoe ben en heb best wel veel pijn in m'n buik, van die steken. Kan me niet herinneren dat ik dat bij m'n vorige zwangerschap ook gehad heb...
     
  3. Ukkepuk1

    Ukkepuk1 Actief lid

    15 aug 2017
    387
    518
    93
    Vrouw
    Wat jammer zeg meiden op rood. Hopelijk kunnen jullie 'm snel roze maken!

    @NurseKel Heerlijk! Ben zo benieuwd naar reacties van beide families. We gaan het alleen voorlopig nog niet vertellen. Wordt wel moeilijk hoor. :)

    Qua kwaaltjes nog steeds helemaal nergens last van gelukkig!

    Heb me aangemeld voor Moeders voor moeders. Donderdag komt er iemand langs. Ik ben benieuwd!
     
  4. Luuna

    Luuna Bekend lid

    23 mrt 2017
    763
    514
    93
    Vrouw
    Zuid-Limburg
    Wat leuk!
    Vermoeidheid is begonnen, verder gaat het super! :D
    begin morgen met urineopvang voor mvm, kan staat al klaar op de badkamer ;)
     
  5. Ukkepuk1

    Ukkepuk1 Actief lid

    15 aug 2017
    387
    518
    93
    Vrouw
    Donderdag komt ze langs en dan mag ik de 21e starten met opvangen. ;)
     
  6. sweetL

    sweetL Fanatiek lid

    8 jul 2014
    2.089
    2.095
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik voel me er een beetje schuldig over, maar zie mvm niet zitten..:oops:
    Ik ben al zo misselijk, kan amper een plasluier verschonen. Zie mezelf echt niet met kannentjes in de weer dan...
     
    Luuna vindt dit leuk.
  7. MaHeRo88

    MaHeRo88 Fanatiek lid

    27 aug 2017
    1.087
    1.315
    113
    Vrouw
    Hoef je je toch niet schuldig om te voelen, ieder op z'n eigen manier hoor! :)
     
    sweetL vindt dit leuk.
  8. NurseKel

    NurseKel Bekend lid

    20 sep 2015
    637
    346
    63
    Nederland
    Nee joh hoef je niet schuldig om te voelen!

    Ik heb het bij m'n dochter wel gedaan, van begin tot eind. Ik wil t nu ook weer doen maar dan iets korter. Was het zo spuugzat aan t eind haha.
     
    sweetL vindt dit leuk.
  9. Jacky86

    Jacky86 Actief lid

    10 mei 2014
    146
    55
    28
    Wel tof dat er een paar van jullie mee doen aan mvm!

    Ik begin me ook al behoorlijk misselijk te voelen en moe! ik was gisteren bij een vriendin en die zag het gelijk aan me.. gaat nog niet zo goed het geheimhouden ;)
     
    Luuna en itsann vinden dit leuk.
  10. Miekje87

    Miekje87 Bekend lid

    22 mrt 2015
    682
    155
    43
    @faith81 @niki86 en @BlueEyedSoul88 wat jammer zeg... :(:( balen, hele dikke knuffel en heel veel geluk in de volgende ronde!!! Dat jullie dan maar roze kleuren in de lijst!!!

    Ik voel me zo anders als bij mijn zoontje! Toen had ik nergens last van en straalde ik van vrolijkheid en nu... Ben zo dankbaar en gelukkig maar dat is niet aan me te zien!:p pfff echt gewoon slechte zin, geïrriteerd, behoorlijk misselijk continue, heel moe en voel mijn buik en borsten veel zeuren. Ik snauw alleen maar mijn partner af germ en hier en daar een huilbui... Ik geloof nu wel echt dat het raak is:roflmao:

    Vorige keer aan mvm meegedaan wil ik nu weer mits ik niet nog misselijker word want dan wordt het lastig. Maar vind het een heel mooi doel.

    @NurseKel wat leuk met dat shirtje haha dat ze dat ook niet zien zoiets he. Denk dat ik het ook niet kan verbergen zeker voor mijn beste vriendin niet die vertel ik het deze week. En onze ouders pas na de echo. Heb er wel zin in om het te vertellen!!
     
  11. Jess89

    Jess89 Fanatiek lid

    4 mrt 2009
    2.039
    1.744
    113
    Heftig hoor @Miekje87 dat je al zoveel klachten hebt.
    En grappig om te zien dat de klachten per zwangerschap verschillen. Misschien wordt het nu een meisje :p
     
  12. Miekje87

    Miekje87 Bekend lid

    22 mrt 2015
    682
    155
    43
    Hahah zou leuk zijn maar een mannetje is net zo welkom natuurlijk :p Maar je gaat het wel denken doordat alles anders is nu, maar ken ook verhalen van mensen met bv. zoon en dochter die twee identieke zwangerschappen hebben gehad, we zullen zien:D.

    Maar de andere dames voelen zich dus wel goed? Sweet L ook flink misselijk las ik? Kan natuurlijk ook nog komen... is nog vroeg in de zwangerschap.
    Zitten jullie trouwens al in een zwanger topic?
     
    sweetL vindt dit leuk.
  13. LizMe

    LizMe Fanatiek lid

    7 aug 2016
    3.109
    2.000
    113
    Brrr ik word beetje bang van jullie haha ik ben echt bang om misselijk te worden. Kan daar heel slecht tegen.
    Nu nog nergens last van behalve tepels die overgevoelig zijn en af en toe strak gevoel in de buik. Vandaag 15dpo en testlijn was bijna net zo donker als controlelijn.
     
    Jess89 en sweetL vinden dit leuk.
  14. sweetL

    sweetL Fanatiek lid

    8 jul 2014
    2.089
    2.095
    113
    Vrouw
    Brabant
    Jup check.:|
     
  15. sweetL

    sweetL Fanatiek lid

    8 jul 2014
    2.089
    2.095
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik zit in het 1-15 mei topic trouwens.

    En hier geloof ik dat heel veel mensen het ook wel denken, ik zie er moe uit en mn buik steekt uit. Voel me bekeken! Haha.

    Vandaag weer een dag met heel mn schoonfamilie dus iedereen heeft me gezien, volgend weekend nog zo'n dag:roflmao:

    Ik heb gisteren een shirtje besteld voor zoontje. Wij gaan het als ik mijn verjaardag vier bekend maken. (7okt) Vandaag iedereen uitgenodigd:D ben zo benieuwd wie het gelijk door heeft.
     
  16. sweetL

    sweetL Fanatiek lid

    8 jul 2014
    2.089
    2.095
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hey, leuk dat je op dit forum mee gaat schrijven! Ik denk alleen dat je in het verkeerde topic bent terecht gekomen. Hier is het topic van afgelopen maand. Ik denk dat jij een topic zoekt voor komende maand ;) dan zoek je waarschijnlijk een nod topic in oktober. Rekenend naar je nieuwe 'niet ongesteldheid dag'
    Ik wens je een vruchtbare maand!
     
  17. Tinkerbell1987

    Tinkerbell1987 Fanatiek lid

    22 nov 2010
    1.195
    548
    113
    Vrouw
    Dat toppic is er nog niet en omdat ik gister me ongi heb gehad dacht ik dan is dit toch de groep die dalijk weer hetzelfde zit met de nod als ik.?
     
  18. Jess89

    Jess89 Fanatiek lid

    4 mrt 2009
    2.039
    1.744
    113
    @Tinkerbell1987 hoi! Welkom hier! Dat hoeft niet per se hoor, ligt er aan hoe lang je cyclus is. Mijn volgende NOD is 3 oktober en die lijst is er al wel :D
    Veel geluk komende maand!
     
  19. MaHeRo88

    MaHeRo88 Fanatiek lid

    27 aug 2017
    1.087
    1.315
    113
    Vrouw
    Vanochtend voor dat ik naar de huisarts ga nog maar even een test gedaan. Wederom witter dan wit ;) maar anders zat ik er misschien voor niks haha.

    Nog steeds niet ongesteld dus..
     
  20. sweetL

    sweetL Fanatiek lid

    8 jul 2014
    2.089
    2.095
    113
    Vrouw
    Brabant
    Succes zo!
     

Deel Deze Pagina