NOD-lijst 4 september t/m 10 september

Discussie in 'NOD forum' gestart door Mila27, 17 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jacky86

    Jacky86 Actief lid

    10 mei 2014
    146
    55
    28
    En? Hoe was de termijnecho?
     
    itsann vindt dit leuk.
  2. itsann

    itsann Actief lid

    20 aug 2017
    475
    359
    63
    Vrouw
    Alles gaat goed met onze mini! Was heel beweeglijk, alles zit erop en eraan. Uitgerekende datum blijft hetzelfde, dus 14 juni.

    Hoe is het met jullie? @NurseKel had jij deze week niet de geslachtsecho? Ben benieuwd!!
     
    sweetL en Jacky86 vinden dit leuk.
  3. NurseKel

    NurseKel Bekend lid

    20 sep 2015
    637
    346
    63
    Nederland
    Oh wat fijn dat alles goed is!!

    Jaaa wij krijgen een jongetje! Ik vind het zo leuk! Zit helemaal op een blauwe wolk!
     
    sweetL en itsann vinden dit leuk.
  4. itsann

    itsann Actief lid

    20 aug 2017
    475
    359
    63
    Vrouw
    Ohhh wat leuk!! Een koningskoppel straks! Gefeliciteerd!
     
  5. Jacky86

    Jacky86 Actief lid

    10 mei 2014
    146
    55
    28
    Gefeliciteerd!! Wat leuuuk :D
     
  6. itsann

    itsann Actief lid

    20 aug 2017
    475
    359
    63
    Vrouw
    Hi dames!

    Ik wilde even laten weten dat wij sinds gisteren weten dat wij een meisje verwachten! :D We zijn enorm blij en bevinden ons heerlijk op een roze wolk. Had ons sowieso niet uitgemaakt hoor, maar vinden het onwijs leuk dat we het nu weten.

    Hoe gaat het met jullie en jullie zoontjes? @sweetL jij zal inmiddels op of net over de helft zitten toch? Maar jullie @NurseKel en @Jacky86 gaan ook hard richting de 20 weken! Binnenkort de 20 weken echo’s?
     
    NurseKel en sweetL vinden dit leuk.
  7. sweetL

    sweetL Fanatiek lid

    8 jul 2014
    2.089
    2.095
    113
    Vrouw
    Brabant
    Wat leuk! Gefeliciteerd!!

    Wij hebben afgelopen maandag de 20w echo gehad, onze kerel is helemaal goedgekeurd!:):thumup:
     
    NurseKel vindt dit leuk.
  8. NurseKel

    NurseKel Bekend lid

    20 sep 2015
    637
    346
    63
    Nederland
    Oh wat leuk zeg! Wat gaat de tijd verschrikkelijk hard hè!
    Ik heb 6 januari de 20 weken echo, ben dan 20+6.

    Maar jij kan nu ook al mooi uit gaan kijken naar de 20 weken echo!
     
    sweetL vindt dit leuk.
  9. sweetL

    sweetL Fanatiek lid

    8 jul 2014
    2.089
    2.095
    113
    Vrouw
    Brabant
  10. NurseKel

    NurseKel Bekend lid

    20 sep 2015
    637
    346
    63
    Nederland
    Hier gaat het erg goed! Lekker druk ventje in mijn buik, laat graag van zich horen haha.
    Tot nu toe weinig klachten. Werken gaat nog goed, spelen & mijn dochter verzorgen gaat nog prima.
    Weinig te klagen dus! En met jou?
     
    Jacky86 en sweetL vinden dit leuk.
  11. sweetL

    sweetL Fanatiek lid

    8 jul 2014
    2.089
    2.095
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hier doet ukkie t ook goed! 31jan weer ff spieken met de pretecho!
    Zelf wel minder gaan werken omdat ik dat niet meer trek ( fysiek zwaar werk)
    Nog weinig buik dus dat valt allemaal wel mee!! Haha
     
    Jacky86 vindt dit leuk.
  12. itsann

    itsann Actief lid

    20 aug 2017
    475
    359
    63
    Vrouw
    Ook hier gaat alles goed. Gisteren de 20 weken echo gehad; ons meisje doet het super! Groeit goed; alles zit erop en eraan. Geen gekke dingen.
    Sinds deze week voelen m’n man en ik haar ook beide schoppen als we onze handen op m’n buik leggen. Zo bijzonder!

    Fijn dat met jullie ook alles goed gaat!
     
    sweetL, Jacky86 en NurseKel vinden dit leuk.
  13. Jacky86

    Jacky86 Actief lid

    10 mei 2014
    146
    55
    28
    Wat leuk om te lezen dat het zo goed gaat!! Blijft toch zo bijzonder zo’n wondertje :D

    Ik heb echt overal last van en valt me erg zwaar, dus ben al echt aan het aftellen! Het zijn vooral mijn bekken en vermoeidheid dat echt killing is, maar het is voor een goed doel!
     
  14. sweetL

    sweetL Fanatiek lid

    8 jul 2014
    2.089
    2.095
    113
    Vrouw
    Brabant
  15. NurseKel

    NurseKel Bekend lid

    20 sep 2015
    637
    346
    63
    Nederland
    Het gaat inderdaad behoorlijk snel! Jij alweer over de 30 weken!!
    Ik heb nu heerlijk 1.5week vakantie, gaan aankomend weekend nog lekker een weekendje weg met zn 3tjes. Verder de komende week lekker rustig aan doen! Heb net Mn werkdagen geteld: moet er nog 17 :D dat klinkt goed toch?! (Na Mn vakantie nog 6wkn werken)

    Hoe is t met jou @sweetL??
     
    sweetL vindt dit leuk.
  16. sweetL

    sweetL Fanatiek lid

    8 jul 2014
    2.089
    2.095
    113
    Vrouw
    Brabant
    Lekker!! Geniet er van!
    Ik ben 2 weken terug nog een weekje op wintersport geweest. Was erg gezellig rn leuk!

    Lig nu hondsberoerd op de bank/bed. Hopelijk snel weer fit.

    Ik moet nog 9 dagen werken :eek: gaat snel!
     
  17. NurseKel

    NurseKel Bekend lid

    20 sep 2015
    637
    346
    63
    Nederland
    Dag dames!

    Hoe is het met iedereen?
    @sweetL jij intussen al met verlof of nog net niet?
    Ik zag in het buikfoto topic je foto voorbij komen en heb t idee dat je buik de afgelopen week best wel wat gegroeid is! Mooi hoor!!
     
    sweetL vindt dit leuk.
  18. sweetL

    sweetL Fanatiek lid

    8 jul 2014
    2.089
    2.095
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik ben lekker met verlof! Vandaag laatste werkdag gehad. Ben ook zo aan mn verlof toe hihi.
    De oudste heeft roodvonk te pakken en is flink ziek. Dus fijn om nu gewoon thuis te zijn.

    Ik ben inderdaad deze week flink gegroeid! Mn striae staat er weer mooi in:oops:

    Hoe is het daar??
     
  19. itsann

    itsann Actief lid

    20 aug 2017
    475
    359
    63
    Vrouw
    Ohh, ik zie nu dat ik de vorige keer niet gereageerd heb! :oops:

    Wat heerlijk @sweetL dat je nu verlof hebt! En wat gaat het ook snel allemaal. Blij dat je verlof hebt? Moet er nog veel gebeuren of kun je lekker gaan genieten? Vervelend dat je zoontje roodvonk heeft! Is dat verder niet schadelijk voor jou of de baby?

    @NurseKel jouw verlof zal ook al wel om de hoek liggen! Wat heerlijk zeg! Gaat het verder goed?

    Met mij gaat het goed. Er is wel helaas een lichte vorm van zwangerschapssuiker geconstateerd een paar weken terug. Maar met een kleine aanpassing in m’n voeding gaat dit hartstikke prima. Meisje doet het heel goed en hebbenfisteren bij de controle gezien dat ze prima op de curve ligt ‘zoals nu bij de termijn past’. Ik mag nog 6 weken werken en dan begint mijn verlof ook. Kan bijna niet wachten! :|:D
     
    sweetL vindt dit leuk.
  20. sweetL

    sweetL Fanatiek lid

    8 jul 2014
    2.089
    2.095
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ja super blij dat ik verlof heb! Nu druk babywasjes wassen, verder is alles wel zo goed als klaar! Kleine dingentjes nog. Volgende week komt de hovenier onze achtertuin helemaal doen dus kunnen we hopelijk strakjes lekker in t zonnentje in de tuin genieten!
    Roodvonk kan gelukkig geen kwaad voor mij of de baby, ik heb alleen een verhoogde kans op kraamkoorts nu, dus even iets om straks in de gaten te houden!

    Fijn dat je meisje t goed doet! Wel balen van de suiker.. hopelijk red je het tot het einde met aanpassingen in je voeding en hoef je niet alsnog aan de insuline!
    Ook jij alvast lekker aftellen naar je verlof!!
     

Deel Deze Pagina