NOD-lijst 4 t/m 10 juli 2018

Discussie in 'NOD forum' gestart door Dinpin, 29 mei 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dinpin

    Dinpin Bekend lid

    21 mei 2018
    808
    849
    93
    Vrouw
    Verkoopster
    NOD-lijst 4 t/m 10 juli 2018

    4 juli (0)

    5 juli (0)

    6 juli (0)

    7 juli (1)
    Dinpin, 34, 2de kindje, tweede ronde

    8 juli (0)


    9 juli (0)

    10 juli (0)

    Totaal: 1

    Wachtbankje (1), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan.

    Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
     
  2. ClandeStinee

    ClandeStinee Actief lid

    24 mei 2018
    122
    118
    43
    Vrouw
    NOD-lijst 4 t/m 10 juli 2018

    4 juli (0)
    ClandeStinee, 26, 1e kindje, tweede ronde

    5 juli (0)

    6 juli (0)

    7 juli (1)
    Dinpin, 34, 2de kindje, tweede ronde

    8 juli (0)


    9 juli (0)

    10 juli (0)

    Totaal: 2

    Wachtbankje (1), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan.

    Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
     
  3. ClandeStinee

    ClandeStinee Actief lid

    24 mei 2018
    122
    118
    43
    Vrouw
    Vandaag ongesteld geworden, wat eerder dat gedacht, maar daardoor dan weer niet de 'stress' rond wel of niet testen. Nu hier dus op het lijstje!
     
  4. Blomma

    Blomma Bekend lid

    18 jun 2013
    525
    571
    93
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ik denk dat je telling niet helemaal klopt @Dinpin, er missen een aantal dagen tussen de lijst hiervoor en deze :) Die eindigt nl op 28 juni :)
     
  5. Dinpin

    Dinpin Bekend lid

    21 mei 2018
    808
    849
    93
    Vrouw
    Verkoopster
    Ik ben er dan onterecht vanuit gegaan dat we met hele weken werkten. Ik heb de hele week waarin ik mijn NOD verwacht gepakt. Ik zal deze lijst wissen nu er nog niemand verder op gereageerd heeft.
     
  6. Dinpin

    Dinpin Bekend lid

    21 mei 2018
    808
    849
    93
    Vrouw
    Verkoopster
    @Beheer

    Zouden jullie deze lijst kunnen sluiten? Ik ben uit gegaan van een onjuiste telling en deze lijst sluit nu nergens op aan. Clandestinee staat ook op de andere NOD lijst. We benadelen niemand met het sluiten.
     

Deel Deze Pagina