NOD-lijst 6 t/m 12 juli

Discussie in 'NOD forum' gestart door Williie, 6 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Williie

    Williie Fanatiek lid

    2 jul 2016
    1.190
    1.038
    113
    Assen
    NOD-lijst 6 t/m 12 juli 2018

    6 juli (0)

    7 juli (0)

    8 juli (0)
    Williie, 25 jaar, 2e kindje, ronde 4 (1ste na MA)

    9 juli (0)

    10 juli (0)

    11 juli (0)

    12 juli (0)

    Totaal: 1

    Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan.

    Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
     
  2. Williie

    Williie Fanatiek lid

    2 jul 2016
    1.190
    1.038
    113
    Assen
    Hoi,

    Ik heb op 22 mei met een echo van 6w6d gezien dat er alleen een leeg vruchtzakje in zat. Afgelopen zaterdag heb ik middels medicatie een miskraam gekregen. Als ik uit ga, dat die dag mijn eerste dag van een nieuwe cyclus is. Zal mijn nod 8 juli zijn. (Als mijn cyclus weer gelijk begint he)
    Wij willen geen ronde afwachten, maar er wel direct weer voor gaan.

    Ik heb toestraks nog getest en streepje werd al een stuk lichter, hcg is dus nog bezig uit het lichaam te gaan.

    Allemaal roze én een plakbaby deze ronde!
     
  3. Jingle

    Jingle Fanatiek lid

    14 nov 2008
    1.198
    234
    63
    11-05-12 mirena laten verwijderen
    NOD-lijst 6 t/m 12 juli 2018

    6 juli (0)

    7 juli (1)
    Jingle, 33 jaar, 3e kindje, ronde 4 (na 2 MA's)

    8 juli (1)
    Williie, 25 jaar, 2e kindje, ronde 4 (1ste na MA)

    9 juli (0)

    10 juli (0)

    11 juli (0)

    12 juli (0)

    Totaal: 2

    Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan.

    Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
     
  4. Jingle

    Jingle Fanatiek lid

    14 nov 2008
    1.198
    234
    63
    11-05-12 mirena laten verwijderen
    Hoi @Williie, wat verdrietig dat je dat mee hebt moeten maken. Hier helaas ook de laatste 2 zwangerschappen zo geindigd. Bij ons kwam er een chromosoomafwijking uit waar ik drager van ben. Ik denk dat wij nog 1 keer op de natuurlijke manier gaan proberen maar als dat weer een miskraam wordt dan misschien IVF met PGD.
    Dus spannend allemaal weer. Hier nu volop ongesteld. Heb jij nog veel bloedverlies?
     
  5. Williie

    Williie Fanatiek lid

    2 jul 2016
    1.190
    1.038
    113
    Assen
    @Jingle jeetje. Wat heftig. Hopelijk komt er gauw een zwangerschap met een prachtig kindje zonder deze chromosoom afwijking! Ik zie dat je 2 zoontjes hebt, is het dus zo dat als het een meisje word, je het doorgeeft? En bij een jongen niet?

    Bloeden is hier wel langer dan normaal, maar qua hoeveelheid niet meer dan een gewone menstruatie.
     
  6. Tjar85

    Tjar85 Bekend lid

    9 apr 2018
    545
    389
    63
    Vrouw
    NOD-lijst 6 t/m 12 juli 2018

    6 juli (0)

    7 juli (2)
    Jingle, 33 jaar, 3e kindje, ronde 4 (na 2 MA's)
    Tjar85, 33 jaar, 1ste kindje, ronde 7 (6e na ma, iui zonder hormonen ivm zaaddonor)

    8 juli (1)
    Williie, 25 jaar, 2e kindje, ronde 4 (1ste na MA)

    9 juli (0)

    10 juli (0)

    11 juli (0)

    12 juli (0)

    Totaal: 3

    Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan.

    Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
     
  7. Tjar85

    Tjar85 Bekend lid

    9 apr 2018
    545
    389
    63
    Vrouw
    Hoi, ik sluit me ook aan bij dit groepje. Vandaag ongesteld geworden. Twee dagen te vroeg, dus gok dan mij nieuwe nod 7 juli is, maar zou ook nog wat kunnen veranderen.

    Jullie hebben nare digned mee gemaakt zeg. Hopelijk allemaal op roze deze maand.

    Ik heb in november een MA gehad, kwamen er met 7,5 week achter dat het kindje met 6,5 week gestopt was met groeien. Middels cytotec een miskraam opgewekt.
    Zou 6 juli uitgerekend zijn, hopelijk komende ronde op 6 juli een positieve test. Dat zou het verdriet wat minder maken.

    Wij gaan deze maand onze 6e iui doen, totaal gaan we door tot 9 iui's. Als ik dan niet zwanger ben wordt het ivf.
     
  8. Jingle

    Jingle Fanatiek lid

    14 nov 2008
    1.198
    234
    63
    11-05-12 mirena laten verwijderen
    Jeetje we kunnen wel een MA nod groepje oprichten! :roflmao:

    Bij mij is het niet geslachtsgebonden. Heb 50% kans dat mijn eicel ongebalanceerd is. Die 2 jongens van mij zijn gewoon loten uit de loterij. Ook wel de reden dat ik het nog durf te proberen. Het is tenslotte 2 keer goed en 2 keer fout gegaan. Dus klopt wel met die 50%.

    Ik hoop voor ons allemaal een mooie test en een plakbaby met kloppend hartje! :rolleyes:
     
    Tjar85 vindt dit leuk.
  9. Dansprinsesje

    Dansprinsesje Fanatiek lid

    15 mrt 2014
    2.913
    3.417
    113
    Ik meld me hier ook aan. Men test geeft bijna licht in het donker , zo wit is hij dus in juli beter.
    Vanavond een lekker glaasje drinken
     

    Bijgevoegde bestanden:

  10. Dansprinsesje

    Dansprinsesje Fanatiek lid

    15 mrt 2014
    2.913
    3.417
    113
    NOD-lijst 6 t/m 12 juli 2018

    6 juli (0)

    7 juli (2)
    Jingle, 33 jaar, 3e kindje, ronde 4 (na 2 MA's)
    Tjar85, 33 jaar, 1ste kindje, ronde 7 (6e na ma, iui zonder hormonen ivm zaaddonor)

    8 juli (2)
    Williie, 25 jaar, 2e kindje, ronde 4 (1ste na MA)
    Dansprinsesje, 29 jaar, 1e kindje , ronde 2 na MA

    9 juli (0)

    10 juli (0)

    11 juli (0)

    12 juli (0)

    Totaal: 4

    Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan.

    Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
     
  11. Dinpin

    Dinpin Bekend lid

    21 mei 2018
    808
    849
    93
    Vrouw
    Verkoopster
    NOD-lijst 6 t/m 12 juli 20185

    6 juli (0)

    7 juli (3)
    Jingle, 33 jaar, 3e kindje, ronde 4 (na 2 MA's)
    Tjar85, 33 jaar, 1ste kindje, ronde 7 (6e na ma, iui zonder hormonen ivm zaaddonor)
    Dinpin, 34, 2e kindje, ronde 2

    8 juli (2)
    Williie, 25 jaar, 2e kindje, ronde 4 (1ste na MA)
    Dansprinsesje, 29 jaar, 1e kindje , ronde 2 na MA

    9 juli (0)

    10 juli (0)

    11 juli (0)

    12 juli (0)

    Totaal: 4

    Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan.

    Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
     
  12. Jingle

    Jingle Fanatiek lid

    14 nov 2008
    1.198
    234
    63
    11-05-12 mirena laten verwijderen
    Welkom allemaal.

    Pff deze keer ben ik zo extreem moe bij mijn ongesteldheid. Kan niet wachten tot het weer klaar is. Het enige voordeel is wel dat hij sinds mijn miskramen veel korter is geworden.

    Gaan jullie nog ovulatietesten gebruiken? Ik vind de bevestiging wel fijn. Bovendien heb ik dan het idee dat ik ergens mee bezig ben, alsof ik er invloed op kan uitoefenen ofzo.

    Ik ga zodalijk werken. Jullie nog leuke plannen?
     
  13. Dinpin

    Dinpin Bekend lid

    21 mei 2018
    808
    849
    93
    Vrouw
    Verkoopster
    Hoi Jingle,
    Ik ga ook ovulatietesten gebruiken. Ook om alle mogelijkheden zo goed mogelijk te benutten en om mijn cyclus te leren kennen met alle lichamelijke kwaaltjes die daar bij gepaard gaan. Ik had in mijn 1e ronde geen ovulatie meer verwacht. Maar doordat ik in ene hele zere tepels kreeg en kramp in mijn onderbuik heb ik een ov-test gedaan en dat was een knaller. Jaren de pil geslikt en zelfs ook vaak doorgeslikt. Nu moet ik mijzelf weer leren kennen.

    Man en kind zijn samen de deur uit. Ik ben aan de poets met de radio hard. Heerlijk.

    Jij werkze!
     
  14. Jingle

    Jingle Fanatiek lid

    14 nov 2008
    1.198
    234
    63
    11-05-12 mirena laten verwijderen
    NOD-lijst 6 t/m 12 juli 20185

    6 juli (0)

    7 juli (3)
    Jingle, 33 jaar, 3e kindje, ronde 4 (na 2 MA's)
    Tjar85, 33 jaar, 1ste kindje, ronde 7 (6e na ma, iui zonder hormonen ivm zaaddonor)
    Dinpin, 34, 2e kindje, ronde 2

    8 juli (2)
    Williie, 25 jaar, 2e kindje, ronde 4 (1ste na MA)
    Dansprinsesje, 29 jaar, 1e kindje , ronde 2 na MA

    9 juli (0)

    10 juli (0)

    11 juli (0)

    12 juli (0)

    Totaal: 5

    Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan.

    Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
     
  15. Williie

    Williie Fanatiek lid

    2 jul 2016
    1.190
    1.038
    113
    Assen
    @ de nieuwe dames; welkom!

    @Jingle ja, ik ga wel ovulatie testen. Gewoon, omdat ik nu geen idee heb wanneer deze ongeveer is.
     
  16. cherrytomaatjes

    cherrytomaatjes Fanatiek lid

    30 mrt 2018
    1.807
    1.786
    113
    Vrouw
    He lady's,
    Ik zie alweer een paar bekenden, hopelijk is dit voor veel van ons het laatste NOD clubje;)
    Lees dat een aantal van jullie een mk achter de rug hebben, lijkt me echt pittig!
    @Jingle ik zat er juist aan te denken deze ronde een keer zonder ovu testjes te doen, maar ik twijfel nog een beetje...
    Vind het ook altijd wel fijn om te weten wanneer mn eisprong en dus mn NOD is.
    Nouja, we zien t wel!
    Welke gebruiken jullie trouwens?

    Mn NOD heb ik op 9 juli gezet, maar heb niet echt een regelmatige cyclus dus ben benieuwd.
     
  17. Lentekind85

    Lentekind85 Bekend lid

    5 feb 2014
    714
    223
    43
    NULL
    NULL
    NOD-lijst 6 t/m 12 juli 20185

    6 juli (0)

    7 juli (3)
    Jingle, 33 jaar, 3e kindje, ronde 4 (na 2 MA's)
    Tjar85, 33 jaar, 1ste kindje, ronde 7 (6e na ma, iui zonder hormonen ivm zaaddonor)
    Dinpin, 34, 2e kindje, ronde 2

    8 juli (2)
    Williie, 25 jaar, 2e kindje, ronde 4 (1ste na MA)
    Dansprinsesje, 29 jaar, 1e kindje , ronde 2 na MA
    Lentekind85, 32 jaar, 3e kindje, 1e ronde

    9 juli (0)

    10 juli (0)

    11 juli (0)

    12 juli (0)

    Totaal: 5

    Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan.

    Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
     
  18. Lentekind85

    Lentekind85 Bekend lid

    5 feb 2014
    714
    223
    43
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal!
    Ik kom me hier ook melden, afgelopen vrijdag is mijn spiraaltje verwijderd en vandaag begon mijn menstruatie gok ik (nog niet heel veel, maar het zal wel doorzetten). tot nu toe had ik een mega regelmatige cyclus van 28 dagen, dus daar ga ik dit keer ook even vanuit.
    Anders verkas ik vanzelf naar een andere lijst, maar ik vind het wel weer gezellig om mee te gaan kletsen hier! :)

    Wij hadden eigenlijk helemaal niet het plan om voor een derde te gaan, maar de wens is toch zo groot dat we het alsnog gaan proberen, ondanks het leeftijdsverschil met onze twee oudsten (wat ik overigens nog wel vind kunnen, maar het wordt toch weer even terug naar af een beetje als het lukt, haha!)
     
  19. Kimmy133

    Kimmy133 Bekend lid

    2 jan 2016
    539
    331
    63
    Vrouw
    NOD-lijst 6 t/m 12 juli 20185

    6 juli (0)

    7 juli (3)
    Jingle, 33 jaar, 3e kindje, ronde 4 (na 2 MA's)
    Tjar85, 33 jaar, 1ste kindje, ronde 7 (6e na ma, iui zonder hormonen ivm zaaddonor)
    Dinpin, 34, 2e kindje, ronde 2
    Kimmy133, 30 jaar, 2e kindje, ronde 3

    8 juli (2)
    Williie, 25 jaar, 2e kindje, ronde 4 (1ste na MA)
    Dansprinsesje, 29 jaar, 1e kindje , ronde 2 na MA
    Lentekind85, 32 jaar, 3e kindje, 1e ronde

    9 juli (0)

    10 juli (0)

    11 juli (0)

    12 juli (0)

    Totaal: 6

    Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan.

    Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woordenr [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
     
  20. Kimmy133

    Kimmy133 Bekend lid

    2 jan 2016
    539
    331
    63
    Vrouw
    Hoi allemaal,

    Ik heb me ook toegevoegd op de lijst. Mijn precieze nod weet ik niet. Ik had altijd een cyclus van 26-27 dagen. Vorige maand was dat 29 dagen en deze keer 35 dagen. Ik heb meerdere testen gedaan, waarvan een paar een tuurstreep en een paar negatief. Het zou dus kunnen dat ik een vm heb gehad. Of mijn cyclus is gewoon van de leg.
    Dit keer ga ik dus ovulatietesten gebruiken, al is het maar om te kijken waar mijn eisprong ongeveer is.
    De vorige keer heb ik ook de 3e ronde ovulatietesten gebruikt en toen was het raak. Maar toen was mijn cyclus wel normaal. Maar wie weet..
    Ik hoop op een mooie roze lijst dit rondje!
     

Deel Deze Pagina