NOD-lijst 8 t/m 14 november

Discussie in 'NOD forum' gestart door Marni1, 10 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kroelen

    kroelen Actief lid

    12 okt 2014
    497
    6
    18
    NULL
    NULL


    Ja voor ons alle idd hhaha een mooie positieve test zou idd fijn zijn
     
  2. Becca1989

    Becca1989 Actief lid

    4 jul 2016
    251
    33
    28
    Vrouw
    Kinderopvang
    Rotterdam
    Idd ik had deze week ook echt het idee dat ik zwanger ben. Steeds vlagen misselijk raar onderbuik gevoel. Dromen over zwangerschappen en overal om moeten huilen. Maar de test bleef wit op welke manier ik er ook naar keek. Ik heb normaal over 2 weken mijn volgende menstruatie dan zou ik 1 ronde hebben overgeslagen en hem met manlief besloten als ik dan nog niks wijzer ben dat ik dan een verwijzing ga eisen naar de gyn.

    Soms denk ik idd ook laat maar zitten die droom en ik ga weer de pil slikken maar dan denk ik toch weer Agh die volgende ronde lukt het vast wel.
    Binnenkort horen wij 3 ook gewoon tot het zwangeren clubje haha komt helemaal goed met ons.
     
  3. kroelen

    kroelen Actief lid

    12 okt 2014
    497
    6
    18
    NULL
    NULL
    Ik ben ongesteld geworden hier scheit je toch van nou moet ik de 17de na het ziekenhuis vanwege de herhaalde miskramen ma begin echt me hoop te verliezen
     
  4. Becca1989

    Becca1989 Actief lid

    4 jul 2016
    251
    33
    28
    Vrouw
    Kinderopvang
    Rotterdam

    Das k*t zeg. Ik hoop dat ze je in het ziekenhuis verder kunnen helpen. Want dit is idd geen doen meer.
    Ik heb nog steeds geen tekens van een aankomende ongi. Wel wat andere symptomen zoals. Af en toe misselijk mijn bh's zitten nu strak. Als ik echt wen syclus over heb geslagen dan moet ik volgende week ongi worden. Laten we hopen dat dat het is zodat we verder kunnen. En anders ga ik weer de huisarts bellen dat ik een verwijzing wil naar de gyn voor verdere onderzoek.
    Xx
     
  5. kroelen

    kroelen Actief lid

    12 okt 2014
    497
    6
    18
    NULL
    NULL


    Jij zjt ook.lekker klote op deze manier testen die negatief zijn is wel kut allemaal..pfff onzeker he allemaal
     
  6. dvk1990

    dvk1990 Bekend lid

    6 nov 2016
    811
    471
    63
    Wat vervelend Kroelen! Hopelijk kan het ziekenhuis jullie goed verder helpen. He bah wat vervelend.

    Hier een week voor de eisprong, dus nog even wachten...
     
  7. Becca1989

    Becca1989 Actief lid

    4 jul 2016
    251
    33
    28
    Vrouw
    Kinderopvang
    Rotterdam
    He kroelen hoe is het gegaan in het ziekenhuis.
    Hier nog steeds geen ongi te bekennen heb ook niet meer gestest word gek van die nega testen.
    Morgen zou ik eigenlijk mijn volgende NOD hebben zit inmiddels op dag 66. Ik ga volgende week de huisarts weer om een verwijzing vragen.
    Ik hoop dat het bij jullie snel raak is en dat ik snel verder kan.
    Xx
     
  8. dvk1990

    dvk1990 Bekend lid

    6 nov 2016
    811
    471
    63

    He jakkes wat een lange cyclus becca, hopelijk krijg je snel die verwijzing xxx
     
  9. toetie83

    toetie83 Fanatiek lid

    20 jan 2006
    1.392
    1
    38
    genieten van het leven.
    ��&#55
    Haiii dames was een tijdje rustig.
    Moe misselijk nog steeds.
    In de buurt.
    Maar het begint wel iets minder te worden dan eerst.
    Ben echter gekomen dat vaker kleine beetjes eten helpt.
    Ben vandaag 9 wk en 5 dagen.
    Afgelopen dinsdag echo gehad en het gaat goed met de kleine.
    Over 2 wk weer een dan het hartje luisteren....

    Ik lees hier verdrietige dingen...
    Dames die op hun ongi wachten.
    Ik gun het jullie zo.

    Btw
    Ik.heb mijn nickname veranderd naar toetie83.
    Ben je benieuwd wie ik hiervoor was.
    Stuur maar privé bericht....
     
  10. Becca1989

    Becca1989 Actief lid

    4 jul 2016
    251
    33
    28
    Vrouw
    Kinderopvang
    Rotterdam
    Goedenavond dames.
    Ik heb sinds vanavond een heel klein beetje oud bloedverlies. Totaal geen ongi krampen die ik normaal wel heb. Ben benieuwd hoop dat de ongi eindelijk aantreed zodat we verder kunnen. Gister nog een test gedaan maar die was negatief. Ik ben wel blij dat het eindelijk doorzet.
    Xxx
     
  11. kroelen

    kroelen Actief lid

    12 okt 2014
    497
    6
    18
    NULL
    NULL
    Hey meiden..
    In ziekenhuis eigenlijk nie wijzer geworden..over 6 weken trug er zat iets in de baarmoeder maar goed wat het is geen idee ik verwacht dqt het wel weg is als ik 1 maart weer na bet ziekenhuis moet..is weer afwachten heb deze maand ovu testen gebruikt ma goed daar werd ik ook nie goed van geen streepje wel een streepje dag er na geen streepje pffff heb ik dan wel een eisprong?want als dat het is snap ik het nog maar dat kan ook nie ivm die miskramen iedere maand en toch positieve zwangerschapstest is toch raar

    Hoe is het met jullie allemaal?
     
  12. Becca1989

    Becca1989 Actief lid

    4 jul 2016
    251
    33
    28
    Vrouw
    Kinderopvang
    Rotterdam

    Vervelend allemaal en ook dat ze je zo lang laten wachten.
    Hier net ongesteld geworden eindelijk. Ik ben verhuisd en ga binnnekort in de buurt me aanmelden bij een andere huisarts ik hoop dat die me wel door wil sturen naar het ziekenhuis. Ik heb/ had endometriose en een hele tijd geen last van gehad. Maar ik merk dat ik deze cyclus weer heel veel pijn heb en dat het allemaal weer terug komt.
    Ik hoop dat ze bij de volgende controle je eindelijk kunnen helpen en dat ze weten wat er aan de hand is.
    Xxx
     
  13. dvk1990

    dvk1990 Bekend lid

    6 nov 2016
    811
    471
    63
    Vervelend Becca, hopelijk is het niet terug gekomen. Hoop dat de huisarts je snel doorstuurt.

    Kroelen wat vervelend, is het misschien een cyste die de innesteling belemmerd? Of konden ze niks zeggen over wat er in de weg zat?

    Deze maand niet veel geklust, alleen de week voor en de dag voor mijn eisprong. Ik ook werd niet veel wijzer van de ovutesten, probeer volgende maand te tempen en een ander merk testen. Hopelijk krijg ik dan meer dan een vaag streepje...
    Verder ben ik aangenomen bij mijn oudstagebedrijf (kraamzorg Isis) dus mag straks weer even inwerken en hopelijk snel zelfstandig. Momenteel aan het kramen bij mijn beste vriendin. Ze is afgelopen week bevallen van een prachtig mannetje. Vind het wel bijzonder dat ik eerder jaloers was dat ze zwanger was dan als ik dat kleine ventje in mijn handen heb. Was daar erg bang voor, maar voel niets dan liefde voor dat kleine ventje dan mij tante gaat noemen:)
     
  14. Becca1989

    Becca1989 Actief lid

    4 jul 2016
    251
    33
    28
    Vrouw
    Kinderopvang
    Rotterdam
    Hier is nu de ongi weer voorbij. Ga van de week even de huisarts bellen of ik toch niet doorverwezen kan worden. Dan kan ik hopelijk volgende ronde al gevolg worden qua cyclus en dan kan daarna een plan gemaakt worden. Vorige zwangerschap heb ik baat gehad bij clomid maar ben daar zo beroerd van geweest. Het is even afwachten hoop alleen dat ik snel terecht kan.
    Dvk1990 miss is juist die ene dag wel goed gegaan. Ik duim voor je dat je alsnog een mooie test in je handen hebt over een paar dagen.
    En van harte gefeliciteerd met je nieuwe baan.
    Xx
     
  15. dvk1990

    dvk1990 Bekend lid

    6 nov 2016
    811
    471
    63
    Dankjewel, heb er erg veel zin inm:)
    Ik hoop het ook, maar ga maar niet van uit...

    Ik hoop dat je snel verder geholpen word xx
     
  16. dvk1990

    dvk1990 Bekend lid

    6 nov 2016
    811
    471
    63
    Net ongesteld geworden, op naar de volgende ronde😑
     
  17. Becca1989

    Becca1989 Actief lid

    4 jul 2016
    251
    33
    28
    Vrouw
    Kinderopvang
    Rotterdam

    Balen zeg hoop dat het snel raak is voor je.
    Xx
     
  18. dvk1990

    dvk1990 Bekend lid

    6 nov 2016
    811
    471
    63
    Dankjewel 😘
    Heb je al contact gehad met de huisarts gehad?
     
  19. Becca1989

    Becca1989 Actief lid

    4 jul 2016
    251
    33
    28
    Vrouw
    Kinderopvang
    Rotterdam
    Nee nog niet ik ga volgende week een afspraak maken ff kijken wanneer want het loopt hier altijd heel eeg uit. Maar denk dat ik dinsdag ochtend langs ga dan zitten de kinderen op de peuterspeelzaal. Is anders lastig met 2 peuters hahaha.
    Als ik wat weet laat ik het zo en zo hier weten.
    Xx
     
  20. Becca1989

    Becca1989 Actief lid

    4 jul 2016
    251
    33
    28
    Vrouw
    Kinderopvang
    Rotterdam
    Dames hier een beetje goed nieuws
    Ik ben bij de huisarts geweest en heb eindelijk mijn verwijzing gekregen. Ik heb gelijk gebeld en mag 19 april langs komen heb gelijk een afspraak bij de fertiliteiten arts.
    Ik hoop dat het bij jullie snel raak is hier dus nog ff geduld hebben.
    Xxx
     

Deel Deze Pagina