NOD-lijst 8 t/m 14 november

Discussie in 'NOD forum' gestart door Marni1, 10 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dvk1990

    dvk1990 Bekend lid

    6 nov 2016
    811
    471
    63
    Wat goed Becca! Jammer dat je tot april moet wachten :( maar ben superblij dat je eindelijk de verwijzing hebt gekregen.
     
  2. toetie83

    toetie83 Fanatiek lid

    20 jan 2006
    1.392
    1
    38
    genieten van het leven.
    ��&#55
    Hi dames
    Ik ben niet zo actief merk ik.
    Sorry daarvoor.
    Maar bij mij is het loggen zodra ik kans krijgen.
    En proberen te eten.. drinken.. misselijkheid in de ochtend is het ergst.
    Daarna moet ik zorgen dat mijn maag niet leeg raakt.

    Anders misselijk.

    @ kroelen weet je al wat het is?
    Wat ze zagen in je baarmoeder?
     
  3. kroelen

    kroelen Actief lid

    12 okt 2014
    497
    6
    18
    NULL
    NULL
     
  4. dvk1990

    dvk1990 Bekend lid

    6 nov 2016
    811
    471
    63
     
  5. toetie83

    toetie83 Fanatiek lid

    20 jan 2006
    1.392
    1
    38
    genieten van het leven.
    ��&#55
     
  6. Becca1989

    Becca1989 Actief lid

    4 jul 2016
    251
    33
    28
    Vrouw
    Kinderopvang
    Rotterdam
    Hoi meiden

    Hoe gaat die bij jullie hier net weer ongi geworden.
    Gelukkig niet weet een lange cyclus
    Krielen weet je inmiddels al wat meer ik hoop van wel en dat je binnenkort ook mooi zwanger mag worden.

    Ik hoop dat er meerdere dames zich snel mogen melden als zwanger.
    Ik moet nog een maanfje geduld hebben voor de gyn gelukkig gaat de tijd snel vind ik dat scheelt een hoop.

    Xxx
     
  7. dvk1990

    dvk1990 Bekend lid

    6 nov 2016
    811
    471
    63
    Hallo Becca,

    Hier ook net weer ongesteld geweest, dus op naar de vruchtbare dagen. Ik heb het momenteel erg druk met mijn nieuwe baan dus de tijd gaat hier ook gelukkig wat sneller. Ik ben blij dat hij voor jou ook snel gaat.
     
  8. dvk1990

    dvk1990 Bekend lid

    6 nov 2016
    811
    471
    63
    Nog een week te gaan tot mijn nod...

    Hoe gaat het verder hier??
     
  9. Becca1989

    Becca1989 Actief lid

    4 jul 2016
    251
    33
    28
    Vrouw
    Kinderopvang
    Rotterdam
    Hier gaat het wel spannende periode volgende maand naar de gyn.
    Ik zit nu ff in een brace voor 6 weken heb een peesontsteking in mijn pols waar ik al meer dan een jaar mee rond loop. Ze Zijn er nu eindelijk achter wat het is. Als de brace niet werkt word er een scan gemaakt en miss word er overgegaan tot operatie maar dat is dan ff afwachten.
    Ik hoop dat je een mooie test heb volgende week.

    Xxx
     
  10. dvk1990

    dvk1990 Bekend lid

    6 nov 2016
    811
    471
    63
    Dat is inderdaad spannend Becca, de afspraak kom langzamerhand dichterbij. Wat vervelend van je pols, hopelijk is het met de brace snel opgelost en hoef je geen operatie te ondergaan.

    Hier helaas vandaag, twee dagen voor mijn nod, ongesteld geworden. Had eergisteren getest en die was negatief dus zag de bui al hangen. Maandag bel ik naar de huisarts, ik kan het niet meer. Ik word er zo verschrikkelijk moedeloos van...
     
  11. Becca1989

    Becca1989 Actief lid

    4 jul 2016
    251
    33
    28
    Vrouw
    Kinderopvang
    Rotterdam
    Hoi dames.

    Hier weer wat nieuws
    Ik heb pcos. Normaal heb je rond de 13 ei blaasjes in iedere eierstok en ik heb er over de 40 aan iedere kant. Omdat het er zoveel zijn kunnen ze niet goed groeien en kan ik dus nooit spontaan kinderen krijgen. Ik heb nu menstruatie opwekkers gehad. En moet op dag 2/3 bloed laten prikken. 9 juni heb ik afspraak over de uitslag van het bloed en de kweek en dan bespreken we de verdere eventuele stappen.

    Ik hoop dat de tijd snel gaat. En dat alles goed uitpakt verder.

    Xx
     
  12. dvk1990

    dvk1990 Bekend lid

    6 nov 2016
    811
    471
    63

    Wat vervelend Becca, maar ook gelijk zo fijn dat je nu verder kan. Hopelijk gaat nu alles snel en kunnen ze jullie kinderwens snel waar laten maken.

    Ik en mijn man zijn vorige week naar de huisarts geweest. Door de medische geschiedenis van mijn man gelukkig gelijk een doorverwijzing gekregen voor de gynaecoloog. In de verwijsbrief word er bij mij ook gelijk een echo gemaakt. Nu de ongesteldheid even afwachten (hopelijk niet, maar ga maar van het ergste uit.) en dan een afspraak maken.
    Deze maand begonnen met tempen, heb daarmee mijn eisprong gevonden. De ovulatietesten waren weer niet helemaal positief... Nu is de temp nog mooi hoog, hopelijk blijft dat zo.

    Hoe is het verder met je pols Becca?
     
  13. Becca1989

    Becca1989 Actief lid

    4 jul 2016
    251
    33
    28
    Vrouw
    Kinderopvang
    Rotterdam

    Ik hoop idd dat alles snel gaat als het net zo snel gaat als de vorige keer ben ik de eerste ronde met clomid zwanger haha.

    Mijn pols gaat wel er zit nu een hele verdikking op maar dat hoort erbij zeggen ze. De pijn is iets minder maar nog steeds aanwezig als ik veel gedaan heb wat eigenlijk niet mag. maar het huishouden gaat ook gewoon door vooral met 2 kinderen van bijna 4.

    Ik hoop dat je snel je afspraak kan maken en ze jullie ook lekker snel kunnen helpen en je kinderwens waar kunnen maken. dan kunnen we ons eindelijk toevoegen aan het zwangere clubje haha.

    Xx
     
  14. dvk1990

    dvk1990 Bekend lid

    6 nov 2016
    811
    471
    63
    Maar proberen alles wat rustiger aan te doen, maar zoals je zei het leven in een gezin gaat ook gewoon door.

    Ik zal voor je duimen dat het de eerste keer raak is en met een beetje geluk zitten we dan in hetzelfde zwangerschapsclubje:D
     
  15. Becca1989

    Becca1989 Actief lid

    4 jul 2016
    251
    33
    28
    Vrouw
    Kinderopvang
    Rotterdam
    Goedemorgen dames.

    Hoe gaat het bij jullie hier eigenlijk super goed ik heb volgende week vrijdag controle afspraak bij de gyn en daar zouden we ook de vervolg stappen bespreken. Ik had woensdag al een test gedaan maar was omo wit dus dacht dat we de molen weer helemaal in moesten maar ik had zondag avond deze test in mijn handen. Ik kan het nog steeds niet geloven en sta nog te stuiteren haha
    Xx
     

    Bijgevoegde bestanden:

  16. dvk1990

    dvk1990 Bekend lid

    6 nov 2016
    811
    471
    63
    O becca, wat ben ik blij voor je!
    Ik snap dat je helemaal staat te stuiteren. Ik moest even twee keer naar de kleur kijken hihi
    Nu lekker genieten

    Hier net weer ongesteld geworden, dus we zitten in ronde 13. Vrijdag de eerste afspraak bij de gynaecoloog. Hopelijk kan die ons snel verder helpen.
     
  17. Becca1989

    Becca1989 Actief lid

    4 jul 2016
    251
    33
    28
    Vrouw
    Kinderopvang
    Rotterdam
    Ik hoop idd voor jullie dat je snel geholpen kan worden. En dat jullie ook zo'n mooie test mogen krijgen.
    Veel suc6 vrijdag
    Xx
     
  18. dvk1990

    dvk1990 Bekend lid

    6 nov 2016
    811
    471
    63
    Bedankt becca , ik hoop het ook. Nu lekker gaan genieten,
    Hou je me/ons op de hoogte hoe het met je gaat xxx
     
  19. Becca1989

    Becca1989 Actief lid

    4 jul 2016
    251
    33
    28
    Vrouw
    Kinderopvang
    Rotterdam
    Tuurlijk doe ik dat.
    Ik heb nu al best een buikje best vervelend eigenlijk. Want ik wil het het liefst nog niet aan iedereen vertellen.
    Maar heel veel mensen vragen nu al of ik zwanger ben en ik ben niet zo goed in liegen hahaha
     
  20. dvk1990

    dvk1990 Bekend lid

    6 nov 2016
    811
    471
    63
    Mijn zus had precies hetzelfde probleem. Die kreeg ook gelijk een buikje. Misschien even iets wijder kleding voor nu.

    we zijn net terug uit het ziekenhuis . Op de echo was niks bijzonders te zien en ze hebben bloed afgenomen bij mij en Eeltje moet volgende week een potje inleveren. Daarna bespreken ze alles intern op de 20ste en de 23ste hebben we weer een afspraak om alles te bespreken en evt welke stappen we dan gaan ondernemen.

    Dus het gaat best snel, en dat is erg fijn.
     

Deel Deze Pagina