NOD-lijst 8 t/m 14 november

Discussie in 'NOD forum' gestart door Marni1, 10 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Becca1989

    Becca1989 Actief lid

    4 jul 2016
    251
    33
    28
    Vrouw
    Kinderopvang
    Rotterdam


    Dat is idd wel heel erg fijn dat het zo snel kan gaan allemaal.
    Ik draag bijna geen wijde kleding dat is juist vervelend.
    Met dit weer draag ik het liefst van die tank tops. Dat zit het lekkerst omdat ook mr bovenlichaam heel erg jeukt op het moment vooral me buik.
    Denk dat ik toch idd wat wijdere shirts moet aanschaven voor nu hahaha
     
  2. dvk1990

    dvk1990 Bekend lid

    6 nov 2016
    811
    471
    63
    hihi dat is minder... Maar ach nog een paar weekjes en dan mag je (als je dat wil) van de daken schreeuwen ;) xxx
     
  3. dvk1990

    dvk1990 Bekend lid

    6 nov 2016
    811
    471
    63
    Hey,
    Mijn man en ik hebben net de afspraak gehad in het ziekenhuis.
    Met mij was alles goed, maar bij mijn man zijn er weinig tot geen zaadcellen gevonden.
    De kans om spontaan zwanger te worden is niet aanwezig.
    Nu afwachten op een afspraak bij de uroloog en hopelijk zijn er wel wat goede zaadcellen te vinden in de bijbal... Zodra dat bekent is gaan we het IVF-proces in.

    We zijn beide er helemaal vanaf en hebben wel een kwartier in de auto bij mijn mans werk gezeten... Helaas moesten we na de tijd beide aan het werk. Sta momenteel op wacht, dus heb gelukkig even tijd gehad om uit te huilen... Ik ben verdrietig en kwaad. Kwaad omdat mijn mans ballen vanaf zijn kindertijd al steeds zweefden als de kinderarts het controleerde en steeds is er niks aan gedaan omdat ze makkelijk terug te duwen waren. Op zijn 15de is er 1 van de 2 naar boven geschoten en deze is verwijdert. De ander was toen ook aan het zweven en die is toen pas vastgemaakt. Heb erg het idee dat dit allemaal voorkomen had kunnen worden als ze eerder de testikels vastgezet hadden in de balzakken... Nu moeten we de MMM in... Helaas is dit natuurlijk niet te bewijzen, want het kan ook door zijn vroeggeboorte of gewoon door dom ongeluk kunnen komen... Maar mijn woede zegt natuurlijk het eerste.

    Dus kan eigenlijk al op rood... Zie morgen de rode duivels wel verschijnen...
    Voel me echt klote....
     
  4. Becca1989

    Becca1989 Actief lid

    4 jul 2016
    251
    33
    28
    Vrouw
    Kinderopvang
    Rotterdam
    He meis

    Wat naar ik hoop dat jullie snel de mmm in kunnen en snel een mooie test mogen ontvangen.

    Wij zijn vandaag ook voor controle weer bij de gyn geweest.
    Er zat een mooi vruchtzakje en een vruchtje maar geen hartje.
    Ik moet nu deze week afwachten om te kijken of mijn lichaam het uit zichzelf reinigd.
    Volgende week vrijdag terug en als er niks veranderd krijg ik tabletten.
    Mochten die ook niet werken krijg ik een curretage.

    Veel sterkte
    Xx
     
  5. dvk1990

    dvk1990 Bekend lid

    6 nov 2016
    811
    471
    63
    He bah meid, wat naar nieuws! Had zo gehoopt dat alles goed zou gaan bij jullie:cry:
    Hopelijk komt het uit zichzelf los:(. Heel veel sterkte Becca.
    Wij hebben inmiddels een oproep gekregen voor de uroloog, we kunnen 10 juli terecht.
     
    Becca1989 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina