NOD lijst 8 t/m 15 februari

Discussie in 'NOD forum' gestart door Chats, 8 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chats

    Chats Niet meer actief

    💜 NOD lijst 8 t/m 15 februari 💜

    8 februari (0)

    9 februari (0)

    10 februari (1)
    Chats - 33 jaar - 1e kindje - ronde 30 - MMM

    11 februari (0)

    12 februari (0)

    13 februari(0)

    14 februari(0) 💕

    15 februari(0)

    Datumloos (0)

    Buiten de lijst (0)

    Totaal: 1

    Wachtbankje (0) , Zwanger (0) , Ongesteld (0) , MMM (1) , Negatieve Test (0) ,
    Twijfel-/Tuurtest (0)

    WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

    Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
     
  2. Chats

    Chats Niet meer actief

    #2 Chats, 8 jan 2017
    Laatst bewerkt door een moderator: 8 jan 2017
    Onder het motto: iemand moet er beginnen..... heb ik een nieuwe lijst gemaakt voor februari. Wie volgt in deze week??

    Ik zie ineens dat ik de lijst tot de 15de heb gemaakt ipv de 14de 😳😳
     
  3. Pitahaya

    Pitahaya Niet meer actief

    💜 NOD lijst 8 t/m 15 februari 💜

    8 februari (0)

    9 februari (0)

    10 februari (1)
    Chats - 33 jaar - 1e kindje - ronde 30 - MMM

    11 februari (0)

    12 februari (0)

    13 februari(0)

    14 februari(1) 💕
    Pitahaya - 31 jaar - 2e kindje - ronde 2

    15 februari(0)

    Datumloos (0)

    Buiten de lijst (0)

    Totaal: 2

    Wachtbankje (0) , Zwanger (0) , Ongesteld (0) , MMM (1) , Negatieve Test (0) ,
    Twijfel-/Tuurtest (0)

    WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

    Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
     
  4. Pitahaya

    Pitahaya Niet meer actief

    Hoi Chats,
    Fijn dat je een nieuwe lijst aan hebt gemaakt.
    Jij bent al even bezig zie ik. Jeetje zeg. Wat doe je precies in de MMM zeg maar? Lijkt mij heftig zeg.

    En je kunt volgens mij het onderwerp toch veranderen in tot en met de 14e?
     
  5. Chats

    Chats Niet meer actief

    💜 NOD lijst 8 t/m 14februari 💜

    8 februari (0)

    9 februari (0)

    10 februari (1)
    Chats - 33 jaar - 1e kindje - ronde 30 - MMM

    11 februari (0)

    12 februari (0)

    13 februari(0)

    14 februari(0) 💕
    Pitahaya - 31 jaar - 2e kindje - ronde 2

    Datumloos (0)

    Buiten de lijst (0)

    Totaal: 1

    Wachtbankje (0) , Zwanger (0) , Ongesteld (0) , MMM (1) , Negatieve Test (0) ,
    Twijfel-/Tuurtest (0)

    WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

    Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
     
  6. Chats

    Chats Niet meer actief

    Sorry, het lukte gister niet via de telefoon. Maar nu wel!
    Ik kan alleen het onderwerp niet veranderen.... weet iemand hoe dit moet?

    We gaan (waarschijnlijk) starten met iui.
    Hoe en wat verder horen we binnenkort. Dus wordt een spannend jaar!
     
  7. sabagirl

    sabagirl Fanatiek lid

    15 okt 2015
    3.320
    1.052
    113
    Ik meld me aan, uitgaande van 34 dagen is mijn nod 13 februari. Ik ben 30 jaar, was na 5 rondes zwanger maar na 6,5 week miskraam, nu 1e ronde na miskraam gehad en na 34 dagen rood. Cyclus is erg onregelmatig dus het gaat niet makkelijk. We gaan op naar ronde 7 en ronde 2 na miskraam!
     
  8. Lindavvv

    Lindavvv Fanatiek lid

    8 sep 2016
    1.414
    1.272
    113
    Vrouw
    Drenthe
    💜 NOD lijst 8 t/m 14februari 💜

    8 februari (0)

    9 februari (0)

    10 februari (1)
    Chats - 33 jaar - 1e kindje - ronde 30 - MMM

    11 februari (0)
    Lindavvv - 29 jaar - 1e kindje - ronde 2

    12 februari (0)

    13 februari(0)

    14 februari(0) 💕
    Pitahaya - 31 jaar - 2e kindje - ronde 2

    Datumloos (0)

    Buiten de lijst (0)

    Totaal: 1

    Wachtbankje (0) , Zwanger (0) , Ongesteld (0) , MMM (1) , Negatieve Test (0) ,
    Twijfel-/Tuurtest (0)

    WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

    Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
     
  9. Lindavvv

    Lindavvv Fanatiek lid

    8 sep 2016
    1.414
    1.272
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Ha Dames,

    Ik doe ook weer mee! Verwacht mijn NOD op 11 feb. Zit nu nog op laatste dag ongesteldheid en verwacht (gezien temp vorige ronde) rond de 25ste mijn ovulatie. Maar behalve temperaturen, gaan we het nu ook met ovulatietesten eens proberen. Super spannend, weer wat nieuws.
    Ik hoop op een mooie vruchtbare ronde voor ons allemaal.
     
  10. Pitahaya

    Pitahaya Niet meer actief

    Wat heftig zeg dat je een miskraam hebt gehad. Heb je dit goed kunnen verwerken?

    Is dit je eerste kindje?
     
  11. Pitahaya

    Pitahaya Niet meer actief

    #12 Pitahaya, 10 jan 2017
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 jan 2017
    💜 NOD lijst 8 t/m 14 februari 💜

    8 februari (0)

    9 februari (0)

    10 februari (1)
    Chats - 33 jaar - 1e kindje - ronde 30 - MMM

    11 februari (1)
    Lindavvv - 29 jaar - 1e kindje - ronde 2

    12 februari (0)

    13 februari(1)
    Sabagirl - 30 jaar - 2e kindje - ronde 7 (ronde 2 na mk)

    14 februari(1) 💕
    Pitahaya - 31 jaar - 2e kindje - ronde 2

    Datumloos (0)

    Buiten de lijst (0)

    Totaal: 4

    Wachtbankje (0) , Zwanger (0) , Ongesteld (0) , MMM (1) , Negatieve Test (0) ,
    Twijfel-/Tuurtest (0)

    WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

    Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
     
  12. sabagirl

    sabagirl Fanatiek lid

    15 okt 2015
    3.320
    1.052
    113
    Sinds de miskraam hebben we geloof ik nog 4 tegenslagen gehad in privé sfeer dus afgelopen weken zijn we gigantisch geleefd. Het voelt heel dubbel dat ons kindje er niet mocht zijn maar liever vroeg mis dan na 35 weken bijvoorbeeld. Alleen zet het de wens voor een 2e kindje wel onder druk want we zijn gelukkig met zijn drieën en het zwanger worden duurt nu al langer dan verwacht/gehoopt en iedere maand is voor mij de teleurstelling heftig. Ene kant hoop ik dat het ons toch gegund mag zijn, andere kant wil ik soms ook opgeven en doorgaan met zijn drieën.

    Ps wil je in de lijst aanpassen 2e kindje?
     
  13. Pitahaya

    Pitahaya Niet meer actief

    Het was een gok. Maar toch 2e kindje dus. Haha.

    Ja, kan het mij helemaal voorstellen hoor. Hoe ver was je in je zwangerschap?

    Ik heb (voor mijn eerste kindje) ook een miskraam gehad met 10,2 weken. Rond de 8 weken hadden we nog een mooie echo gehad met een kloppend hartje. Heb toen een curettage gehad. Was zeer heftige tijd maar heb het wel verwerkt. Maar de angst (zelfs als ik weer zwanger ben) op herhaling blijft natuurlijk.

    We gaan ervoor deze ronde!! Hopelijk bij ons allevier raak!
     
  14. sabagirl

    sabagirl Fanatiek lid

    15 okt 2015
    3.320
    1.052
    113
    Ik heb op donderdag bij 6,5 week kloppend hartje gezien maar had toen bloedverlies en dan bleef doorzetten dus op dinsdag nieuwe echo en toen was alles weg. Heel raar en onwerkelijk! Als ik die eerdere echo niet had gehad had ik niet eens geloofd dat ik zwanger was geweest. Ik zie dat je zoontje ook van oktober is, leuk! Mijne is van okt 2014.
     
  15. Pitahaya

    Pitahaya Niet meer actief

    Heftig zeg! hopelijk gaat het nu goed.

    Hé, allebei van oktober dus, alleen een jaartje later, haha.

    Wat wel zo is, is dat als het nu raak is, het wel weer een oktober kindje word. Maarja, om deze ronde nou over te slaan wil ik ook weer niet.
     
  16. anno2014

    anno2014 Bekend lid

    9 nov 2014
    620
    22
    18
    NULL
    NULL
    💜 NOD lijst 8 t/m 14 februari 💜

    8 februari (0)

    9 februari (1)
    Anno2014 - 34 jaar - 2e kindje - 2 jaar bezig

    10 februari (1)
    Chats - 33 jaar - 1e kindje - ronde 30 - MMM

    11 februari (1)
    Lindavvv - 29 jaar - 1e kindje - ronde 2

    12 februari (0)

    13 februari(1)
    Sabagirl - 30 jaar - 2e kindje - ronde 7 (ronde 2 na mk)

    14 februari(1) 💕
    Pitahaya - 31 jaar - 2e kindje - ronde 2

    Datumloos (0)

    Buiten de lijst (0)

    Totaal: 5

    Wachtbankje (0) , Zwanger (0) , Ongesteld (0) , MMM (1) , Negatieve Test (0) ,
    Twijfel-/Tuurtest (0)

    WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

    Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
     
  17. anno2014

    anno2014 Bekend lid

    9 nov 2014
    620
    22
    18
    NULL
    NULL
    Ook ik mag me hier melden.
    Vanmorgen hadden we een streepje waarna ik al snel ongesteld werd, zo verdrietig!
    We zijn sinds 2014 af en aan bezig.. het resultaat mag er nog niet zijn helaas.

    Twijfel nu wel of we naar de dokter gaan. We kozen bewust dit niet te doen omdat we van dichtbij hebben gezien wat het met mensen doet..
    Nou goed meiden, we gaan er weer voor!

    Zo frustrerend als je van de 1e in ronde 1 zwanger bent geworden en nu al zo lang bezig bent!
     
  18. Pitahaya

    Pitahaya Niet meer actief

    Welkom hier!
    Ik zat ook bij jou in de vorige nod-lijst. Wat gek dat je wel een streepje had op je test. Was je overtijd?
    Is het een miskraam geweest dan?

    Het lijkt mij in jullie geval inderdaad wel verstandig om eens naar de huisarts te gaan. Al 2 jaar bezig zijn duurt wel erg lang!!
     
  19. anno2014

    anno2014 Bekend lid

    9 nov 2014
    620
    22
    18
    NULL
    NULL
    Ja klopt daar zaten we samen :)
    Nee was niet overtijd, vandaag was mijn nod. Ik weet niet hoe we het dan noemen en wil er verder ook niet teveel over nadenken.
    Duurt heel erg lang, vanavond maar eens een goed gesprek met manlief wat we gaan doen.
     

Deel Deze Pagina