NOD lijst 8 t/m 15 februari

Discussie in 'NOD forum' gestart door Chats, 8 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sarahhhh

    Sarahhhh Niet meer actief

    Denanja. Jeetje wat jammer dat je nog steeds zo misselijk bent. Dat ze daar nou niks aan kunnen doen he. Snap dat je zo niet kunt genieten van het zwanger zijn!.. hopelijk komt het goed en gaat het snel beter. Hoeveel weken ben je nu?
     
  2. denanja

    denanja Fanatiek lid

    18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    ja Sarah is echt wel vervelend. vanmorgen de nieuwe pillen geprobeerd, waar overigens veel verlende bijwerkeningen bij zitten maar gelukkig nog niet heel veel last van. maar dan neem ik ze te laat want heb nog gespuugd, maja kan mn dochter niet laten liggen omdat die pil eerst moet inwerken....
    dus morgen denk ik maar om 6.30 de wekker zetten om dan die pil in te nemen want om 7u word ze meestal wakker... dan issie iig al ingewerkt. ben benieuwd.

    ben morgen 10weken alweer :) vind het snel gaan dit keer.
     
  3. Number2

    Number2 Fanatiek lid

    10 okt 2016
    1.647
    495
    83
    meiden! Hopelijk gaat het met iedereen goed!
    Gisteren op 12 DPO een positieve test 😆. Geen tuur !! Nu vertrouwen hebben op de kleine en mijn lichaam 😄 Lieve kus!
     
  4. Pitahaya

    Pitahaya Niet meer actief

    Oh meid!!! Ik ben zo blij voor je!! Jeeeeej! GEFELICITEERD!!!!
     
  5. Number2

    Number2 Fanatiek lid

    10 okt 2016
    1.647
    495
    83
    Dank je wel!! Lief van je! Hoe gaat het met jou?
     
  6. Pitahaya

    Pitahaya Niet meer actief

    Ja, wel beter opzich. Had flinke dip toen ik vorige keer ongesteld werd. Nu is het weer wachten op de eisprong maar zit alweer op cyclusdag 19 en er lijkt weer niks te gebeuren. Ben er deze ronde wel iets minder mee bezig. Druk met werk en studie dus lijd mij flink af en geniet van mijn kleine mannetje. Het zal ooit wel komen maar denk dat het nog een lange weg gaat worden.
    Zit te twijfelen of ik eind mei toch eens naar de huisarts ga. Dan zijn we een half jaar bezig. Niet om de molen in te gaan maar om de status te checken van de pcos. Maar hopelijk is dat niet nodig!

    Heb je je al aangemeld bij de verloskundige?
     
  7. Number2

    Number2 Fanatiek lid

    10 okt 2016
    1.647
    495
    83
    Vervelend joh... waardeloos als je je ei niet vind he.. deze maand voor t eerst action ovulatietesten...nou waardeloos. Geen ei gevonden. Zelfs nauwelijks lijntjes. Op dag 17 maar eens temp opgenomen en toen al 37.2. Ik balen dus want alleen om de dag geklust . Bleek toch genoeg !
    Ik zou gewoon zsm een afspraak maken met je huisarts. Die kan laten controleren op pcos idd en dan weet je wat de vertraging kan geven. Soms is het weten al een geruststelling denk ik.
    Nee ik ga nog niet naar de verloskundige. Ik mag mijn eerste controles in het ziekenhuis doen ivm mk en ma vorig jaar. Denk dat ik wacht tot 6 of 7 weken en dan misschien nog 1 of 2 keer extra controle en dan naar de vk. Dat denk ik nu he haha maar best kans dat ik dat niet volhoud.
    Als ik meer nieuws heb post ik het gewoon hier. Jij ook ? Ben benieuwd hoe t met je gaat verlopen. Gun het je zo enorm!!!! Digi knuf
     
  8. Pitahaya

    Pitahaya Niet meer actief

    Ja, vind het wel leuk om contact met jou te houden! Haha. Hebben toch veel gedeeld he! Ik zag dat dex ook zwanger is. Super leuk! Gun het jullie van harte maar merk wel dat ik ook rete-jaloers ben. Sorry! Had graag met jullie in het zwanger groepje willen zitten.

    Manlief gaf gisteravond aan dat hij eigelijk volgende week wel met mij naar de huisarts wil gaan. Hij wil het zo graag. Het voelt slecht om dan te zeggen van ik-wil-niet, wetende dat het probleem bij mij ligt.
    Maar ik ben ook bang dat als we volgende week gaan, dat hij dan ook vraagt van joh, hoe lang zijn jullie bezig? 5 maanden? Dan nog even lekker zelf proberen hoor. En dat ik dan weer op de stoep zal staan...
     
  9. Pitahaya

    Pitahaya Niet meer actief

    Oh, god, ik heb iets gedaan.
    Ik heb, dat kan bij ons, via een e-consult een vraag gesteld aan mijn huisarts.
    Vet relaxed dat dat kan want ik ben niet zo van het bellen.

    Ik heb daarin gezet dat we nu een half jaar bezig zijn (1 maandje erbij gekletst, ach ja) voor een tweede kindje en het niet lukt. Dat ik pcos heb en mega lange cyclussen nu. Dat ik het gevoel heb dat ik geen eisprong heb gehad het afgelopen half jaar. Dat ik graag controle zou willen bij de gynaecoloog t.a.v. de pcos. En dan de vraag of ik zo een verwijsbrief kan krijgen of dat ik moet langskomen op consult.

    We wachten het maar af. Kan wel paar werkdagen duren stond er dus verwacht niet vandaag al antwoord.

    Maar toch, een stapje dichterbij, haha.
     
  10. Number2

    Number2 Fanatiek lid

    10 okt 2016
    1.647
    495
    83
    Kan je gevoel goed voorstellen.... had het ook iedere keer in een nod forum als iemand op roze kwam..
    Meid wat goed van je! Ik geloof niet dat je zo weer op straat staat.. ze zullen het eerst onderzoeken en alleen als alles goed is kunnen ze het voorstellen. En dan je zelf altijd nog de keuze om wel of niet verschillende onderzoeken te laten doen toch. Volg je gevoel
     
  11. Pitahaya

    Pitahaya Niet meer actief

    We wachten het af! Ben zo benieuwd! Hoop wel snel wat te horen. Eigenlijk het liefst vandaag nog, haha, Maar dat zal wel niet.
     
  12. Number2

    Number2 Fanatiek lid

    10 okt 2016
    1.647
    495
    83
    Hopelijk hoor je morgen iets Pitahaya!! Ik duim voor je xxx
     
  13. Pitahaya

    Pitahaya Niet meer actief

    Ik logde in op de site van de huisarts en nu is mijn berichtje weg. Dus heb zojuist een nieuwe geschreven. Hopelijk komt deze wel door, anders ga ik toch maar even een afspraak in plannen...

    Het schiet namelijk niet op. Volgens banner over 2 dagen een eisprong maar nog helemaal geen vruchtbaar slijm of iets. Wel iets 'natter' van onder dus misschien komt er toch wat aan? Maar de kans dat het nog een goed ei is, word steeds kleiner.

    Heb jij al contact gehad met het ziekenhuis? Staat er al een afspraak gepland? Hoe gaat het verder met je?
     
  14. Number2

    Number2 Fanatiek lid

    10 okt 2016
    1.647
    495
    83
    Shit meis meen je dat nou...! Heb je intussen al iets gehoord nu?
    Ik had vandaag controle van de cyste die ze vorige week toevallig zagen bij een buik echo van mijn organen. Ze hebben even gespiekt maar het is natuurlijk veel te vroeg. Ze dachten een beginnende zwangerschap te zien op de juiste plek. Ook hcg laten prikken en is 4700. Nu 2 dagen wachten en dan nog eens terug. Ze blijven me volgen tot ze de zwangerschap kunnen bevestigen. Een hele gerustelling voor nu want ik had vannacht ontzettende pijn in de eierstok met de cyste. Het lijkt erop dat de cyste ook uitstraalt naar mijn dikke darm die al van zichzelf heel gevoelig is. Vanavond dus een paracetamol en op tijd naar bed om uurtjes in te halen.
    Kus
     
  15. Pitahaya

    Pitahaya Niet meer actief

    Waaa, ik heb een bericht terug van de huisarts. Alleen snap ik niet helemaal wat hij nou bedoeld:

    Geachte mevrouw ...., (even mijn naam weggehaald)

    De verwijzing is vrijdag gemaakt naar de gynaecoloog. WIj hebben het nu zelf goed in ons dossier staan. Het is wat verwarrrend als wij nogmaals de verwijzing gaan maken. U dient het zelf aan de gynaecoloog te rapporteren.

    Vriendelijke groet
     
  16. Pitahaya

    Pitahaya Niet meer actief

    En oh, jeetje, wat rottig dat je een cyste hebt zeg.
    Kan je daar verder wat mee? Of gaat dat vanzelf weer weg?

    Wel fijn dat je over 2 dagen alweer terug mag. Moet je dan weer bloed prikken?
     
  17. Number2

    Number2 Fanatiek lid

    10 okt 2016
    1.647
    495
    83
    Ik denk dat jij gewoon het ziekenhuis kunt bellen voor een afspraak met de gyn. zou ik ook doen. soms moet je wel een week of 2 wachten. gewoon doen meis. dan weet je waar je met je lichaam aan toe bent. als het je pcos is kun je er redelijk "makkelijk" geholpen mee worden. tenminste, het is goed te behandelen bedoel ik. laat je het weten?
    de cyste hoort helemaal bij de prille zwangerschap begreep ik van de gyn. ze hebben me zeker gerust gesteld en kon vannacht weer ontspannen slapen. morgenochtend weer bloedprikken en dan om 1300 een echo en uitslag. ben benieuwd. digi knuffel en ik hoop dat je snel terecht kunt. las in het forum dat mogelijk je ei onderweg is? ik hoop t!!
     
  18. Pitahaya

    Pitahaya Niet meer actief

    Oooh, wat fijn dat ze je hebben kunnen geruststellen.
    Ben benieuwd naar je echo vanmiddag en hoop dat je een goede uitslag van HCG hebt.

    Nou, ik had vanochtend wat meer slijm en nu vanmiddag weer niks. Dus weet het niet. Maar er lijkt wel iets te gebeuren in ieder geval. Maar mijn cyclus is lang dus dat er echt een goed ei komt, word steeds kleiner.
    Ik ga zo even ovulatie-test doen. Ga daar vandaag maar mee beginnen.

    Ik denk inderdaad dat de verwijsbrief daar ligt en dat ik dus zelf een afspraak kan maken bij de gynaecoloog. Maar nu... durf ik niet te bellen.
     
  19. denanja

    denanja Fanatiek lid

    18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    number 2 wat leuk ik zie dat je zwanger bent!!! gefelicitwerd!!!!

    pita ik zeg pak die telefoon en bel! even schoo onder je kont haha nee grapje maar weetje je doet t voor jezelf en voor je kinderwens dus ik zou t we weten. succes iig
     
  20. Pitahaya

    Pitahaya Niet meer actief

    Ik heb gebeld!
    Maar kan helaas pas 19 juni terecht. Dat duurt nog mega laaaaaaangggggg!
     

Deel Deze Pagina