NOD lijst 8 t/m 15 februari

Discussie in 'NOD forum' gestart door Chats, 8 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. denanja

    denanja Fanatiek lid

    18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    wow dat is idd nog best verweg! maar goed dus dat je gebeld hebt anders duurde t nog langer!
     
  2. Number2

    Number2 Fanatiek lid

    10 okt 2016
    1.647
    495
    83
    Denanja denk je wel!! Lees dat jouw misselijkheid geen feestje is hopelijk komt t goed met deze pillen.... groeit de kleine goed?

    Pita dat duurt nog wel even ja.... maar je afspraak staat nu! Goed gedaan meis dan kun je hopelijk verder

    Het hcg was donderdag bijna verdubbeld in 1.5 dag dus heel positief! Ruim 8300 . Waar er donderdag nog niets te zien was was er nu een mooi vruchtzakje te zien
    Over 2 weken terug en hopelijk mogen we dan een mooi vruchtje met hartje zien.
     
  3. denanja

    denanja Fanatiek lid

    18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    number 2 dat is echt super goed nieuws!!

    misselijkehid blehhh t is eigenlijk niet eens dat ik heel misselijk ben... t komt ineens op en dan moet k spugen en vaak is t daarna ook wel over.
    de pillen ben ik alweer mee gestopt die hielpen niet dus heb t nu geaccepteerd en.hoop dat het snel over gaat. de kleine groeit goed dat is t belangrijkste.

    mn buurmeisje loopt met een sonde in omdat ze niks binnenhield dus ik denk dan maar t.kan altijd erger.
     
  4. Number2

    Number2 Fanatiek lid

    10 okt 2016
    1.647
    495
    83
    Hopelijk knap je snel op na de 12 weken meis!

    Ja vind t reuze spannend allemaal
     
  5. denanja

    denanja Fanatiek lid

    18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    ben de 12 al gepasserd ben nu 14+1 maar bij mn dochtertje duurde t ook tot 25w. dus alles wat t eerder stopt is mooi meegenomen. (waren die banners toh wel handig haha)
     
  6. Number2

    Number2 Fanatiek lid

    10 okt 2016
    1.647
    495
    83
    Oh echt oh sorry ben t een beetje kwijt denk ik tijd vliegt tooch wel. De kritische weken voorbij dus!! Wat fijn en ook dat de kleine zo goed groeit. Ik hoop maar dat t dan snel zakt... lieve groet
     
  7. Faithful

    Faithful Niet meer actief

    #2287 Faithful, 22 jun 2017
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 jun 2017
    Het is al even geleden dat hier gepost is, maar dacht laat ff wat van me horen.
    Heb vandaag een positieve test gehad, zie test topic.

    Hoe gaat het me alle andere zwangeren uit deze groep? Denanja en Number2 jullie schieten al mooi op (voelt dit ook zo of dat niet?) alles goed of nog veel last van alle klachten?

    Pitahaya inmiddels afspraak gehad en hoe is het gegaan of moet je nog wachten?
    Edit: geloof dat ik je mag feliciteren aan je banner te zien, leuk!!!!!(5 dagen voor op mij)
    Super meid, hoe gaat het nu?

    X
     
    Number2 vindt dit leuk.
  8. denanja

    denanja Fanatiek lid

    18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    @Faithful gefeliciteerd!!!
    en zag net dat @Pitahaya ook zwanger is ook gefeliciteerd! het is jullie zo gegund!!

    hier gaat het goed! ben gewoon al over de helft! sinds de 19de week niet meer spugen en mn energie terug dus gaat zoveel beter nu :)
    weet inmiddels ook dat ik zwanger ben van een jongetje! een broertje voor ons meisje dus :).
    vanaf begin juli ga ik ook weer voor 50% aan het werk dus lijkt allemaal weer beter te gaan eindelijk :).

    en met jjullie?
    en @Number2 ?
     
  9. Pitahaya

    Pitahaya Niet meer actief

    Oh, wat leuk dat dit topic weer even geopend word.
    Jaaa, ook ik ben zwanger. nog maar heel pril. Net voor we naar de gynaecoloog zouden gaan. (19 juni) dus die afspraak heb ik afgezegd. Mijn lijf wilde gewoon die medische molen niet in, haha.

    Faithful, wat leuk dat jij ook zwanger bent. Gefeliciteerd!!
    Hier gaat het goed. Klein beetje misselijk in de ochtend en soms wat onzeker, mja, dat hoort erbij. Ben zo benieuwd hoe het allemaal zal gaan.

    Denanja, wat fijn dat je niet meer zo misselijk bent. Dus niet meer aan de medicatie nu?
     
  10. denanja

    denanja Fanatiek lid

    18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    @Pitahaya nee met die medicijnen was ik ook snel weer gestopt die hielpen niet. ben nu nog wel soms misselijk hoor als ik smorgens teveel doe of te snel maar hoef niet meer te spugen. al lieg ik nu een beetje want heb gisteravond alles eruit gespuugd waar dat vandaan kwam weet ik ook niet.

    nu beginnen de andere kwaaljes te komen,... ;) maagzuur sinds 3 dagen bleh!
    en bekken en rug pijn, ben ik voor bij de fysio alweer 2 maanden. maar daarintegen ook een mooie buik! gaat zoveel sneller dan bij de eerste!
    ook voel ik de kleine man al zoveel bewegen! bijna de hele dag door! heb mn placenta achter dus voel alles goed zo leuk!

    hoop zo dat het bij jullie beide goed gaat!!! en idd pita hij/zij wilde gewoon niet de mmm in haha
     
  11. Pitahaya

    Pitahaya Niet meer actief

    Leuk trouwens dat jullie een jongetje krijgen. Spannend allemaal hoor. Komt wel dichtbij nu he? Pfff, nou je hebt geen makkelijke zwangerschap zo zeg. Het is je niet echt gegund allemaal he.
    Ook bekkenklachten, wel goed dat je daarvoor bij fysio loopt.

    Ah, die bewegingen lijken mij ook zo leuk weer. Vorige keer had ik de placenta voor, dat vond ik wel jammer. Daardoor voelde ik hem niet zo heel sterk vaak. Hoop nu dat de placenta achter komt te liggen.
     
  12. denanja

    denanja Fanatiek lid

    18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    @Pitahaya ik had vorige keer ook de placenta voor! toen voelde ik dr pas rond deze tijd. nu al vanaf 16 weken ofzo! en nu dus ook echt dagelijks heel veel zo leuk!!! zag het gisteren zelfs al van buiten! bij de echo zat ie ook helemaal tegen mn buikwand dus dat is dan niet raar dat ik hem zo goed voel.

    en nee deze zwangerschap is geen pretje :( hierna ook nooit meer haha meisje en een jongetje dus van beide iets en dan is t goed.
     
  13. Number2

    Number2 Fanatiek lid

    10 okt 2016
    1.647
    495
    83
    Gefeliciteerd! Achteraf is het snel gegaan maar de onzekerheid blijft wel omdat je nog niets voelt bewegen en de symptomen na 14 weken toch wel veranderen. Maar we klagen niet! Ben reuze blij
     
  14. Number2

    Number2 Fanatiek lid

    10 okt 2016
    1.647
    495
    83
    @denanja je schiet al lekker op! Lijkt me zo fijn als je de kleine goed voelt. Wel vervelend dat je zo misselijk blijft. Zorg maar goed voor jezelf

    @Pitahaya en @Faithful ben toch zo voor jullie meiden! Fingers crossed!

    Morgen naar het hartjes inloopspreekuur. Even luisteren naar de kleine en mezelf hopelijk geruststellen. Na een ma en een mk sta je er niet zorgeloos in ervaar ik. Ga na 2 weken weer piekeren of t wel goed gaat. Ken dat niet van mezelf en toch overkomt t je. Nou ja hopelijk hebben we allemaal een mooie zwangerschap en rustige bevalling
     
  15. Number2

    Number2 Fanatiek lid

    10 okt 2016
    1.647
    495
    83
    even een update van het hartjes spreekuur: het hartje klopte sterk en de kleine zwom lekker rond. pffff ik kan weer even ademhalen !
     
  16. Faithful

    Faithful Niet meer actief

    Fijn te lezen dat het goed gaat @denanja en je weer meer energie begint te krijgen. Een jongen wat leuk en dat je hem al zo voelt!!! En mooi vooruitzicht dus om weer deels te kunnen werken.

    @Pitahaya, fijn zeg dat je spontaan zwanger bent geworden zo blij voor je dat het is gelukt!! Hopelijk krijg je snel wat meer vertrouwen en kan je volop genieten!

    @Number2 hopelijk mag je snel de kleine gaan voelen, zo'n bijzonder gevoel! Fijn dat je naar het hartje hebt kunnen luisteren en weer gerust gesteld bent.

    Sorry voor de late reactie allemaal.
    Dit weekend een miskraam gehad en zondag bij de weekendpost gezeten omdat ik het niet vertrouwde. Gelukkig geen bbz zoals de arts mogelijk vermoedde, maar wel heel veel bloed verloren.
    Inmiddels is het bloeden bijna gestopt en krijg ik ook weer wat meer kleur. Lichamelijk ben ik er dus weer bijna bovenop, maar emotioneel, pfff.
     
  17. denanja

    denanja Fanatiek lid

    18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    @Faithful meen je niet!!! ontzettend k*t zeg!!! heel veel sterkte!!! hopelijk is het snel goed raak voor je!

    @Number2 wat fijn zo'n hartjes spreekuur helaas is dat hier niet.

    k*t nacht gehad. vandaag dus bijkomen. vanaf volgende week weer 2 dagen werken maar candaag gaat t erg slecht met mn pols (gisteren gaan babyzwemmen). en die rot bekken! sorry voor mn geklaag heb even een offday :( sorry faithull jou dag zal nog veel slechter zijn :(.

    @Pitahaya is het al geland? hoe gaat ie nu?
     
  18. Pitahaya

    Pitahaya Niet meer actief

    Neeeeeeeee, wat erg! Ik vind het zo erg voor je. Veel sterkte. Jemig, wat moet dat heftig zijn zeg. Krijg je hiervoor nog een controle verder?

    Ah, wat rottig dat je zo niet lekker in je vel zit Denanja. Het is wat allemaal he! Je ging voor je bekken toch naar fysio?? Helpt dat?

    Ja, hier is het geland. Vind het wel nog spannend allemaal hoor. Kwaaltjes beginnen langzaam beetje te komen. Klein beetje misselijk gevoel (nog niet spugen gelukkig) en moe. Verder voel ik mij nog prima. 18 juli is de echo. Spannend!!
     
    denanja vindt dit leuk.
  19. Number2

    Number2 Fanatiek lid

    10 okt 2016
    1.647
    495
    83
    @Faithful ik had het gelezen in je andere forum bericht... vind het zo erg voor je.. fijn dat je er lichamelijk weer een beetje op komt en ik hoop dat je het een plekje kunt geven. ik hoop dat het je/jullie snel maar weer een wondertje mogen verwachten als je er klaar voor bent.

    @denanja wat een lappenmand voor je zo... ik voel mijn stuit en gewricht erboven wel als ik teveel onderuit heb gezeten op de bank. dan opstaan is geen pretje
    dat je toch maar snel weer een beetje fit mag zijn!!

    @Pitahaya ben blij om te lezen dat het allemaal goed verloopt meis! het is een onzekere tijd maar het opkomen van symptomen is op 1 of andere manier dan toch een geruststelling he . al kun je de misselijkheid op een gegeven moment wel "vervloeken" ;)

    Ik heb gisteren de reguliere controle gehad bij de vk. alles gaat gelukkig volgens het boekje ;) mooi hartje gehoord en de kleine groeit goed, tenminste als je de grote van mijn baarmoeder mag geloven. het is ook lekker bewegelijk al voel ik nog geen bewuste schopjes. soms lijkt het alsof het zich afzet en dan voel je een verdikking ontstaan die dan weer langzaam opzij weggaat. volgende week geslachtsbepalende echo :) ben zo benieuwd!!
     
    denanja vindt dit leuk.
  20. Faithful

    Faithful Niet meer actief

    @denanja gewoon klagen hoor!!
    Soms is het gewoon even nodig dat je de boel er uit gooit.
    Hopelijk voel je toch snel weer wat beter, vervelend als je lichaam niet mee werkt. Wel kunnen genieten van het baby zwemmen verder?

    @Pitahaya fijn dat het begint te landen en hoewel de klachten komen ze nog niet heel sterk zijn.
    Snap dat het spannend is en hopelijk komt die data van de echo snel!

    @Number2 spannend hoor en fijn dat de controles goed waren. Het zal vast niet al te lang meer duren voor je langzaam aan wat bewegingen gaat voelen. Had bij mij tussen de 16-20 weken dat ik beide kids voelde, erg bijzonder is dat. En mooi vooruitzicht volgende week!

    Hier hoef ik niet voor controle te komen tenzij ik dit weekend nog bloed, in dat geval moet ik naar de huisarts evt laten door verwijzen naar de gynaecoloog om te kijken of alles wel weg is. We mogen ook gelijk weer bezig als we dat willen voor een kleine, dat gaan we ook wel doen hoor. Het heeft nu 11 mnd geduurd voor ik zwanger was dus wil niet nog langer 'onnodig' wachten. Wel wil ik eerst 24u geheel bloed vrij zijn zodat ik zeker weet dat 'het klaar is' voor we weer intiem worden.

    Emotioneel is het heel dubbel, gewoon nog geen woorden voor.
    Ik weet nog dat ik zei: "We proberen het nog een keer en dan is het klaar, lukt het niet jammer dan ik wil niet oneindig blijven proberen.
    Want al zoveel meegemaakt op zwangerschap/bevalling e.d gebied."

    Maar dit kan niet het einde zijn, ik wil nog verder proberen of het ons gegund is. Het jaar is nog niet voorbij.

    Maar zo raar, 3 kids nu waarvan één groot sterretje die veels te kort mocht leven en een klein sterretje die de kans niet heeft gekregen.

    Iedereen mag het weten, maar ik heb geen woorden en zit niet op vragen te wachten, dus weet alleen een heel select clubje het.
    Hier op het forum kan ik zelf kiezen wanneer ik schrijf en reageer in real life wil men direct een antwoord... Daar heb ik geen behoefte aan, wil me ook niet 'zielig gevonden' voelen. Toch voel ik me K.

    Ik ben blij voor iedereen en gun IEDEREEN!!! een mooie goede zwangerschap, spoedige bevalling en een Gezond kindje dat lang mag leven. ('Iedereen' om mij heen is zwanger of net bevallen...)
    Maar ik gun het mijzelf ook zo...

    Tijd zal het leren.
    Bedankt voor het luisteren/lezen, hier kan ik het kwijt.
     

Deel Deze Pagina