NOD lijst- van 03 Juli -09 Juli 2017

Discussie in 'NOD forum' gestart door mamajongens, 8 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamajongens

    mamajongens Actief lid

    27 apr 2016
    299
    111
    43
    Mijn temp is nog steeds 36.8 ° met uit bed komen is nog vrij hoog denk niet morgen de duivels er zullen doorkomen vorige ronde had ik cyclus 34 dg .
    Had op 26 (was al opweg naar goed pos ovutest)en 27(om 16u nog meer knalpositief zat op de piek).
    Zou ik dan ongi knn worden woensdag of donderdag pas? Of toch maar dinsdag als nod aanhouden

    als ik pos ovu heb +14dagen en dan ben ik dag op dag ongi woensdag 28 juni was test al aan afnemen dus veronderstel eitje dan al gesprongen was..
     
  2. Ingie1985

    Ingie1985 Actief lid

    6 feb 2013
    107
    32
    28
    http://www.fertilityfriend.com/ttc/index.php
    Vanmorgen met ochtend urine getest en na 5 minuten wit en nu een uur later toch weer een indroger.
    We wachten het af. Ik test overmorgen pas weer.
     
  3. Citroentje93

    Citroentje93 Fanatiek lid

    28 feb 2017
    1.724
    909
    113
    Ambtenaar
    Ergens in het Zuiden

    Lief dat je er naar vraagt, ja heb een testje gedaan en helaas negatief anders had ik het van de daken geschreeuwd haha :) Jammer maar gewoon weer een hele lange cyclus denk ik :( vandaag dag 36.. mijn langste cyclus tot nu toe... en nog steeds geen tekenen van menstruatie
     
  4. Citroentje93

    Citroentje93 Fanatiek lid

    28 feb 2017
    1.724
    909
    113
    Ambtenaar
    Ergens in het Zuiden
    ps ; wel misselijk gister en vandaag in vlagen -.-'
     
    Anna2017 vindt dit leuk.
  5. Gruffalo123

    Gruffalo123 Fanatiek lid

    26 jun 2017
    3.939
    4.461
    113
    @RiRi93 ik hoop dat jij ook een mooi tweede lijntje op de test gaat krijgen!
     
    Citroentje93 vindt dit leuk.
  6. Citroentje93

    Citroentje93 Fanatiek lid

    28 feb 2017
    1.724
    909
    113
    Ambtenaar
    Ergens in het Zuiden
    #926 Citroentje93, 10 jul 2017
    Laatst bewerkt: 10 jul 2017
    Ja ik hoop het ook maar weet bijna zeker van niet.. voel niks bijzonders. Ik vind alleen gek dat ik 2 donkere lijnen had op mijn ovulatie test 24 juni dus ik had mijn menstruatie allang verwacht.. zo raar mijn lichaam soms :(
     
  7. Gruffalo123

    Gruffalo123 Fanatiek lid

    26 jun 2017
    3.939
    4.461
    113
    Misschien is het eitje toen niet gesprongen en heb je een paar dagen later weer een piek gehad en toen wel een eisprong? Dan ben je nu minder ver dan je dacht.
     
    Citroentje93 vindt dit leuk.
  8. Citroentje93

    Citroentje93 Fanatiek lid

    28 feb 2017
    1.724
    909
    113
    Ambtenaar
    Ergens in het Zuiden
    Ja zou kunnen denk ik
     
  9. LottieC

    LottieC Lid

    25 jun 2017
    50
    27
    18
    Vrouw
    Hier weer een licht positieve kruidvat test, maar echt net een half uur geleden en mijn urine was vrij licht. Ik wilde eigenlijk wachten tot morgen, maar dat lukte niet haha! Het bruinige slijm is ook weer weg en geen menstruatie dus... zo spannend dit! Morgen weer met ochtendurine, hopelijk dan een iets donkerder streepje!
     
    Sherra vindt dit leuk.
  10. Nutella

    Nutella Actief lid

    13 feb 2017
    387
    213
    43
    NULL
    NULL
    Foto @LottieC ? Gefeliciteerd hoor. :)

    @RiRi93 Ik duim nog voor je.

    Spannend @Ingie1985 Morgen hopelijk een licht streepje.

    @mamajongens Heb je een tempkaartje waarop we misschien je ovulatie kunnen vinden?

    @Sherra Helaas toch ongesteld maar gelukkig een minder lange cyclus dan gevreesd. Volgende ronde trekt je cyclus misschien nog meer bij of nog beter, ben je zwanger.

    @Gruffalo123 Ik zit ook steeds aan m'n borsten te voelen of ze nog pijn doen, maar heb al gelezen hier op het forum dat symptomen zomaar kunnen verdwijnen en verschijnen en het niks betekent of je nog zwanger bent of niet.

    Ik voel me vandaag bekaf. Nauwelijks geslapen vannacht. :confused:
     
    Citroentje93 vindt dit leuk.
  11. LottieC

    LottieC Lid

    25 jun 2017
    50
    27
    18
    Vrouw
    @Nutella dank je! Ik voel me er nog steeds een beetje onzeker over, helemaal na gisteren. Maar aan de andere kant komt er natuurlijk niet zomaar weer een streepje op zo'n test.

    Nu met foto.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  12. mamajongens

    mamajongens Actief lid

    27 apr 2016
    299
    111
    43

    Nee geen tempkaartje bijgehouden weet door ovutesten wanneer eisprong eraan kwam
     
  13. Nutella

    Nutella Actief lid

    13 feb 2017
    387
    213
    43
    NULL
    NULL
    Nee precies. En een streepje, hoe ligt ook, betekent zwanger. Als je nou morgen of overmorgen met ochtendurine test, moet het streepje al wel donkerder zijn denk ik.

    @mamajongens afwachten dan maar hè, als die temperatuur hoog blijft zou ik nog een testje doen over een dag of twee. Ik duim ook voor jou.
     
  14. mamajongens

    mamajongens Actief lid

    27 apr 2016
    299
    111
    43
    Wat is jullie temp voor nod bij zwanger zijn ?
     
  15. Citroentje93

    Citroentje93 Fanatiek lid

    28 feb 2017
    1.724
    909
    113
    Ambtenaar
    Ergens in het Zuiden
    reageert ovulatie testen ook op naderende menstruatie?
     
  16. Citroentje93

    Citroentje93 Fanatiek lid

    28 feb 2017
    1.724
    909
    113
    Ambtenaar
    Ergens in het Zuiden
    ovu test word donkerder
     

    Bijgevoegde bestanden:

  17. Nutella

    Nutella Actief lid

    13 feb 2017
    387
    213
    43
    NULL
    NULL
    @mamajongens Je kunt in mijn banner op mijn temperatuurkaartje klikken. Bij iedereen is de temperatuur natuurlijk anders, maar heb je een idee. Ik meet om 7 uur.

    @RiRi93 Niet dat ik weet. Lijkt me ook niet. Maar je kan beter geen ovulatietesten gebruiken als zwangerschapstest. Alleen als je echt zeker bent dat je ovulatie is geweest en als de streep donker is. Je maakt heel je cyclus wel een beetje LH aan, dus zo'n licht streepje kan ook heel normaal zijn op dit moment.
     
    Citroentje93 vindt dit leuk.
  18. Shari90

    Shari90 Actief lid

    27 jun 2017
    123
    92
    28
    Vrouw
    Zo dames,
    Effe update.. nog steeds geen ms.. normaal steeds ongesteld op dag 21.. nu is dag 25 gepasseerd.. maar test was dus zaterdag negatief.. ik wacht af tot vrijdag als ik het volhoudt en als ze wegblijven.. borsten pijnlijk, en bobbelig.. maar verder niets.. soms krampen.. ik ga ervan uit dat ik gwn een langere cyclus heb nu. Wat ook al iets zou zijn.. maar heb dus geen idee van hoeveel dpo ik ben.. word er een beetje gek van. Verder staan men benen wel vol kleine pukkeltjes/bultjes, en grote zichtbare aders sinds vandaag.. ook veel kleine donkere adertjes op men bovenbenen. Heb ik anders nooit. Maar in vermoed niet dat dat een symptoom is :$ eerder slijtage misschien :roflmao: nogmaald proficiat aan de roze onder ons. En moed aan de wachtenden. En aan degene die aan de volgende ronde beginnen, veel succes
    X
     
    Sherra, Citroentje93 en Ingie1985 vinden dit leuk.
  19. Ingie1985

    Ingie1985 Actief lid

    6 feb 2013
    107
    32
    28
    http://www.fertilityfriend.com/ttc/index.php
    Helaas ik denk dat ik toch op rood ga morgen. Vandaag al wat roze bij het afvegen en net weer met wat meer rood erbij.
    Waren het toch 2 indrogers op de testen.
    Weer een wijze les.gooi ze meteen weg na de testtijd dan kan je ook geen valse hoop krijgen.
    Mn cyclus wel 2 dagen langer dan anders dus gok nu een of van 9 of 10 dagen. Dat is natuurlijk al iets positiefs.
    Hopelijk is mn cyclus vanaf nu weer normaal en krijg ik dit keer ook een normale menstruatie ipv zo een minimale bloeding waarvan je evengoed blijft twijfelen.

    Succes voor degene die nog moeten testen
     
  20. Ingie1985

    Ingie1985 Actief lid

    6 feb 2013
    107
    32
    28
    http://www.fertilityfriend.com/ttc/index.php
    Hoe lang heb je last gehad van de bruine afscheiding?
    En hoeveel dpo zit je?

    En gefeliciteerd!
     
    Anna2017 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina