NOD lijst van 7 t/m 13 augustus

Discussie in 'NOD forum' gestart door Lalalola, 8 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. parapluutje

    parapluutje Actief lid

    16 mei 2013
    270
    35
    28
    NULL
    NULL
    Goedemorgen,

    Dames op rood heel erg balen :( ik wens jullie veel succes voor de volgende ronde!

    Tatinski; hier ook van die warmtevlagen dus ik ben ook benieuwd, ik duim iig ook voor jou!

    Hier verder rommelende darmen en wat krampen, ik zal vanochtend wel een test doen maar dat is waarschijnlijk nog te vroeg (eigenwijs he).
     
  2. Tatinski

    Tatinski Niet meer actief

    Laten we hopen, ik test eind deze week nogmaals als de Russen tegen dan nog niet in het land zijn :D

    Je kan eigenlijk wel reeds testen he, volgens wat je zei dat je cyclus normaal 28 dagen telt en je nu op 29 zit, was je eigenlijk toch 1 dag overtijd? Vandaag intussen 2.. Of heb ik dat verkeerd gelezen? Laat het even weten, ik ben nieuwsgierig! :p
     
  3. parapluutje

    parapluutje Actief lid

    16 mei 2013
    270
    35
    28
    NULL
    NULL
    Getest maar negatief, vorige week zondag hadden we het gezellig gehad om het maar ff zo te zeggen, dus aan de ene kant denk ik dan lijkt me niet dat ik daarna nog een eisprong heb maar ja normaal duurt mijn cyclus dus niet zo lang! maar als het dus raak zou zijn dan kan ik denk ik pas volgende week testen?!
    iig ook nog geen bruinverlies wat ik normaal wel heb voor de menstruatie..
     
  4. Tatinski

    Tatinski Niet meer actief

    Idd, er zouden 14 dagen moeten zijn minimum vanaf de laatste kans op bevruchting denk ik dan..

    Hoeveel maanden heb je reeds een cyclus van 28 dagen zonder pilgebruik?
     
  5. parapluutje

    parapluutje Actief lid

    16 mei 2013
    270
    35
    28
    NULL
    NULL
    De pil? Denk zo'n 17 a 18 Jaar geleden.. :) laatste maanden is het hoogstens 28 dagen maar meestal een paar dagen korter.
     
  6. Tatinski

    Tatinski Niet meer actief

    Dan zou het toch wel een serieuze uitschieter zijn als er geen zwangerschap is.. Ik begrijp in ieder geval dat je twijfelt! Ik test zaterdag opnieuw, dat is 14 dagen na de laatste keer gezellig binnen de vruchtbare periode als ik al mag uitgaan van een cyclus van max 42 dagen dan..
     
  7. parapluutje

    parapluutje Actief lid

    16 mei 2013
    270
    35
    28
    NULL
    NULL
    Spannend! Hopelijk een positieve test dan :). Ja normaal voel ik mijn eisprong maar deze maand niet gevoeld, gisteren dus aardige buikkrampen bij lopen..
     
  8. parapluutje

    parapluutje Actief lid

    16 mei 2013
    270
    35
    28
    NULL
    NULL
    Wat voor test gebruik jij? En heb je al kwaaltjes?
     
  9. Tatinski

    Tatinski Niet meer actief

    Die van het merk Kruidvat (Early), hier (in België) zijn dat er 2 voor 10 euro.

    Ik heb niet snel honger, alles zit me direct tot bovenaan. Ik heb enorm veel vlagen van misselijkheid, hoofdpijn en momenten die warmtevlagen. Daarjuist ook even serieuze steken gehad, maar niet zo maandstondensteken.. En heb het gevoel dak veel moet plassen.. Maar veel van die dingen heb ik vorige maand eigenlijk ook gehad.. Aleen dat ik de indruk heb dat het nu heviger is. Mijn borsten, daar merk ik nog niet echt iets aan..

    Maar ik ga mij er momenteel dan ook van uit dat het niks is.. Tot die test het anders zegt. Alleen dat ik echt hoop dat als het echt niks is, dat die regels er dan maar snel door komen.

    Heb jij veel symptomen?
     
  10. parapluutje

    parapluutje Actief lid

    16 mei 2013
    270
    35
    28
    NULL
    NULL
    Ik had veel symptomen tot gisteren eigenlijk erg moe misselijkheidvlagen en dus die krampen, vandaag alleen wat lichte steekjes en niet meer zo moe, oja gisteren zag ik iemand een cheeseburger eten op tv dus ik kreeg daar zo'n trek in maar ik kon maar de helft op :roflmao:. Normaal heb ik ongeveer een week voor nod altijd last van mijn borsten maar nu dus totaal niet en ook nog steeds geen bruinverlies al check ik het vaak natuurlijk.. heb testen bij sensitest besteld, pff we houden het spannend zo he?.
     
  11. Ukkiefct

    Ukkiefct Lid

    18 dec 2010
    61
    0
    6
    Vrouw
    Enschede
    Hallo allemaal,

    Ik ben hier sinds lange tijd weer terug want wij gaan voor een tweede kindje... ik heb op 12 juli mijn menstruatie gehad tm 18 juli.... Dit was de stopweek van de pil.. hierna geen pil meer gehad... ik dacht dat ik vorige week mijn menstruatie zou krijgen maar tot op heden niks te bekennen en 4 testen verder...nu vermoed ik dat mijn innesteling vorige weeek woensdag heb gehad(vage kramp helemaal onderin die dag) dan zou mijn ovulatie dus een een week later zijn geweest en zou ik dus vandaag ongi moeten worden maar niets lijkt er op... vanmorgen nog getest maar geen streep te bekennen... gisteravond zo misselijk gaan slapen en vanmorgen ook misselijk opgestaan.. vreselijk dromen vannacht...

    Erg emo
    Opgezette buik
    Onderrug gevoelig
    Misselijk
    Tepels gevoelig (maar niet zoals bij mn dochter)
    Hoofdpijn
    Slecht zien
    Vollere borsten...

    Hebben jullie nog een idee... moet ik later nog testen of komt mijn ongi gewoon veel later en reken ik verkeerd...
     
  12. parapluutje

    parapluutje Actief lid

    16 mei 2013
    270
    35
    28
    NULL
    NULL
    Hier eigenlijk een beetje in hetzelfde schuitje.. behalve de pil dan dus dat zou ik niet weten (of het misschien nog daarmee te maken heeft). ik vermoed dat mijn eisprong dus ook later is geweest aangezien mijn cyclus nooit langer dan 28 dagen is, verder heb ik normaal dus last van mijn borsten een week voor nod en nu niet en vanochtend weer van die misselijkheidsvlagen. zondag krampen gehad dus ik denk misschien is dat een innesteling geweest?! had net testen binnen maar die is erg vaag maar ja dat kan volgens mij nog niet eens als de innesteling pas is geweest.. verder nog geen bruinverlies wat ik normaal een paar dagen voor de menstruatie heb! je klachten lijken er iig wel op te wijzen ik denk dat we gewoon moeten afwachten!
     
  13. parapluutje

    parapluutje Actief lid

    16 mei 2013
    270
    35
    28
    NULL
    NULL
    Mn test van net
     

    Bijgevoegde bestanden:

    qwerty123 vindt dit leuk.
  14. Tatinski

    Tatinski Niet meer actief

    Hey!

    Mij is er steeds gezegd geweest dat als je stopt met de pil dat je de eerste maand best je maandstonden afwacht omdat de kans klein is dat ze direct regelmatig zijn en door het pilgebruik de eisprong wel wat uitgesteld kan worden.

    De symptomen kunnen daar dus van komen, anderzijds is er natuurlijk wel de kans dat je zwanger geraakt gedurende die eerste maand ook. Alleen is het dan moeilijker te bepalen wanneer dit juist gebeurd is om bovengenoemde reden.

    Ik duim natuurlijk mee voor jou!
    En hoop dat we allemaal snel duidelijkheid hebben!

    Want niets zo vervelend als een vrouw in het ongewisse! :roflmao:
     
  15. Tatinski

    Tatinski Niet meer actief

    Balen! Maar moest jij niet nog wat wachten? :roflmao:

    Heb me ook al moeten inhouden om te testen hoor! Maar ik wacht nog tot zaterdag en als de test negatief is, hou ik er rekening mee dat ik volgende maand iets minder symptomen moet analyseren, want heb echt serieuze misselijkheid! :eek:
     
  16. parapluutje

    parapluutje Actief lid

    16 mei 2013
    270
    35
    28
    NULL
    NULL
    Spannend he ja ach ik kan niet wachten maar nog geen menstruatie vind ik wel apart misschien zit ik wel in de overgang (hoop het niet maar ik ben 35).
     
  17. Tatinski

    Tatinski Niet meer actief

    Dat zou toch wel heel vroeg zijn! Maak jezelf niet te gek! Gewoon nog even wachten.. En nee, ik ben niet de juiste persoon om dit te zeggen want ik ben ook een ongeduldig persoon :p
     
  18. parapluutje

    parapluutje Actief lid

    16 mei 2013
    270
    35
    28
    NULL
    NULL
    Ja ik kan niet anders maar goed alvast weer wat testen besteld :eek::oops::roflmao:
     
  19. parapluutje

    parapluutje Actief lid

    16 mei 2013
    270
    35
    28
    NULL
    NULL
    Goeiemorgen,

    Nou hier weer aardige misselijkheidsvlagen :confused: verder ook nog geen bruin of bloedverlies!
     
  20. Ukkiefct

    Ukkiefct Lid

    18 dec 2010
    61
    0
    6
    Vrouw
    Enschede
    Goedemiddag,

    Hier ook nog helemaal niks te bekennen... na 4 negatieve testen houd ik het er maar op dat het nu gewoon even duurt voor het op gang is...
     

Deel Deze Pagina