Nodlijst 23 oktober tot 29 oktober 2017

Discussie in 'NOD forum' gestart door Pln, 23 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pln

    Pln Fanatiek lid

    9 mrt 2017
    2.082
    2.098
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    NOD-lijst 23 t/m 29 oktober

    23 oktober ()
    Pln - 25 jaar - 1e kindje - ronde 6 (ronde 4 mk)

    24 oktober ()


    25 oktober ()

    26 oktober ()

    27 oktober ()

    28 oktober ()

    29 oktober ()

    Datumloos ()

    Totaal:

    Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

    Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen.
     
  2. Pln

    Pln Fanatiek lid

    9 mrt 2017
    2.082
    2.098
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Welkom allemaal!:)

    Voor diegene die mij nog niet kennen, dit is ronde nummer 6 voor mij, ronde 2 na mijn eerste miskraam! Helaas vandaag ongesteld geworden, mijn cyclus is dus wel regelmatig en netjes 29 net als voor de curretage. Deze ronde ga ik proberen het ietsjes meer los te laten gezien mijn zus 30 juni gaat trouwen... mocht het deze ronde raak zijn dan zou ik rond die koers uitgerekend zijn. Als getuige en zusje niet handig uiteraard. Dan kan ik niet bij het feest zijn of zij en de familie niet komen als ik net bevallen ben.. hoe dan ook komt altijd alles goed op een of andere manier dus daar gaan we nu ook maar van uit. Heel veel succes lieve meiden, op naar een mooie roze lijst:)!
     
  3. anno2014

    anno2014 Bekend lid

    9 nov 2014
    620
    22
    18
    NULL
    NULL
    NOD-lijst 23 t/m 29 oktober

    23 oktober (2)
    Pln - 25 jaar - 1e kindje - ronde 6 (ronde 4 mk)
    Anno2014 - 34 jaar - 2e kindje - ronde heel veel


    24 oktober ()


    25 oktober ()

    26 oktober ()

    27 oktober ()

    28 oktober ()

    29 oktober ()

    Datumloos ()

    Totaal: 2

    Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

    Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen.
     
  4. anno2014

    anno2014 Bekend lid

    9 nov 2014
    620
    22
    18
    NULL
    NULL
    Hello ook ik mag me helaas weer melden. Zijn al errug lang bezig dat ik gestopt ben met rondes tellen. Vandaag ongesteld geworden. Deze maand wil ik ovulatietesten gaan gebruiken. Hopelijk tref ik hier iemand die daar verstand van heeft hihi.

    @Pln wat leuk dat je zus gaat trouwen! Goeie focus om er dan even niet mee bezig te zijn! Heel naar van je miskraam, zo verdrietig! Veel succes deze ronde!
     
  5. Pln

    Pln Fanatiek lid

    9 mrt 2017
    2.082
    2.098
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Lief dankje! Wat vervelend dat je al zo'n poos bezig bent.. ik gebruikte ook ovulatietesten. Fijne ervaring mee:) succes als je vragen hebt hoor ik het wel:)
     
  6. anno2014

    anno2014 Bekend lid

    9 nov 2014
    620
    22
    18
    NULL
    NULL
    Kijk das al fijn om te weten, top! Dank je wel :thumup:
     
  7. diana285

    diana285 Bekend lid

    6 jan 2016
    813
    363
    63
    Hallo ben hier lang niet geweest.
    Vorige maand besloten om voor een tweede kindje te gaan, bij mij vorige zwangerschap was ik in 1 keer zwanger tegen alle verwachtingen in.
    Zaterdag ongesteld geworden cyclus van 32 dagen, hopen voor ronde 2.
     
  8. diana285

    diana285 Bekend lid

    6 jan 2016
    813
    363
    63
    NOD-lijst 23 t/m 29 oktober

    23 oktober (2)
    Pln - 25 jaar - 1e kindje - ronde 6 (ronde 4 mk)
    Anno2014 - 34 jaar - 2e kindje - ronde heel veel


    24 oktober ()


    25 oktober (1)
    Diana285 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 2
    26 oktober ()

    27 oktober ()

    28 oktober ()

    29 oktober ()

    Datumloos ()

    Totaal: 3

    Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

    Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen.
     
  9. anno2014

    anno2014 Bekend lid

    9 nov 2014
    620
    22
    18
    NULL
    NULL
    Welkom diana285! Ik was van mijn eerste ook in de 1e ronde zwanger, heel bizar was dat, haha!
     
  10. anno2014

    anno2014 Bekend lid

    9 nov 2014
    620
    22
    18
    NULL
    NULL
    @Pln ik ben even aan het kijken naar die ovulatietesten. Zit nu bij Sensitest op de website en wil die ovulatie dipstick bestellen. Lees er vrij veel over dat die goed zijn. Gebruikte jij die ook? En wanneer begin je dan bijvoorbeeld met testen?
     
  11. HarleyQuinn

    HarleyQuinn Bekend lid

    24 aug 2017
    979
    605
    93
    Vrouw
    NOD-lijst 23 t/m 29 oktober

    23 oktober (2)
    Pln - 25 jaar - 1e kindje - ronde 6 (ronde 4 mk)
    Anno2014 - 34 jaar - 2e kindje - ronde heel veel


    24 oktober ()

    HarleyQuinn - 32 jaar - 3e kindje - ronde 2

    25 oktober (1)
    Diana285 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 2

    26 oktober ()

    27 oktober ()

    28 oktober ()

    29 oktober ()

    Datumloos ()

    Totaal: 3

    Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

    Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen.
     
  12. HarleyQuinn

    HarleyQuinn Bekend lid

    24 aug 2017
    979
    605
    93
    Vrouw
    Goedemorgen dames,

    Vanochtend ongesteld geworden :(
    Was wel te verwachten want heb vorige ronde (eerste ronde na verwijdering spiraal) geen eisprong gehad.
    Ben wel blij dat mijn lichaam wel nog op tijd 'bloed'. :)
     
  13. Pln

    Pln Fanatiek lid

    9 mrt 2017
    2.082
    2.098
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    @anno2014 Ik heb altijd sensitest gebruikt daar ben ik ook zwanger door geraakt doen ik die de eerste keer heb gebruikt, zijn makkelijk in gebruik. Echter ga ik nu de 2besure proberen dat scheelde iets in de kosten geloof ik. Maar inprincipe maakt dat niet zoveel uit. Ik begon dan op dag 12 van mijn cyclus, mijn ei komt namelijk tussen dag 13 en 16 en die dagen test ik dan tot ik een lichte streep zie, dan doe ik 2x daags testen tot het weer afneemt. Als je dan een "knaller" hebt (teststreep even donker als controlestreep) dan krijg je binnen 24 tot 48 uur je eisprong. Ik probeerde dan meestal al een keer gemeenschap te hebben als ik een licht streepje had, rond de knaller, en de dag na de knaller nog eens. :)
     
  14. Pln

    Pln Fanatiek lid

    9 mrt 2017
    2.082
    2.098
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Welkom @HarleyQuinn en @diana285, helaas een menstruatie maar inderdaad je lichaam werkt! Ik ben daar ook blij mee zo net na de curettage, wist niet goed wat ik kon verwachten en vond die periode van herstel enorm lang duren.
     
  15. HarleyQuinn

    HarleyQuinn Bekend lid

    24 aug 2017
    979
    605
    93
    Vrouw
    Ben eigenlijk wel blij dat ik direct ben beginnen temperaturen. Bij mijn jongste was gebleken dat ik een week later mijn eisprong had. Na de geboorte direct een spiraal laten steken. Had de laatste 6 maanden wel terug een cyclus terug dus die was na 4,5 jaar aant uitwerken. Ineens laten verwijderen en nu eigenlijk wel serieus verschoten dat er geen eisprong was. :(
    Dus ik hoop deze ronde een normale ronde te hebben zonder al te veel verrassingen. Allez buiten dan mss opt einde. :)
     
    Pln vindt dit leuk.
  16. vrauwke

    vrauwke Actief lid

    9 jun 2013
    302
    124
    43
    Vrouw
    venray
    NOD-lijst 23 t/m 29 oktober

    23 oktober (2)
    Pln - 25 jaar - 1e kindje - ronde 6 (ronde 4 mk)
    Anno2014 - 34 jaar - 2e kindje - ronde heel veel


    24 oktober (2)

    HarleyQuinn - 32 jaar - 3e kindje - ronde 2
    vrauwke - 37 jaar - 2 kindje - ronde 2

    25 oktober (1)
    Diana285 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 2

    26 oktober ()

    27 oktober ()

    28 oktober ()

    29 oktober ()

    Datumloos ()

    Totaal: 5

    Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)

    WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

    Je kunt dit kopiëren door op 'quote' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen.
     
  17. vrauwke

    vrauwke Actief lid

    9 jun 2013
    302
    124
    43
    Vrouw
    venray
    Ik meld me ook hier. Ik had me eerst in het topic tot 22 oktober gemeld. Maar mijn spiraaltje is 4 september verwijderd en ik had vorige week woensdag een klein beetje bloedverlies, dus ik dacht dat dat het was. Omdat ik niet zeker was vanmorgen een zwangerschapstest gedaan. Deze was negatief en nu begin ik weer bloed te verliezen, dus ga ervan uit dat dit mijn ongesteldheid is en dus schuif ik door naar 24 oktober. Succes dames!
     
  18. vrauwke

    vrauwke Actief lid

    9 jun 2013
    302
    124
    43
    Vrouw
    venray
    Op naar een roze lijst dan maar
     
    anno2014 vindt dit leuk.
  19. anno2014

    anno2014 Bekend lid

    9 nov 2014
    620
    22
    18
    NULL
    NULL
    @vrauwke welkom!!
    Idd een roze lijst is welkom! Leuk zeg ook je 2e kindje.

    @Pln je bent bij het eerste gebruik zwanger geraakt?? Wow!!! Haha hopelijk werkt dat bij mij ook zo hihi. Dank je wel voor je uitleg. Dag 12 vd cyclus is incl. ongesteldheidsdagen toch? Tjeempie doe er zo"n beetje 3 jaar over om zwanger te worden en nog heb je zulke vragen... :rolleyes:

    @HarleyQuinn we treffen elkaar weer. Samen door naar de zwanger club dan maar! :o:
     
    HarleyQuinn en Pln vinden dit leuk.
  20. Pln

    Pln Fanatiek lid

    9 mrt 2017
    2.082
    2.098
    113
    Vrouw
    Verpleegkundige
    @anno2014 ik raaktr in ronde 4 voor het eerst zwanger toen ik voor het eerst de ovu testen gebruikten ja:) helaaas liep dat niet af zoals gehoopt:(

    Deze ronde ook gebruikt ook 3x gemeenschap gehad maar helaas niet gelukt.. ik probeer het los te laten maar het spookt alleen maar meer door mn hoofd.
     
    anno2014 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina