Nieuw hier

Discussie in 'Even voorstellen' gestart door Lisian, 3 apr 2024.

  1. Lisian

    Lisian Lid

    3 apr 2024
    10
    1
    3
    Vrouw
    Hii,

    Al een aantal jaar lees ik af en toe mee op dit forum en vond het tijd om nu zelf een account aan te maken. Ik ben 30 jaar en ben op mijn 18e onverwachts moeder geworden van een hele lieve zoon. Inmiddels al een hele tijd samen met mijn huidige vriend en wij hebben samen een grote kinderwens.

    Wij zijn nu ruim 2,5 bezig om zwanger te worden en zitten inmiddels al meer dan een jaar in een fertiliteitstraject.
    Omdat wij na 6x IUI, 1x IVF en 1x ICSI zonder resultaat, nu voor een lastige keuze staan wil ik mijn verhaal hier graag kwijt en wellicht herkennen anderen zich hierin en hebben hopelijk nog tips/adviezen etc.

    Ik zal waarschijnlijk met name actief zijn in het forum met betrekking op vruchtbaarheidsbehandelingen.
     
  2. rijo

    rijo VIP lid

    5 mrt 2014
    5.142
    1.940
    113
    Van harte welkom! Mijn man en ik hebben drie jaar in de MMM gezeten (7x IUI, 2x ICSI en een aantal teruplaatsingen), het is erg pittig allemaal. Veel succes en ik hoop dat jullie wens in vervulling mag gaan ❤️
     
  3. Nice88

    Nice88 Lid

    maandag
    10
    0
    1
    Vrouw
    Hoi hoi
    Mijn naam is Nice ben 36 jaar en bezig voor nog een mooie wondertje, in februari helaas een miskraam gehad met 10 weken en inmiddels nu in ronde 2 bezig om zwanger te worden.
    Ben nu dpo 7/8 ( op 7 april een positieve ovulatie test gehad en in die week ook 4 x seks gehad nu aan het wachten maar weinig klachten tot nu toe alleen meer moeten plassen en zware benen

    liefs Nice
     

Deel Deze Pagina