nog niet doorslapen 's nachts

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door liesbeth12, 9 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. silvana81

    silvana81 Fanatiek lid

    12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    Mijn dochtertje is vanaf haar geboorte nooit s´nachts wakker geweest wij geven een flesje om 23:30 á 24:00 uur en dan wordt ze rond 06:00 uur wakker soms iets eerder maar dat komt dan door de wekker van mijn man....meestal slaapt ze er wel doorheen. na het flesje van 06:00 uur slaapt ze gelijk weer tot 08:00 uur

    haar flestijden zijn: 06:00/09:00/12:00/15:00/18:00/21:00/24:00 die van 03:00 slaat ze altijd over.
    soms wijkt het weleens een halfuurtje af.
     
  2. madelief

    madelief Fanatiek lid

    18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    fokker van Rottweilers en PRT
    Schopp, Duitsland
    ikke :) de eerste sliep vanaf 7 weken door en is nu 4 en slaapt nog steeds prima :) maar dat zijn uitzonderingen........
    Nummer 2 slaapt nu vanaf 12 weken door en gaat tot nu toe goed, maar ik houd er altijd rekening mee dat dat zomaar om kan slaan, elk kindje heeft zijn eigen ritme en bij de een duurt het langer dan bij de ander ;)
     
  3. fafje

    fafje Niet meer actief

    lekker hoor! Maar wil je zeggen dat jouw kindjes nooit snachts wakker worden!?!?!?!!? ondanks tandjes, ziek, sprong, groeispurt, dromen enz enz....ik ebdoel mijn zoontje slaapt ook al sinds 7/8 weken door en klokje rond sinds 12 wkn..maar nu wisselt het wel es...

    er zijn echt wel nachten dat ie wakker wordt voor een speentje oid..

    Wat ik hier ook soms lees...is dat kindjes doorslapen maar wel 5x per nacht wakker wordne voor een speen, dat is hier dan ehct nooit voor gekomen, max 2 x en dat is al uitzondering
     
  4. madelief

    madelief Fanatiek lid

    18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    fokker van Rottweilers en PRT
    Schopp, Duitsland
    Nee echt nooit wakker geweest sorry......:) de tweede wel tor 4 weken terug voor een speentje/fles maar de eerste niet, ze had geen speen maar haar duim. Ja 1 keer een paar maanden terug toen het onweerde. Maar verder gaat ze om 18.00 naar bed en gaat ze er om 08.00 de volgende dag uit om naar school te gaan.
     
  5. fafje

    fafje Niet meer actief

    heerlijk! ik verwacht dat ook van mn zoontje :p
     
  6. madelief

    madelief Fanatiek lid

    18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    fokker van Rottweilers en PRT
    Schopp, Duitsland
    Nou ik duim met je mee :D hahahahaha, nee weet dat wij een uitzonderlijk geval hebben, en de tweede is nu ook lekker bezig maar hopen dat dat zo blijft ;)
     
  7. Duchess

    Duchess VIP lid

    26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Je weet het nooit, onze dochter sliep van 6 weken tot 12 weken door, en toen was het over. Daarna was de 1e nacht die ze doorsliep pas weer met 9,5 maand. :p
     
  8. Smiley24

    Smiley24 Fanatiek lid

    1 jun 2008
    4.093
    1
    38
    Mijn oudste dochtertje is pas met 16 maanden door gaan slapen, en mijn jongste vanaf 5 weken. Bij mijn oudste hadden we ook van alles geprobeerd, maar ze werd 1 a 2 keer op een nacht wakker.

    Het verschilt dus per kind en het zal wel overgaan.

    Sterkte, want het is idd heel vermoeiend als je nog 's nachts uit moet..
     
  9. misa

    misa Niet meer actief

    Hier ook vanaf 5 weken doorslapen en in zijn halfjarige leventje misschien 3 snachts huilend wakker geworden na die 5 weken. En maar 2 keer met een klein flesje weer naar bed gedaan.
    Verder veel geluk met ons slapende, vrolijke, rustige, lieve, leuke, lekker, schattige, poepige, lollige kindje..! ;) :D:D
     
  10. pnirmal

    pnirmal Niet meer actief


    Heb jij geluk hihih. Hier begon de ellende weer na 5 maanden ook een kind dat door sliep rna 6 weken maar van af 5 maanden tot heden sporadies een nacht door geslapen en nu is ze ziek en zijn we de hele week al een paar keer per nacht in de weer;)
     

Deel Deze Pagina