Onze mooierd Sven!

Discussie in 'Geboren' gestart door BoBam, 24 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BoBam

    BoBam Niet meer actief

    Woensdagnacht zijn we naar het ziekenhuis gegaan. Ik had de hele avond al last van me schouderbladen en voor onder me borst mar had niet het idee dat dat wat met de bevalling te maken had. Maar de VK is s'nachts bij ons geweest en kon niks vinden dus moesten we maar naar het ziekenhuis. (planning was om thuis te bevallen)
    Ik hoefde ook niet veel mee te nemen. Ook niks voor de baby. Eenmaal in het ziekenhuis gingen ze me onderzoeken bloedprikken. Ik mocht toen nog niks voor de pijn omdat ze eerst moesten weten waar het weg kwam. pff en dat duurde lang!
    Uiteindelijk mocht ik dan 2 paracetamols hebben en nog kwam daar de pijn wel doorheen maar was wel wat relaxter daardoor. Uit de bloeduitslag kwam dat er wat met mijn lever was. Waardoor ze mij vertelde dat ik zo ingeleid zou worden en dat dan de bevalling morgen of overmorgen misschien wel zou beginnen. Voordat ik werd ingeleid had ik al 1 cm ontsluiting. En had ik achteraf ook al een wee gehad (maar ja wist ik vee lwat dat was) Op de volgende kamer had ik dan ok al 2 cm ontsluiting en ben toen ingeleid elk half uur zouden ze er een drup bij doen wat de weeen dan doet opwekken. Maar de tijd hielden ze daar niet zo goed in de gaten,achteraf was dat ook maar goed anders was het helemaal te erg geworden waarschijnlijk. Nou toen ging het echt heel snel! Ik lag dus aan het infuus en een band om me buik die de harstslag en harde buiken registreerde. En een draad die al aan de baby vast zat die weer op mijn been vast geplakt zat die ik er elke keer weer af kreeg natuurlijk. Al gauw had ik 8 cm onstluiting en moest dus nog even wachten. Heb daarvoor nog een prik gehad tegen de pijn want ik hielde het niet meer. En was ook zo moe! Had nog helemaal niet geslapen. Ik heb een half uurtje geperst en toen was onze mooie Sven er! Om 15.49 21-08-08. Alles is dus eigenlijks heel snel gegaan! Ik was ookpas de 30ste uitgerekend dus hb er ok niet op hoeven wachten! Wij zijn erg blij met onze mooi jongen!
    Iedereen ook bedankt voor de felicitaties!
    Hij is helemaal gezond en alles gaat goed, ik moet nog veel uitrusten en heb overal spierpijn maar verder gaat alles mooi zo.
    We hebben een leuke kraamverzorgster die komt 3 uurtjes op een dag omdat het druk is en vakantietijd.
     
  2. Lon enTijn

    Lon enTijn Fanatiek lid

    23 mrt 2007
    1.783
    0
    0
    gefeliciteerd met je zoon!
     
  3. Hanneke

    Hanneke VIP lid

    18 jun 2007
    14.893
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Gefelciteerd met de geboorte van jullie zoontje!
    Geniet er maar lekker van!
    Liefs, Hanneke!
     
  4. Caruli

    Caruli VIP lid

    15 nov 2007
    31.699
    91
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon
    geniet van je kraamtijd en je gezinnetje :D
     
  5. darcy

    darcy VIP lid

    1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Hard gewerkt... van harte gefeliciteerd!
     
  6. prinses

    prinses VIP lid

    20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    gefeliciteerd
     
  7. Starry

    Starry VIP lid

    6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Gefeliciteerd met jullie zoon :baby:
     
  8. marsab

    marsab VIP lid

    6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    van harte!
     
  9. saz

    saz Lid

    14 apr 2008
    20
    0
    0
    Leerling verpleegkundige
    Venlo
    Gefeliciteerd!

    grtz saz :)
     
  10. unner

    unner Bekend lid

    17 dec 2006
    663
    0
    0
    juffrouw
    Zuid-Limburg
    Van harte gefeliciteerd en geniet er lekker van!
     

Deel Deze Pagina