November 2012 mama's!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door NathalieD, 27 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xspookyx

    xspookyx Actief lid

    16 mrt 2012
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb ook alleen maar trek in lekkers schiet niet op weet ik uit ervaring om alles te eten wat los en vast zit ;) dacht ga ff bij lezen gaat het hier ook alleen maar over lekkers hahaha.
    Volgende echo pas volgende week vrijdag pfffff dat is nog zo verweg :( wil mijn beebje voelen horen of zien.. Vind het even allemaal niet zo leuk op dit moment :(
     
  2. Pff... waarom willen mensen om 20:55 nog bellen en goed geholpen worden, terwijl we om 21:00 uur sluiten? En dan mauwen, dat ik dan alleen maar zeg, ik ga er morgen achteraan. Probeer jij eens om 20:55 uur uitgebreid boodschappen te doen bij de supermarkt.
     
  3. snowbird

    snowbird Actief lid

    4 feb 2012
    234
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook al vreetbuien niet normaal, al weken trouwens. Heb net ook weer een hoop m&m's en engelse drop op.. En nu voelt mijn buik zo dik!!
    Als het van het zwanger zijn komt vind ik het niet erg maar nu voel ik me gewoon volgevreten, en dat voelt niet fijn! :[
    En nou ga ik morgen en zondag ook nog uit eten haha.
     
  4. Maytje

    Maytje Bekend lid

    8 jan 2012
    761
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha hier soms een vreetkick maar soms krijg ik er ook niks in. Soort van natuurlijke balansdag denk ik hahaha
     
  5. Behappy

    Behappy Niet meer actief

    dames ik heb nu al een paar keer achter elkaar een velle kriebelige steek in mn buik :s herkent iemand dat ? en is dat normaal
     
  6. Ladylola

    Ladylola Fanatiek lid

    19 sep 2009
    4.832
    1.233
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Hola!!! Jeeeej de 5000 voorbij en we typen hier nog steeds? Aahja das fijner!

    Niesje fijn dat je echo goed is!

    Be volgens mij is dat bandenpijn? Ik heb die steekjes ook soms.

    Dinh fijn dat ze zo opletten. Alleen maar goed. En lastige klanten voor sluitingstijd. Hmm ik ken niet anders ;)

    Whowhowoeowowo morgen echo!!!!! Omg ik hoop zo dat alles goed is. Word toch niet dik van een fata morgana?
    Hier ook te vroeg voor een nub, dus we wachten braaf.

    Truste allen!
     
  7. Behappy

    Behappy Niet meer actief

    oke thanks ladylola
    ik schrok ervan !!

    ik mag de 11 weken wave doen !!!!!!
     
  8. Een goede morgen dames..... Hoe gaat het ermee? Nog een dagje en dan is het weer weekend. Nog plannen voor het weekend? Morgen een verjaardag van mijn broer. Maar ega moet morgen wel nog werken. Vandaag gaan we (misschien) een Galaxy Tab kopen...... en zondag tot slot gaan we naar mijn schoonzus en zwager.
     
  9. Thea23

    Thea23 Fanatiek lid

    7 okt 2011
    4.433
    1.123
    113
    ZZp er
    Doet even de 11 weken wave voor Be happy WOEHIOEEEEEE

    Lieve dames ik heb een deel 2 aangemaakt !
     

Deel Deze Pagina