November 2012 mama's!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door NathalieD, 27 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PregnantAgain

    1 jun 2011
    21
    0
    0
    Bessie Turf: Dan wil je het ook al snel vertellen! Leuk dat je dat durft, dan hoef je nog maar even je mond te houden. Wat lief dat je oudste zo graag een broertje of zusje wilt. Dan gaat hij dat straks vol enthousiasme natuurlijk rond vertellen!

    Thea: Herkenbaar voor mij dat je vol angst zit. Ik zie in je onderschrift dat je meerdere miskramen hebt gehad. Dan is het toch normaal? Ik ben ook bang! Wil niet dat het nog een keer mis gaat! Dit jaar ook een MA gehad met 13+2. En wat bizar dat je er pas bij 29 weken achter kwam dat je zwanger was!

    Hilli: Wat zielig dat je zoontje oorontsteking heeft!! Hier worden mijn testen nou ook niet opvallend donkerder. Maar heb ook telkens hele lichte urine. Fijn dat je bloed heb mogen prikken nu duimen voor een positieve waarde. Hier nog geen buikfoto, ik ben nog helemaal plat! Succes met het huishouden.

    Hebben jullie al kwaaltjes? Hier alleen een beetje misselijk en wat lichte krampjes.
     
  2. Bessie Turf

    Bessie Turf Bekend lid

    21 feb 2010
    730
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pregnantagain, vind het ook wel snel dat ik het wil vertellen aan collega's, maar we zijn erg close en ook als het misgaat (waar ik niet vanuit ga natuurlijk!) kan ik er wel gewoon over praten.

    Alleen naaste familie en vrienden weten het nu. Verder brengen we het nieuws na de echo de wereld in!

    Kwaaltjes, nog niet echt. Misselijk was bij de andere 2 na 6 weken ongeveer. Heb wel veel afscheiding en een opgezette buik (darmen). Ben wel een enorme warhoofd nu, vooral op het werk haha!
     
  3. Bessie Turf

    Bessie Turf Bekend lid

    21 feb 2010
    730
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hilli, wel leuk dat je het al aan je oudste kan vertellen en schattig dat hij al benoemd dat er een baby in de buik zit!
     
  4. Hilli

    Hilli Fanatiek lid

    26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @PregnantAgain: Ik zag dat je in een ander topic vroeg aan Nathalie en mij of we geen foto's hadden van onze testen.

    Dit zijn mijn testen tot nu toe.
    24,25,26 en 28 februari van boven naar onderen. Maar zoals je ziet is er niet veel verschil tussen 26 en 28. *twijfel, twijfel* zucht :)
     
  5. Bessie Turf

    Bessie Turf Bekend lid

    21 feb 2010
    730
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hilli, nou de testen kleuren wel steeds donkerder, mooi in een stijgende lijn!! Lijkt me een heel goed teken hoor! Het is per persoon verschillend hoe snel het HgC stijgt.
     
  6. NathalieD

    NathalieD Fanatiek lid

    17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    Ik heb nog maar 2 testen gedaan dus bij mij kun je nog niet zien of de streep donkerder is geworden. Denk dat ik deze week nog even kruitvat 2v5 ga halen om te kijken.
     
  7. Bessie Turf

    Bessie Turf Bekend lid

    21 feb 2010
    730
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had de donderdagavond getest en de vrijdagochtend daarna gelijk. Dat was al wel wat verschil.
     
  8. Hilli

    Hilli Fanatiek lid

    26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    Ik heb nog 3 testen liggen :) Dus ik kan nog wel even verder doen.

    kZou toch graag een knaller willen :D
     
  9. Bessie Turf

    Bessie Turf Bekend lid

    21 feb 2010
    730
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij de eerste had ik de meeste geduld, toen heb ik een week na mijn NOD getest, dat was inderdaad een knaller haha!

    Anders test je toch over 2 dagen nog Hilli
     
  10. PregnantAgain

    1 jun 2011
    21
    0
    0
    Hilli: mooi testrijtje juist! Maar ik zie wat je bedoelt tussen je laatste 2 testen. Ik heb hetzelfde met mijn testen. Van zondag en vanmorgen zit niet veel verschil in. En ze zijn ook nog lichter dan jouw testen. Ik vrees er wel een beetje voor dat er iets niet goed is. Maar even afwachten, maak mezelf hier gek mee zo.
     
  11. Bootjekatootje

    Bootjekatootje Actief lid

    23 aug 2011
    471
    1
    18
    Kinderdagverblijf
    Hilli, wat kan een zwangere toch onzeker worden door die testen he! ik had het vandaag ook, ik heb de 23e een clearblue 1-2 gehad en nu vandaag gaf clearblue weer 1-2 weken aan. Ik had wel verwacht dat het nu 2-3 weken zou zijn. Misschien zit ik net op het randje zoals iemand in het testen-topic zei.
    Ik krijg trouwens inderdaad door de miskraam een vroege echo. Daarbij hebben ze hier meerdere echo-apparaten dus doen ze het maar al te graag. Ze vroegen zelfs of het nog vroeger kon, maar dan word ik weer onzeker als er misschien nog niks te zien is. ik voeg een foto bij van de testjes, oh en ik ben trouwens 23 en mijn vriend 32. Hij zit nu in shanghai, waar hij hopelijk mini uggs meeneemt! haha
     
  12. Hilli

    Hilli Fanatiek lid

    26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @PregnantAgain: Niet jezelf gek maken hoor, iedereen maakt op een ander tempo HCG aan. tIs niet omdat we even ver zijn, dat onze testen ook hetzelfde moeten zijn natuurlijk. Komt allemaal goed!

    @Bootjekatootje: Jij hebt ook een mooi testrijtje hoor. Wie weet binnen twee dagen zegt zo'n clearblue wel 2-3 weken. Om de 2 dagen verdubbelt de waarde zeggen ze toch :)
    Shanghai? Wat doet hij daar? Was hij hier toen je mocht testen?
    Seg en Uggs, wat als het een jongen is? ;)

    Hier toch maar een buikfoto gemaakt :D kVind het gewoon leuk om te zien waar ik van kom.
     
  13. Hilli

    Hilli Fanatiek lid

    26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    #53 Hilli, 28 feb 2012
    Laatst bewerkt: 28 feb 2012
    Bevallingsdata:

    01-11-'12 Thea (26), 3e kindje
    01-11-'12 Annelin
    02-11-'12 Bessie Turf (26), 3e kindje
    02-11-'12 Waxientje (38), 2e kindje
    02-11-'12 Bootjekatootje (23), 1e kindje
    02-11-'12 Mariska77 (34), 2e kindje
    03-11-'12 Caroline2008
    05-11-'12 Hilli (26), 2e kindje
    05-11-'12 PregnantAgain (24), 3e kindje
    06-11-'12 Nathalie D (21), 2e kindje


    Afspraken:
    16-03 Bootjekatootje vroege echo
    28-03 Bessie Turf intake vk

    Even de leeftijd en aantal kindjes van Bootjekatootje en Mariska77 erbij gezet.
     
  14. Mariska77

    Mariska77 Lid

    7 aug 2007
    40
    0
    0
    Zuid-Beijerland
    Hallo dames, gefeliciteerd allemaal.
    Graag wil ik meelezen en kletsen hier.
    Ik ben 34 jaar en ben net zwanger van nummer twee. Onze dochter wordt in april alweer 4!
    Ik denk dat de uitgerekende datum 2 november is, maar dit kan natuurlijk nog bijgesteld worden.
    Nog niet gebeld met verloskundige, dat wil ik van de week gaan regelen, vind het nog net te vroeg, al wil ik het liefste morgen ;)

    Liefs Mariska
     
  15. Hilli

    Hilli Fanatiek lid

    26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    Gefeliciteerd :D

    Je staat al mee op de lijst :)
     
  16. Mariska77

    Mariska77 Lid

    7 aug 2007
    40
    0
    0
    Zuid-Beijerland
    Dank je, dat is snel :p

    Nu even de spaghettisaus in de gaten houden. Gelukkig nog last met koken, heb ik met de eerste zwangerschap wel heel erg gehad.
     
  17. Bootjekatootje

    Bootjekatootje Actief lid

    23 aug 2011
    471
    1
    18
    Kinderdagverblijf
    Ik ga niet meer testen hoor! Heb het net afgesproken met mezelf! Maak mezelf alleen maar gek.. Als er iets niet goed zit kan ik het niet tegen houden en ik word vreselijk onzeker als ik zo door ga.
    Hij zit trouwens maar een paar dagen daar, een vriend opzoeken, maar als het een jongen wordt dan geef ik ze wel cadeau! Voor het geld moet je het in ieder geval niet laten, €7,- volgens mij.
    Voel je al gekke dingen? Welke vitaminepillen slikken jullie eigenlijk?
    Ik slik nu van de tuinen foliumzuur, b6 en b12 (voor gemoedsrust, tegen miskramen) maar heb nog een pak davitamon met visolie in de kast liggen. Daar ga ik vanavond maar eens aan beginnen. Iemand al iets leuks gekocht?
     
  18. Hilli

    Hilli Fanatiek lid

    26 dec 2007
    1.864
    0
    36
    @Bootjekatootje: Voor die prijs kan je ze idd niet laten liggen :D

    Ik kom uit België (Noorden van Antwerpen, vlak bij de Nl grens), dus de vitaminepillen zijn/heten anders. Ik neem deze: Omnibionta Pronatal

    Ik heb al een slaapzakje gekocht :) kVond die zo mooi dat ik hem niet kon laten liggen.
     
  19. NathalieD

    NathalieD Fanatiek lid

    17 dec 2009
    2.534
    0
    36
    Toch maar net even testen k2v5 gehaald! En zie hier het resultaat:D
    Bovenste van 26 februari en onderste van net.
     
  20. Mariska77

    Mariska77 Lid

    7 aug 2007
    40
    0
    0
    Zuid-Beijerland
    Mooie streepjes!
     

Deel Deze Pagina