Zwanger, maar durf nog niet heel blij te zijn

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door chantal1990, 11 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal1990

    23 feb 2012
    11
    0
    0
    Bedrijfsleidster cafetaria
    Drunen
    YES! eindelijk zo ver, heb een positieve test in mijn handen.
    Maar meteen komt er angst om de hoek kijken..
    Ik ben heel bang dat het mis gaat.
    Meer dan gezond leven kun je niet doen natuurlijk,
    maar maak me toch wel een beetje druk..

    kijk uit naar de eerste echo!

    xx Chantal
     
  2. ria1985

    ria1985 Nieuw lid

    10 apr 2012
    4
    0
    0
    verpleegkundige met hele leuke collega's
    arnhem
    Dat heb heb ik ook, ik vind het heel spannend en ook wel eng! Ik ben nu 5 weken en een aantal dagen.
    Hoe voel je je verder?

    xx ria
     
  3. chantal1990

    23 feb 2012
    11
    0
    0
    Bedrijfsleidster cafetaria
    Drunen
    Ik zit in mijn 5e week. Heb vooral erg veel last van mijn borsten. Pff dat dat al zo vroeg begon wist ik niet! ze zijn ook al best veel gegroeid.
    Verder voel ik eigenlijk weinig, hoef niet over te geven en ben niet zo misselijk. 's ochtends een klein beetje. heel moe, dat wel.

    en hoe voel jij je? al wel last van meerdere kwaaltjes?
    xx Chantal
     
  4. Elmo1982

    Elmo1982 Lid

    13 jun 2011
    45
    0
    0
    Haarlem
    zo herkenbaar, heb in oktober vorig jaar een miskraam gehad en nu ben ik heel onzeker en kan nu niet echt genieten.
     
  5. Rian85

    Rian85 Fanatiek lid

    21 feb 2012
    2.830
    476
    83
    Vrouw
    Gefeliciteerd, ik zit in hetzelfde schuitje. 5+4wk op het moment. Probeer te genieten, als het mis gaat, dan gaat het mis, of je nu veel zorgen maakt of niet.

    Maar ik weet precies hoe je je voelt. Hier last van misselijkheid als ik niet op tijd eet, pijn aan mijn borsten en wat lage rugpijn als ik lang zit, oh en mijn darmen zijn van streek!
     
  6. Caruli

    Caruli VIP lid

    15 nov 2007
    31.699
    91
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Gefeliciteerd meid :D
    Die angst is heel herkenbaar.
    Hopelijk kun je snel wat meer ervan genieten.
     
  7. mikky1982

    mikky1982 Bekend lid

    19 aug 2009
    772
    0
    16
    Herkenbaar gevoel, gefeliciteerd!!
     
  8. 27denise

    27denise Actief lid

    7 jan 2012
    262
    0
    0
    leiden
    gefeliciteerd
    en ik kan met je mee praten vandaag ook positief gezegt helemaal blij maar ook heel onzeker hoop dat dat wel weg gaat en we ervan kunnen genieten
     
  9. wendysunny

    wendysunny VIP lid

    24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    gefeliciterd
     
  10. evelynw76

    evelynw76 Bekend lid

    23 nov 2009
    772
    0
    0
    #10 evelynw76, 11 apr 2012
    Laatst bewerkt: 11 apr 2012
    Hoi,
    heb paasmaandag positief getest en alle dagen ernaar.... ben ook nog voorzichtig maar de test bij de plaatsvervangene gyn was ook positief.... we zijn nog bij het begin maar mijn moeder en zus en mijn schoonfamilie geeft aan dat ik vanaf nu moet gaan genieten.... mijn vriend is ook een schat... mag maar weinig doen op het moment ;D zooo lief gewoon

    Dus.... genieten dan maar he?

    Heb last van mijn darmen, zuur op mijn maag en ben mega moe .... maar ja... als dat alles is de komenden maanden dan vind ik het prima ;D

    Hebben jullie ook af en toe zo'n raar trekgevoel beneden en sprinten jullie dan ook naar de WC als het erger is om te kijken of alles wel nog veilig is? Ik helaas wel..... weet dat ik dat niet hoeft te doen maar ja........
     
  11. grietje1980

    grietje1980 Nieuw lid

    8 sep 2007
    4
    0
    0
    Hier ook blij, eindelijk na 3,5 jaar ben ik zwanger, maar ben zo bang dat het mis gaat! ik voel ook veel in mijn buik, steken, krampjes, trekkingen maar hoop dat het normaal is. Slaap slecht heb vooral snachts last van zuur. Maar verder geen dingen zoals opgezetten borsten, nee ze zijn juist hastikke slap dus dan ga k weer twijfelen he. Maar we moeten er gewoon vanuit gaan dat het goed gaat en idd genieten maar zoals hier lees ik het normaal.
    En ik weet als je bij 12 weken ben je ook ongerust, en dan bij 20 weken en dan als de kleine er is komt er nog meer onzekerheid om de hoek kijken.... dus we zijn er nog niet van af!;)
    Gefeliciteerd allemaal!!!!
     
  12. Behappy

    Behappy Niet meer actief

    Als eerste gefeliciteerd !!!
    en geloof me .. ik heb t nog steeds.. die onzekerheid..
    maar ik word wel steeds blijer hihi
     
  13. Zaraida

    Zaraida Lid

    1 mrt 2012
    58
    0
    0
    huismoeder
    Barneveld
    Hoi Behappy!!Hoe is het met jou?Ik zat vorige maand met jou in het nod forum toen was ik een week overtijd en toen toch ongi geworden..Deze maand hebben we meer geluk gehad ik heb nu 6 en 5 dagen voor mijn nod posi getest dus ben nu superblij..en ja ook ik ben deze keer heel angstig dat het mis gaat..waarom weet ik niet ik heb nog nooit een miskraam gehad en al 3 gezonde koters rondlopen maar toch bekruipt me nu steeds het gevoel van ooo als het maar blijft zitten..Maar zoals al vaker gezegd is laten we gewoon lekker genieten van ieder moment dat het beebje er is en dan komt het vast goed!!Gefeliciteerd allemaal en op naar een fijne zwangerschap!!Dikke kus
     
  14. Stillewens

    Stillewens Actief lid

    28 mei 2008
    375
    0
    0
    Gefeliciteerd! De onzekerheid is logisch hoor, denk dat bijna iedere vrouw die zwanger is/is geweest dat wel herkend. Het is immers zo spannend allemaal. Dit is mijn 3e zwangerschap, maar nog steeds heel spannend!
     
  15. chantal1990

    23 feb 2012
    11
    0
    0
    Bedrijfsleidster cafetaria
    Drunen
    @evelynw76
    ja ik ben ook al een paar keer snachts uit bed gegaan om te kijken of ik inderdaad iets verloren ben. Soms voel je een beetje vloeien, en dat denk je meteen dat het foute boel is, maar is gewone afscheiding.
    heb 1x een miskraam gehad, toen was ik ook 5 weken. dus denk dat mijn angst daar uit voort komt,

    maar goed, iedereen die hier op de wereld rond loopt is ook zo klein begonnen, het gaat vaker GOED dan FOUT gelukkig..

    kan niet wachten tot de eerste echo!
     
  16. chantal1990

    23 feb 2012
    11
    0
    0
    Bedrijfsleidster cafetaria
    Drunen
    #16 chantal1990, 12 apr 2012
    Laatst bewerkt: 12 apr 2012
    bedankt voor alle reacties, degene die zwanger zijn ook allemaal gefeliciteerd! stelt me wel gerust dat ik niet de enige ben die me druk maakt, ga proberen te genieten :)

    XX
     
  17. evelynw76

    evelynw76 Bekend lid

    23 nov 2009
    772
    0
    0
    Hey Chantal, is zeker een gerust stelling dat meerdere er last van hebben en ik wordt stiekem van dag tot dag iets zekerder en probeer te genieten ;)

    Dames, fijne avond nog!! Ik ga samen met mijn schat tv kijken en ga vroeg naar bed..... ben zoooooooooooo moe ;D
     
  18. fenyalara

    fenyalara Actief lid

    28 jul 2009
    463
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd met je zwangerschap ik hoop en duim voor je dat het goed mag, gaan maar daar moeten we maar vanuit gaan. de kans dat goed gaat is groter dan dat het mis gaat zeggen ze..
    IK begrijp je gevoel en heb het zelf ook wel een beetje maar ik denk als het mis is met het kindje het dan misgaat en we het toch niet voor het zeggen hebben hoe vervelend ook.. dus probeer lekker te genieten van je zwanger zijn en de extra lieve aandacht van je man..

    xxx
     
  19. Knuffel

    Knuffel Fanatiek lid

    1 dec 2009
    4.585
    0
    0
    Provincie Utrecht
    Iedereen van harte!!!!
    Hier ook een gierende onzekerheid hoor (mede door een VMK en MA).
     
  20. evelynw76

    evelynw76 Bekend lid

    23 nov 2009
    772
    0
    0
    hey knuffel, duim voor je de 23e!!!!!!!!!!!!!!!
     

Deel Deze Pagina