November 2016 mama's!

Discussie in 'De mama's' gestart door honeyy, 29 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. honeyy

    honeyy VIP lid

    5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    #1 honeyy, 29 nov 2016
    Laatst bewerkt: 29 nov 2016
    Zo dames ik heb hem toch maar aangemaakt! Haha wie volgt? :D

    ♡♡ De Baby's; ♡♡

    26 Oktober, 38+4 Honey M. 3190 Gr & 49 Cm
     
  2. Ves

    Ves Actief lid

    20 aug 2014
    243
    0
    0
    ♡♡ De Baby's; ♡♡

    26 Oktober, 38+4 Honey M. 3190 Gr & 49 Cm

    7 November, 39+1 Ves B. 3605gr & 48cm

    Yesss
     
  3. zuurtje

    zuurtje VIP lid

    11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    ♡♡ De Baby's; ♡♡

    26 September, 34+3 zuurtje Y. 2170gr & 46 cm

    26 Oktober, 38+4 Honey M. 3190 Gr & 49 Cm

    7 November, 39+1 Ves B. 3605gr & 48cm
     
  4. Mamalol

    Mamalol Actief lid

    19 nov 2015
    354
    0
    0
    NULL
    NULL
    ♡♡ De Baby's; ♡♡

    26 September, 34+3 ~ Zuurtje Y. 2170 Gr & 46 cm

    26 Oktober, 38+4 ~ Honey M. 3190 Gr & 49 cm

    5 November, 40+1 ~ Mamalol J. 3950 Gr & 50 cm

    7 November, 39+1 ~ Ves B. 3605 Gr & 48 cm
     
  5. Mamalol

    Mamalol Actief lid

    19 nov 2015
    354
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk hier kletsen!
    Hoe gaat het met alle dames en de kindjes??
     
  6. Vulpen

    Vulpen Fanatiek lid

    30 jul 2014
    2.609
    3.082
    113
    ♡♡ De Baby's; ♡♡

    26 September, 34+3 ~ Zuurtje Y. 2170 Gr & 46 cm

    26 Oktober, 38+4 ~ Honey M. 3190 Gr & 49 cm

    5 November, 40+1 ~ Mamalol J. 3950 Gr & 50 cm

    7 November, 39+1 ~ Ves B. 3605 Gr & 48 cm

    12 november, 39+5 ~ Inkt en Vulpen 3245 Gr & 51 cm
     
  7. bengeltje86

    bengeltje86 VIP lid

    6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum

    Gefeliciteerd alle
     
  8. Vulpen

    Vulpen Fanatiek lid

    30 jul 2014
    2.609
    3.082
    113
    Hier gaat het wel goed, alleen huilt ze vooral overdag wel echt veel, ze kan binnen een paar seconden totaal overstuur raken, heel zielig... Verder ben ik vandaag voor het eerst weer naar mijn werk gegaan, dat is wel even wennen hoor!

    Iedereen nog gefeliciteerd!
     
  9. Mamalol

    Mamalol Actief lid

    19 nov 2015
    354
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat zal idd weer wennen zijn vulpen, werken! Of had je er ook wel weer zin in?
    Hier huilde J. overdag ook best veel. Sinds deze week baker ik hem in. En laat hem af en toe huilen in z'n bedje. Lijkt heel goed te werken en hij kan beter z'n rust vinden nu. Gistermiddag binnen tien minuten was ineens stil en heeft ie drie uren geslapen. Inbakeren lijkt ook goed te helpen tegen de krampjes. Durf t bijna niet te zeggen, maar lijkt nu niet zo vaak meer last van te hebben.... hoop voor hem (èn ons) dat dat zo blijft 😃

    Hoe gaan de nachten bij iedereen??
     
  10. Loontje1

    Loontje1 Bekend lid

    5 mei 2014
    894
    2
    18
    oncologie verpleegkundige
    ♡♡ De Baby's; ♡♡

    19 Augustus, 28+6 ~ Loontje1 S. 1280 gram & 38 cm

    26 September, 34+3 ~ Zuurtje Y. 2170 Gr & 46 cm

    26 Oktober, 38+4 ~ Honey M. 3190 Gr & 49 cm

    5 November, 40+1 ~ Mamalol J. 3950 Gr & 50 cm

    7 November, 39+1 ~ Ves B. 3605 Gr & 48 cm

    12 november, 39+5 ~ Inkt en Vulpen 3245 Gr & 51 cm
     
  11. Loontje1

    Loontje1 Bekend lid

    5 mei 2014
    894
    2
    18
    oncologie verpleegkundige
    Dag dames!

    Leuk om hier verder te kletsen!

    Vulpen datis weer wennen denk ik inderdaad als je weer mag gaan werken. Maar soms is het ook wel weer lekker om even iets anders aan je hoofd te hebben. Tenminste dat vond ik bij Hidde destijds. Nu ga ik pas in februari werken (verlof is 9/12 afgelopen, maar neem vakantie op).

    Lastig dat huilen, enig idee waardoor? Bij de osteopaat kun je een algemeen consult doen en dan lopen ze heel het lichaampje na om te kijken of het ergens vast zit door de geboorte. Heeft hier wel geholpen.
    Inbakeren kan ook goed werken zoals mamalol al schrijft, geeft wat rust doordat ze niet met de armpjes kunnen zwaaien. We hebben in het begin ook ingebakerd in de nachten, nu niet meer.

    Hoer gaat het ook goed. Hebben wel wat probleempjes gehad met de bv, waardoor ik op het punt stond te stoppen, maar nu gaat het wel weer.
    Vorige week de tweede vaccinatie gehad op het cb. Hij is mooi gegroeid weegt nu 3425 gram en is 51 cm lang.
    Nu is hij wel wat verkouden, waarschijnlijk doordat grote broer snot verkouden is. Volgende week krijgt hij weer z'n vaccinatie tegen het rs virus, dus hoop dat hij het nu gewoon zelf op kan lossen en er niet teveel last van krijgt.

    Zuurtje hoe is het met jullie?
     
  12. zuurtje

    zuurtje VIP lid

    11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    hey meiden

    hier gaat het goed
    Yindie heeft gisteren haar eerste vaccinaties gehad
    ze weegt nu 4kg en meet 52 cm
    ze zit nu onder de onderste curve maar als ze gaan corrigeren op leeftijd zit ze op de middelste curve

    met mijzelf gaat het ook de goede kant op
    de chemo doet zijn werk, zit nu halverwege
    nog 6x chemo en dan volgt er een nieuwe pet scan om te kijken of er nog verdere behandeling nodig is
     
  13. zuurtje

    zuurtje VIP lid

    11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    en de nachten gaan hier ook goed, om 23.30u krijgt ze haar laatste fles en om 5.30u de eerste
    krampjes heeft ze voorlopig nog geen last
     
  14. Butterfly1109

    Butterfly1109 Fanatiek lid

    3 jan 2015
    1.620
    43
    48
    Ik schrijf graag mee! Ik het zwangerschaps groepje was ik snel afgehaakt, doordat er veel (te snel) geschreven werd en door persoonlijke redenen ( druk op werk & verhuizing), maar ik wil het graag nog een keer proberen :) Ik kan overigens niet beloven dat ik elke dag tijd heb om te reageren.

    Mijn dochter is trouwens geboren om 02NOV, ik ben ingeleid vanwege een te hoge bloeddruk. Ze is dus al bijna een maand oud (yay!)
     
  15. honeyy

    honeyy VIP lid

    5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Goedemorgen!

    Hier gaat alles goed, volgens mij zijn wel door de eerste sprong hen haha. Wel weer erg wennen zo'n kleintje. E. Is natuurlijk al 6. We hebben nog steeds geen goed ritme gevonden.

    butterfly welkom terug 😁 alles goed gegaan?

    zuurtje fijn dat de chemo goed zijn werk doet en Yindie het zogoed doet. En die nachten, wow ik ben jaloers!! 😍

    loonte hij.groeit goed! Last van zijn prikken gehad?

    mamalol nachten gaan hier redelijk. Opzich mag ik niet klagen. Gaat standaard 23:00 - 03.00- 07.00 bij jullie? Ik hoor veel dat inbakeren goed helpt! M. Slaat zich ook wakker, ?misschien toch maar eens proberen. .

    vulpen aweer aan het werk? Dat is snel zeg! Krampjes misschien? Ik ben vorige week met M. Naar osteopaat geweest, ook veel huilen, alleen in maxlicoxi willen slapen. De man zag / voelde naar paar minuten al d blokkade in zijn nek en tussen zijn schouders. Toen er daar weg gingen had ik al een heel ander kindje. Vrolijker en kon weer lachen. Dadelijk moeten we weer voor een vervolg afspraak.

    bengeltje dankje!!
     
  16. Zomer15

    Zomer15 Actief lid

    18 mei 2015
    257
    0
    16
    Gezellig een mama club.

    Fijn datdat het met de meeste goed gaat.
    Ik heb geen ervaring met veel huilen, hoor van vriendinnen idd positieve verhalen van osteopaat.

    Hier in de ban van sinterklaas, goed hersteld van keizersnede. Bv loopt goed, ze groeit 200 gram in de week. Snachts pakt ze rukken van 5 tot 8 uur. Haalt het dan soms de ochtend in. Huilt soms na voeding of x tussendoor. Denk dat t dan teveel voeding is. Of ze er lekker bij wil zijn.

    Vind dat hoop mensen momenteel ziek zijn. Omdat ze zo klein was maakt dat soms zorgen. Ze is ook wat snotterig.
     
  17. Loontje1

    Loontje1 Bekend lid

    5 mei 2014
    894
    2
    18
    oncologie verpleegkundige
    Goed te horen dat het lekker loopt Zuurtje! Hoe vinden de anderen kinderen het een zusje?

    Gezellig butterfly! Kijk maar gewoon wanneer je tijd hebt. Ik gebruik vaak de nachtvoedingen haha.

    fijn dat jullie al een beetje een ritme hebben met de nachtvoedingen Honey! Inbakeren werkt wel moet ik zeggen!

    Ik vind dat snotteren ook best eng, er zijn gewoon veel november kindjes die opgenomen moeten worden daardoor..
     
  18. Appel28

    Appel28 Bekend lid

    28 mrt 2014
    685
    0
    16
    NULL
    NULL
    Mag ik ook meekletsen? Ik heb een zoontje van twee weken nu. Gaat erg goed! Hij huilt eigenlijk alleen als hij honger heeft. Meldt zih om de 3/4 uur. Somsiets meer. 'S nachts altijd rond 3:00 en dan weer rond 7:00. Niks te klagen dus. Geef bv en ook dat loopt prima.
     
  19. MamaDaanT

    MamaDaanT Actief lid

    7 jan 2016
    174
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen

    Allereerst gefeliciteerd allemaal!

    Jeetje voor mij is het ook een hele poos geleden dat ik wat van me heb laten horen🙈, heel m'n zwangerschap verder beroerd en futloos geweest, maar nu hoop ik dat ik het een beetje bijkan houden en weer wat meer te kunnen reageren

    Onze mannetjes T.hijs 2990 Gr, en B.as 2760 Gr, zijn op 6 oktober geboren om 8:30 en 8:33 doormiddel van een geplande keizersnee omdat de aapies allebei overdwars lagen.

    Ze waren gisteren dus alweer 8 weekjes oud😃 Het is reet druk maar echt genieten😍. Ze doen het super en slapen eigenlijk vanaf 3/4 weken snacht door (sinds ik ze inbaker) van 23:00 tot 6:00 ongeveer. Ik ben wel bezig met de type fles ze dronken eigenlijk uit een difrax fles maar de laatste week hebben ze elke keer na de voeding enorm krampjes. Eerst maar barleduc gaan geven ipv uitgekookt water en nu dan maar een aventfles gepakt kijken of dat werkt. maar goed is even zoeken dus.

    Zuurtje ik had gelezen bij de zwangerschaps groep dat je ziek bent jeetje wat heftig meid! Maar fijn dat de chemo zijn werk doet en dat je je naar omstandigheden goed voelt. En dat het met je meisje ook goed gaat!

    Honeyy wat fijn dat het bezoekje aan de osteopaat je mannetje zoveel heeft geholpen. Inbakeren werkt hier prima! T en B wapperde zichzelf ook continu wakker, op aanraden van het cb gaan inbakeren met de Pacco en ze sliepen gelijk heel de nacht door. Hoe vind je E het om grote zus te zijn?

    Loontje fijn dat het met je mannetje ook goed gaat! Is vast ook weer erg heftig voor jullie geweest zo te vroeg geboren.

    Zomer klopt hier snotterd ook iedereen😕

    Appel fijn hoor dat hij zo tevreden is en dat de voeding goed gaat! Lekker genieten!

    Mamalol fijn dat het inbakeren bij jullie ook meer rust brengt! En dat de krampjes wegblijven, is zo zielig he.
     
  20. Mamalol

    Mamalol Actief lid

    19 nov 2015
    354
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom butterfly! Leuk dat je mee komt kletsen. Ik lees ook vaak s nachts bij 😉
    Al lijkt onze zoon steeds langere nachten te maken, dus wordt steeds meer ochtend. Haha.

    Honey ben je nog gaan inbakeren? En hoe was t bij de osteopaat?

    Zomer fijn dat zo goed gaat allemaal. Hier ook druk met sinterklaas. Is allemaal al bijna weer voorbij!

    Gezellig Appel dat je ook komt meekletsen. Fijn dat jullie mannetje het zo goed doet en dat de borstvoeding goed loopt. Dan is echt optimaal genieten he!

    Gefeliciteerd mamadaant met die mooie mannetjes! Ik geloof wel dat het druk is ja. Wij gebruiken de dr brown fles en doen annique rooibos thee door de melk heen. En sinds vorige week (toen zijn we gestart met andere fles) lijken de krampjes over. (Heel enkele keer nog) Durf het bijna niet te zeggen.. zul je zien dat ze vandaag in alle hevigheid weer terug komen. 🙈 Haha.

    Hier lopen nachten sinds inbakeren ook erg goed. Vaak 2230 tot 400 en dan rond 730 weer. Van de week zelfs van 2300 tot 0530 geslapen. Heerlijk!!
    Hopelijk houdt hij dit lekker vol.
    J. Heeft veel last van baby acne. eerst erg op de neus, das weer weg, maar nu hele bonte wangetjes. Hebben die van jullie dat ook (gehad)??
     

Deel Deze Pagina