November 2017 moeders uit de MMM

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Wish31, 11 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hagedisje

    Hagedisje Actief lid

    12 jun 2015
    342
    40
    28
    Wat leuk Ike, een klein dametje :D
    En ook heel fijn dat het beter gaat!
     
  2. Buko

    Buko Fanatiek lid

    19 dec 2016
    2.222
    2.003
    113
    Leukk!!! Kun je nu gericht gaan shoppen en aan het kamertje beginnen ;)
     
  3. ike

    ike Fanatiek lid

    5 jul 2013
    1.573
    118
    63
    Gehandicaptenzorg
    Waalwijk
    Ja kamertje wordt hoog tijd. Eerst (voor ik zwanger was) wilde ik die met 20 weken af hebben, maar door het ziek zijn hier nog niks aan kunnen doen. Nu het beter gaat binnenkort maar eens starten. Moet flink opgeruimd worden.
     
  4. Natassj

    Natassj Actief lid

    12 jan 2016
    334
    9
    18
    Hoe gaat het hier inmiddels met de November mama's?
     
  5. ike

    ike Fanatiek lid

    5 jul 2013
    1.573
    118
    63
    Gehandicaptenzorg
    Waalwijk
    Natas schandalig dat ik niet gereageerd heb. Had het wel gelezen. Het gaat met mij steeds beter. Maar deze hitte kan ik echt niet tegen, normaal al niet en nu zeker niet.

    Vandaag de 20 wekenecho gehad.
    Alles is helemaal goed met ons meisje!
    Qua lengte en gewicht ligt ze wat boven het gemiddelde maar wel binnen de normaalwaarde. (volgens mijn banner zou ze 330 gram moeten wegen, ze woog 360 gram)
    De moederkoek ligt wat lager dan gebruikelijk, met 32 weken krijg ik nog een echo om daar even goed naar te kijken zodat ze weten of dat problemen op kan leveren met de bevalling. Er wordt dan meteen ook een groeiecho gemaakt.
    Ik blijf onder behandeling van de gynaecoloog en zal dan ook in het ziekenhuis bevallen. Gelukkig.
     
  6. SJ86

    SJ86 Fanatiek lid

    19 feb 2015
    2.068
    39
    48
    Hallo allemaal..

    Sorry, ik was eventjes afwezig haha! :) Via de telefoon kan ik het allemaal niet goed vinden en lezen en de laptop heeft ontzettende kuren!

    Maareh... bloeddruk is vervelend ja, maar had ik vorige zwangerschap ook! Ook suiker. Gisterenavond belde een gyn op dat ik ineens met spoed een suikertest moest doen, omdat dat eigenlijk al met 16 weken had gemoeten... ben nu 18... nou ja.. ik ben knetterdruk nu, dus kan niet eerder dan over 1,5 week. Helaas!

    Op 14 juli 20 weken echo, zo spannend! Wij willen wel weten wat het wordt... ik denk een meisje, maar ja.. je weet het niet!

    @ike.. leukkk.. bezig met het kamertje! :) ... en inderdaad leuk.. als je weet wat er komt..
    kun je gericht shoppen
     
  7. ike

    ike Fanatiek lid

    5 jul 2013
    1.573
    118
    63
    Gehandicaptenzorg
    Waalwijk
    Sj is het voor jezelf en de kleine niet gevaarlijk als je suiker hebt en er niks aan doet? Hopelijk is het over 1,5 week toch goed.

    Nog paar weekjes wachten dus op de 20 wekenecho. Hopelijk is alles goed.
     
  8. SJ86

    SJ86 Fanatiek lid

    19 feb 2015
    2.068
    39
    48
    @ike

    Ja, het kan er voor zorgen dat een babytje te groot/dik wordt..
    Maar de hoge bloeddruk kan daarentegen weer zorgen voor een iets minder goed werkende placenta...

    Ik had de vorige keer een baby van 2405 gram, hihi, dus de kinderarts schrok een beetje van "de suikerbaby".. Ik had volgens de suikertest de vorige keer NET zwangerschapsdiabetes en door een beetje mijn eetpatroon aan te passen, was het twee weken laten met bloedprikken al goed. Maak me dus niet ontzettend veel zorgen nog. Is automatische check bij mij wegens overgewicht, vorige zwangerschap en familie waarin suiker voorkomt.
     
  9. ike

    ike Fanatiek lid

    5 jul 2013
    1.573
    118
    63
    Gehandicaptenzorg
    Waalwijk
    2405 gram is totaal niet zwaar, eerder licht toch?
    Goed dat ze het ckecken, maar als het de vorige keer allemaal mee viel is stress niet nodig. Wat raar dat ze dan haast in paniek een afspraak willen maken.
     
  10. dunnie

    dunnie Actief lid

    5 sep 2015
    230
    140
    43
    Tiel
    pffff.....ik heb jullie weer gevonden hoor. Kunnen we die site niet aanschrijven? stel prutsers. Ik kan alleen op mijn werk kijken....en dan heb je ook niet altijd tijd...meestal niet.

    Kunnen we niet een groepje maken op FB ofzo? Dan kunnen we elkaar altijd vinden!

    Ik ben weer bij gelezen :)

    Hopelijk gaat het nog steeds met iedereen zo goed als de laatste berichten.
    Ik heb donderdag met 21 weken de 20 weken echo gehad. Alles zag er goed uit bij onze kleine prop. Wat een kleine wiebelkont is het, en wat bijzonder om te zien! We hebben zelfs een slikreflex kunnen zien aan de tong!! We houden het nog steeds vol! We weten niet wat het is ;)

    Gelukkig lijkt het erop dat de eierstok nu gekrompen is. Ze kunnen hem in ieder geval niet meer vinden, dus gaan we ervan uit dat hij weer goed is. Na de bevalling maar weer een keer naar laten kijken, voor de zekerheid!

    Kan iedereen de kleine bibi al voelen?

    @Buko , heb jij die andere meiden nog eens gevonden van het forum die tegelijk zijn begonnen met de IVF?

    Nou....hoop jullie weer snel te contacten. Groetjes!!
     
  11. ike

    ike Fanatiek lid

    5 jul 2013
    1.573
    118
    63
    Gehandicaptenzorg
    Waalwijk
    @dunnie Ik wil wel een facebookgroepje maken als de anderen daar ook achter staan. Dan graag een priveberichtje aan mij sturen met je naam zodat ik je kan toevoegen.
    Willen jullie dat ook? @SJ86 @Buko @Journey18 @Hagedisje @Natassj
     
    Natassj, Buko en dunnie vinden dit leuk.
  12. ike

    ike Fanatiek lid

    5 jul 2013
    1.573
    118
    63
    Gehandicaptenzorg
    Waalwijk
  13. ike

    ike Fanatiek lid

    5 jul 2013
    1.573
    118
    63
    Gehandicaptenzorg
    Waalwijk
    Ik heb op Facebook een geheime groep gemaakt. Voor niemand te vinden. Je kan alleen lid worden als je door een ander lid wordt toegevoegd. Hagedisje en ik zijn nu lid.
     
  14. dunnie

    dunnie Actief lid

    5 sep 2015
    230
    140
    43
    Tiel
    Super leuk!!! Ik hoop dat er vele willen aansluiten!! @Buko , jij ook??
     
    Buko vindt dit leuk.
  15. ike

    ike Fanatiek lid

    5 jul 2013
    1.573
    118
    63
    Gehandicaptenzorg
    Waalwijk
    Ik moet eerst met jullie bevriend worden op Facebook, daarna kan ik je toevoegen aan de groep.
     
  16. SJ86

    SJ86 Fanatiek lid

    19 feb 2015
    2.068
    39
    48
    @ike ...

    Ja... ik was een beetje onduidelijk! ;) Inderdaad... verwachtte de kinderarts een heel grote baby en toen lag er zo'n mini! Haha..

    Over de fbpagina ga ik effe denken. Ik hou er juist van om zoveel persoonlijke dingen ook wel privé te houden. Dat lukt aardig via hier :) Wel leuk idee hoor...

    @dunnie
    Fijn dat alles goed was met de 20 weken echo! :) Toch een geruststelling!
     
  17. ike

    ike Fanatiek lid

    5 jul 2013
    1.573
    118
    63
    Gehandicaptenzorg
    Waalwijk
    @SJ86 je hoeft ook op fb niet alles met ons te delen. Ik moet even vrienden met je worden zodat ik je aan het groepje toe kan voegen. Daarna kan je me gewoon weer ontvrienden
     
  18. Buko

    Buko Fanatiek lid

    19 dec 2016
    2.222
    2.003
    113
    Jaaa, ik sluit graag aan!!

    @dunnie ik weet van een paar meiden per toeval hoe het nu met ze is omdat ik het ergens op het forum tegen kwam. Suze en Boedah zijn bijvoorbeeld ook zwanger! Boedah alweer een tijdje volgens mij, Suze nu een week of 7/8. Verder weet ik het eerlijk gezegd niet zo goed?

    Mij lijkt zo'n Facebookgroepje super leuk! Ike hoe kan ik je toevoegen op fb?
     
  19. ike

    ike Fanatiek lid

    5 jul 2013
    1.573
    118
    63
    Gehandicaptenzorg
    Waalwijk
    @Buko even hier op zp een pb sturen aan mij dan voeg ik je daarna toe eerst op mijn eigen fb daarna kan ik je in het groepje toevoegen
     
  20. dunnie

    dunnie Actief lid

    5 sep 2015
    230
    140
    43
    Tiel
    @Buko super leuk dat je erbij komt!! Oh wat gaaf dat ze nu ook zwanger zijn! Maar die aparte pagina waar wij op zaten, of hoe noem je dat hahaha....die heb jij ook niet meer kunnen vinden?
     
    Buko vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina