November 2017 moeders uit de MMM

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Wish31, 11 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SJ86

    SJ86 Fanatiek lid

    19 feb 2015
    2.068
    39
    48
    Ja, wij hebben van de week ook het kamertjes leeggeruimd. Daar staat al een ingebouwde kast (klinkt luxer dan het is, haha)... en we hebben gisteren het ledikant er in gezet.
    Ook heb ik al wat kleertjes enzo besteld haha..

    Veel spullen heb ik nog, want zo lang is het hier niet geleden, haha! Alleen heb ik een nieuw badje gekocht... en een commode moet er nog in.

    We hebben gisteren aan de familie verteld dat we een meisje verwachten.. dus na onze jongen vorig jaar, komt er nu dus heerlijk roze in huis!... Woehoee....
     
    ike vindt dit leuk.
  2. Buko

    Buko Fanatiek lid

    19 dec 2016
    2.222
    2.003
    113
    Zooo, wij zijn weer terug van vakantie!

    Kamertje is al een heel eind af eigenlijk haha. Moeten nog wel wat aankledings-dingetjes gebeuren. Gaat bij mij altijd een beetje in vlagen.
    Heb ook nog steeds geen set naar mn smaak gevonden voor lakentje/dekentje...

    Verder gaat het allemaal zn gangetje eigenlijk. Door de vakantie heeft mn baarmoeder een super grote groeispurt doorgemaakt. In vier weken tijd voor ruim vijf weken gegroeid.. Gewicht is ook ineens heel hard gegaan. Maar goed normaal komt er in de vakantie ook wel een kilootje bij, dus nu maar weer terug in het gareel.

    Baby is al lekker actief! Vind het echt gezellig, al dat getrappel in mn buik. Ben verder ook niet super vermoeid oid, dus mag niet klagen!
     
  3. Natassj

    Natassj Actief lid

    12 jan 2016
    334
    9
    18
    Wij zijn ook al flink van start met het kamertje.. volgende week vrijdag komen me meubeltjes binnen! dus dan ben ik eigenlijk al zo goed als klaar.. alleen nog wat aankleden hihi super leuk! Hoe gaat het verder met alle dames en alle babytjes?
     
    Buko vindt dit leuk.
  4. SJ86

    SJ86 Fanatiek lid

    19 feb 2015
    2.068
    39
    48
    Hier staan inmiddels de commode en het bedje ook in elkaar... kleertjes heb ik al zo hier en daar gekocht... verder zijn een nieuwe kinderwagen (moet nu natuurlijk duo), een beter wipstoeltje, nieuwe draagzak, tummy tub, etc. allemaal al in huis. Denk niet dat ik hele grote dingen nog moet..
    Vooral roze doeken enzo. Neutrale kleurtjes deelt ze straks gewoon met dr broer :) ..
     
  5. Zaza258

    Zaza258 Bekend lid

    4 jun 2016
    604
    184
    43
    NULL
    NULL
    Uitgerekende data:

    2 november - Natassj - Meisje
    7 november - Ike - Meisje
    8 november - Dunnie - Verrassing
    21 november - Buko - Meisje
    25 november - Hagedisje - Geheimpje
    25 november - SJ86 - Meisje
    30 november - Zaza258 - Verrassing
     
  6. Zaza258

    Zaza258 Bekend lid

    4 jun 2016
    604
    184
    43
    NULL
    NULL
    Bedankt voor het lijstje dames! Vind het wel fijn om te zien hoe ver iedereen is en zo te zien nog geen jongetjes!! (Althans, misschien bij Dunnie, Hagedisje of mijzelf :roflmao:)

    @SJ86 Ik heb jouw meid ook even in de lijst gezet, want zo te lezen is het inmiddels bekend. Leuk hoor!

    En hoe is het met onze tweelingmama @Selina1984 ? Ook een goede 20-wekenecho gehad?

    Hier is alles goed: ik heb nog een extra controle gehad naar aanleiding van de verdikte urineleiders tijdens de 20-wekenecho en ik kreeg goed nieuws: de urineleiders waren niet meer verdikt. Het kindje is alsnog helemaal goedgekeurd :D
    Blijft natuurlijk allemaal spannend totdat de bevalling achter de rug is, maar voor nu ben ik helemaal blij!
    En wat betreft het kamertje: wij wonen midden in de stad en hebben een vrij kleine woning, dus wij wachten tot het laatste moment, want we kunnen de ruimte zelf nog goed gebruiken nu en die meubeltjes staan in de weg zolang er geen baby in ligt;). Ik heb wel al wat beddengoed en kleertjes, maar het past tot nu toch in één doos.
     
    dunnie en ike vinden dit leuk.
  7. Selina1984

    Selina1984 Fanatiek lid

    14 mrt 2011
    1.460
    11
    38
    Vrouw
    Wat stom, heb nooit meer een bericht gezien dat er reacties waren.

    Fijn dat alle beebjes goed gekeurd zijn. Tijd gaat zeker snel en bij mij is het elke dag feest in mijn buik.

    De tweeling is helemaal goed gekeurd bij de 20 weken echo. Wij krijgen een jongen en een meisje en ben 19 nov uitgerekend. Ik lig veel op bed en dan gaat het redelijk met mij. Werk alleen nog op dinsdagmorgen op therapeutische basis. 11 sept begint mijn verlof. Ga nog steeds elke week voor mijn bekken naar de fysio. Qua meubels staat er nog niks in elkaar, maar heb er ook geen haast mee. Als de bedjes er straks maar staan is het prima. We hebben ook inmiddels voor beide kindjes hun eerste naam uitgekozen. Nu nog een tweede naam erbij en dan is dat ook klaar en heb aardig wat kleertjes ingeslagen. Maandag weer een echo en controle bij de gyn.
     
    dunnie, Buko en ike vinden dit leuk.
  8. SJ86

    SJ86 Fanatiek lid

    19 feb 2015
    2.068
    39
    48
    @Zaza258
    Dankjewel, klopt inderdaad! :)
    Heel leuk! Mijn zoontje en de a.s. baby schelen niet zo veel, dus een jongen was ook heel leuk geweest, maar dit is wel heel bijzonder hoor!

    @Selina1984
    Wat fijn dat alles goed is met jullie tweeling. Een jongen en een meisje, ook zo bijzonder! Leuk zeg!! En ook al een naam. Jeetje... wij hadden bij onze eerste zwangerschap wel een favoriete meisjesnaam, maar nu er dan echt een meisje komt.. twijfel ik toch weer even! mar we hebben nog eventjes hihi! Mocht iemand een leuke naam bij Vince hebben... graag! :)
     

Deel Deze Pagina