november mama's 2011 Deel 3

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door moontjemoon, 5 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hermiek

    Hermiek Bekend lid

    16 mrt 2011
    515
    0
    0
    SPH'er in een psychiatrisch ziekenhuis
    Overijssel
    Sterkte Patriesjuh!

    @Ricmar: ik heb de Blackberry Curve, dat is met een toetsenbord.. ik heb ook altijd ruzie met touchscreen, dus dit is ideaal! Met makkelijk en prettig internet.

    Ik ben halverwege November uitgerekend, dus heb geen voorkeur voor een buddy! Dus wie wil, geeft maar een gil! ;)
     
  2. ricmar94

    ricmar94 VIP lid

    17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Hermiek ik ben ook half nov uitgerekend maar hoe groot is de kans dat we tegelijk bevallen??
     
  3. Hermiek

    Hermiek Bekend lid

    16 mrt 2011
    515
    0
    0
    SPH'er in een psychiatrisch ziekenhuis
    Overijssel
    Ja dat is zo! Zullen wij buddies worden dan?!

    En ik weet niet of Truuske de rest wilde verdelen, anders wil ik dat ook best doen, als verder niemand voorkeur heeft?!

    Laat maar weten! ;)
     
  4. nikkijane

    nikkijane Fanatiek lid

    27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Heb geen idee hoe groot de kans is bij een tweeling dat kindje twee met een Ks gehaald word. Maar we zullen zien straks hoe beide dames ervoor liggen!

    Hier druk met de verjaardag van kleine mannetje! Pff, en wat een speelgoed heeft hij alweer gekregen!! Inmiddels een heel wagenpark voor buiten, een tractor, een driewieler, een loopfiets (bakfiets)... En ook nog een winkeltje met kassa en winkelwagen, en auto's, servies, kleine trekker en knutselspul! En dan hebben we vanmiddag nog een ronde met visite!
    Drukdruk!
     
  5. nikkijane

    nikkijane Fanatiek lid

    27 jul 2007
    2.410
    0
    0
    friesland
    Oh patriesjuh!! Veel te vroeg! Maar hoop dat je mannen een stel vechters zijn, dan komt het vast helemaal goed!!
    Wel gefeliciteerd met jullie twee mannetjes!
     
  6. Salcia

    Salcia Fanatiek lid

    7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Jeetje Patries...wel vroeg, maar hopelijk komt het allemaal goed meis, GEFELICITEERD met je 2 zoons!
     
  7. Salcia

    Salcia Fanatiek lid

    7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Over Buddy, maakt mij niks uit wie, ben 23 november uitgerekend
     
  8. Hermiek

    Hermiek Bekend lid

    16 mrt 2011
    515
    0
    0
    SPH'er in een psychiatrisch ziekenhuis
    Overijssel
    Dit is tot nu toe de lijst van Truuske op: November 2011 Mama's - Buddylijst

    mamavanchayanne - katemans
    pamsie - Napoleon
    Aowyn - Truuske
    Azeb - Aowyn
    Hermiek
    stroopwafel
    ricmar94
    Lara1
    Hanna80
    mariekebr1
    barbamam
    tetta
    Ikke81
    MotherToBe
    moedervantomasz
    Casss
    catwoman8979
    Meriem22
     
  9. ricmar94

    ricmar94 VIP lid

    17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    Hermiek ik denk dat we prima buddy's kunnen zijn, hopelijk kan Truuske het aan geven op de website?

    Helaas ligt het topic nov meiden helemaal stil, echt wel balen
     
  10. catharina1985

    catharina1985 Fanatiek lid

    28 jul 2010
    2.092
    8
    38
    NULL
    NULL
    @patries, gefeliciteerd met je 2 zoontjes, ik hoop dat ze snel aan zullen sterken!!
     
  11. Salcia

    Salcia Fanatiek lid

    7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    wie wil mijn buddy zijn, handigst waarschijnlijk iemand die begin nov is uitgerekend.
     
  12. linde90

    linde90 Niet meer actief

    Salcia, ik kan je buddy wel zijn als je wilt.
    Ik ben 6 november uitgerekend..
     
  13. Salcia

    Salcia Fanatiek lid

    7 jan 2010
    3.738
    0
    0
    Marketeer
    Amsterdam
    Lara is goed....

    Truuske...kun je dat aanpassen op de lijst?

    Dan moeten we neem ik aan telefoonnummers uitwisselen of emailadressen toch Lara? even in pbtje?
     
  14. Aowyn

    Aowyn VIP lid

    16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    dat is het probleem met de lijst, ik kan er niet op om aan te passen, alleen om te bekijken. Met aanpassen geeft hij een fout dus wacht ik op antwoord van Truuske
     
  15. Napoleon

    Napoleon VIP lid

    19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Misschien is dan een deryan bedtentje een oplossing? Zo hebben we meike ook te slapen gelegd toen ze anderhalf was. Femke moest haar bedje namelijk. Meike ging in een gewoon bed en dan zo'n bedtentje erover en ze lag toch nog lekker knus maar kon er niet zomaar uit. Nu houden we Femke nog maar even in haar ledikantje, vind haar nog te klein met anderhalf om in een gewoon bed te slapen en ze ligt nog heerlijk in het ledikantje, dus we kopen een andere voor de baby.

    De kids houden gewoon hun eigen kamers, maar de baby krijgt een nieuwe kamer waar eerst onze werkruimte was. We hebben van de week de schuur geisoleerd zodat we daar spullen kunnen opslaan die nu nog in de werkruimte staan. Dus straks hebben we 6 slaapkamers, elk kind een eigen slaapkamer. Wij hebben de grootste kamer van 3x4.5 en de drie oudsten een kamer van 3x 3.5 en de jongste twee een kamer van 3x2.5
     
  16. Napoleon

    Napoleon VIP lid

    19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Lekker meis :D. Ideaal dat je er zo snel in kunt :D Hier is het nu bijna een jaar geleden dat we de sleutel van ons huis kregen. We zijn toen 15 september verhuisd.
     
  17. Napoleon

    Napoleon VIP lid

    19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    De commode van Femke had een abominabel bovenblad, daar heb ik toen een multiplex plaatje op gedaan en toen van die kastfolie erop, knalpaars :D
     
  18. Napoleon

    Napoleon VIP lid

    19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Je hebt twee soorten banden. Een band die je buik ondersteunt en een echte bekkenband. Ik draag nu alleen de buikondersteunende band als ik bijv ga lopen of huishoudelijk werk doe. In mijn vorige zwangerschappen moest ik echt een bekkenband dragen, maar dat is alleen om extra steun te geven tijdens de wat zwaardere werkzaamheden. Die band draag je eigenlijk ook over je kleding en net onder je heupen bij je bovenbenen zegmaar.
    Mij lijkt het, dat je wellicht beter wat minder kan gaan werken als je zo last van je rug hebt...
     
  19. Napoleon

    Napoleon VIP lid

    19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Zou wel jammer zijn meis... een ks lijkt mij echt drie keer niks, dus kan me goed voorstellen dat je daar niet op zit te wachten. We duimen gewoon dat je placenta mooi mee omhoog gegroeid is! En dicht bij de uitgang is niet over de uitgang ;)
     
  20. Napoleon

    Napoleon VIP lid

    19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Hahaha mijn zusje heeft dat ook idd ;) Maar mijn man heeft een htc met toetsenbord en stylus, dat toetsenbord schuif je er dan onderweg zegmaar. Mijn vader heeft een nokia huppeldepup die qua uiterlijk wel op de blackberry lijkt. Zelf heb ik een htc wildfire en daarvoor had ik de touch HD pro.
     

Deel Deze Pagina