Nu al bandenpijn? (5e zwangerschap)

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door MamaSamm, 2 sep 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaSamm

    MamaSamm Bekend lid

    23 okt 2011
    942
    24
    18
    Bloggen op weerzownmamablogger.wordpress.com
    Drenthe
    Hoera! Gisteren een positieve test in handen. Maar nu begin ik last te krijgen van de zijkanten van m'n buik. Herkenbaar uit voorgaande zwangerschap. Vooral de laatste zwangerschap wel veel last van bandenpijn gehad. Maar nu ben ik waarschijnlijk net 4 week zwanger, kun je dan al bandenpijn hebben?

    * serieus, elke zwangerschap is anders.. verwonder me er telkens weer over. *
     
  2. Kache

    Kache VIP lid

    11 jan 2012
    6.147
    1.068
    113
    Ik had dat wel bij mijn 3e (4e zwangerschap). Dus tja, ik zeg: het kan! :thumup:
    Sterker nog, het was een van de redenen dat ik 2 dagen voor NOD een testje ging doen, ha ha!
     
    MamaSamm vindt dit leuk.
  3. Lucindalice

    Lucindalice VIP lid

    3 feb 2010
    6.050
    145
    63
    Hier hetzelfde als bij Kache, de bandenpijn was de reden om coor NOD te testen. 5e kindje, 7de zwangerschap
     
    MamaSamm vindt dit leuk.
  4. MamaSamm

    MamaSamm Bekend lid

    23 okt 2011
    942
    24
    18
    Bloggen op weerzownmamablogger.wordpress.com
    Drenthe
    Wauw 5e kindje! Blijft bijzonder ♡
     
    Lucindalice vindt dit leuk.
  5. ano19

    ano19 Actief lid

    11 mei 2015
    222
    32
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Herkenbaar, hier 5e goede zwangerschap en 3 miskramen gehad. 5e gezonde kindje dus opkomst maar man wat een pijn, banden die doen zn pijn van heel vroeg al dat ik helemaal krom lig vab de pijn. En dan de bekkeninstabiliteit nog. En ik zit net op de helft. Voel me nu al een olifant! Ben nu al zo opgezet als bij mijn 4e kindje op het eind.
     
  6. MamaSamm

    MamaSamm Bekend lid

    23 okt 2011
    942
    24
    18
    Bloggen op weerzownmamablogger.wordpress.com
    Drenthe
    O bah klinkt heel vervelend!! Alsof alleen bandenpijn niet erg genoeg is. In wens je nog heel veel sterkte voor de komende tijd. Gelukkig doen we het voor een goed doel ♡ dat maakt het onze ellende wel waard
     
    ano19 vindt dit leuk.
  7. ano19

    ano19 Actief lid

    11 mei 2015
    222
    32
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Dat is het zeker helemaal waard! Geniet er maar van haha leuk is t niet maar t lijkt wel te wennen. Je bent al zo snel ook op het eind. Fijn weekend nog :)
     
    MamaSamm vindt dit leuk.
  8. NieTa

    NieTa Bekend lid

    26 jun 2017
    584
    259
    63
    Vrouw
    Hier ook vanaf heel vroeg al bandenpijn...

    Volgens mij ook met 5 weken en op dit moment lijkt het wat af te nemen.

    Hier 7de zwangerschap, zesde kindje...
     
    MamaSamm vindt dit leuk.
  9. MamaSamm

    MamaSamm Bekend lid

    23 okt 2011
    942
    24
    18
    Bloggen op weerzownmamablogger.wordpress.com
    Drenthe
    Oké, het zal dan dus inderdaad aan de zoveelste zwangerschap liggen.
    In elk geval gefeliciteerd met de zwangerschap.. 6♡ wauw dat is helemaal een mooi groot gezin.
     
  10. cinniz

    cinniz Actief lid

    19 jul 2011
    365
    45
    28
    Ik had het met deze zwangerschap(3de) met 11 weken al dat ik dacht serieus nu al?! Maar volgens vk is het indd niet gek omdat je lichaam al eerder zwangerschappen heeft meegemaakt dus reageert eerder en soms heftiger.
     
    MamaSamm vindt dit leuk.
  11. SMJD

    SMJD Fanatiek lid

    17 okt 2016
    1.890
    444
    83
    Hier ook in het begin van de 2e zwangerschap al last van mijn banden, groeide ook al snel. Is wel weer over gegaan en tot nu toe bijna nooit meer last
     
    MamaSamm vindt dit leuk.
  12. Jacky86

    Jacky86 Actief lid

    10 mei 2014
    146
    55
    28
    Fijn om te weten dat er meer mensen last van hebben! Na 2 miskramen dit jaar maakte ik me er wel een beetje druk over. Fijne zwangerschap iedereen!:thumup:
     
    SMJD en MamaSamm vinden dit leuk.
  13. annick1984

    annick1984 Bekend lid

    18 sep 2013
    969
    47
    28
    Vrouw
    Hoogezand
    Ken dat ook. Al is dit "pas" onze 2e kindje. Buik die leek al bij 18 / 19 weken te exploderen (fikse groeistuip?) en de banden doen een stuk sneller pijn dan bij onze eerste zoon. Heb het gevoel dat mijn buik nu al bijna zo groot is bij onze zoon vlak voor de geboorte, dus ben erg benieuwd hoeveel groter de buik nog gaat worden.
     

Deel Deze Pagina