Nu al bandenpijn?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Brttdnny, 17 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brttdnny

    Brttdnny Actief lid

    1 okt 2013
    185
    1
    18
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Rotterdam
    Haai allemaal
    Ik ben vandaag 5 weken zwanger en heb al een paar dagen last van ik denk bandenpijn, steken aan de zijkanten als ik snel opsta, nies of hoest het trekt wel snel weg..
    Het is mijn 3e zwangerschap en herken het gevoel van bij mijn 1e, de 2e zwangerschap is helaas geëindigd in een miskraam, sinds die miskraam heb ik wel een gevoelige baarmoeder ik voel mijn eisprong als een soort steekje kramp en de innesteling als wat kramp..
    Nu net contact gehad met de verloskundige dat ik toch liever al eerder een echo heb maar dat was niet aan te raden dus wachten tot 7 weken ( laat dit aub snel voorbij gaan ) maar zij zei dat het wel heel erg vroeg voor bandenpijn is.. en heb trouwens ook echt al een mega darmen buik hoe ga ik die verbergen maar goed.. wie herkent dit ? Die stekende pijn /bandenpijn?
     
  2. megamutsje

    megamutsje Bekend lid

    14 feb 2017
    521
    166
    43
    Vrouw
    Ik herken dat ook wel hoor.
    Maar zou dat niet gewoon de baarmoeder zijn die aan het rekken is en alles aan de kant gaat duwen.
    Ik weet het verder ook niet hoor. Dit is mijn 1e zwangerschap en alles is dus ook nieuw.
    Maar ik wijt het er aan dat het de baarmoeder zelf is
     
  3. Brttdnny

    Brttdnny Actief lid

    1 okt 2013
    185
    1
    18
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Rotterdam
    Gefeliciteerd ! Ja ik herken het als bandenpijn maar zo vreemd zij zegt jet is te vroeg maar als je googled ben ik niet de enige maar afwachten hopelijk betekend het niets ergs ..
     
  4. nicole1987

    nicole1987 Fanatiek lid

    19 sep 2015
    3.027
    970
    113
    Vrouw
    brabant
    Ik heb het nu niet zoveel maar bij me 1ste bij precies 4 en 5 weken,wat een pijn had ik toen zeg, alles verweekt van de hormonen dus ik geloof wel dat het al je banden kunnen zijn
     
  5. Brttdnny

    Brttdnny Actief lid

    1 okt 2013
    185
    1
    18
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Rotterdam
    Ja ik denk het zelf ook herken het gevoel daarom.. maar na een miskraam is het extra spannend
     
  6. kleinebeer

    kleinebeer Bekend lid

    5 feb 2017
    623
    334
    63
    Weet niet of het perse bandenpijn is, maar je baarmoeder groeit wel opeens een stuk en dat voel je zeker. Bij onverwachte bewegingen of niezen kan het dan flink pijn doen/steken.

    Herken het in ieder geval ook bij mezelf in het begin van de zwangerschap!
     
    Brttdnny vindt dit leuk.
  7. nicole1987

    nicole1987 Fanatiek lid

    19 sep 2015
    3.027
    970
    113
    Vrouw
    brabant
    Ja ik weet het :( ik heb dat met me missed abortion en nu geen symptomen dus ben er ook weer bang voor
     
  8. Brttdnny

    Brttdnny Actief lid

    1 okt 2013
    185
    1
    18
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Rotterdam
    Ben blij als de eerste weken voorbij zijn!!
     
    nicole1987 vindt dit leuk.
  9. Esila

    Esila Fanatiek lid

    17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    Dit was bij mij Een van mn 1e symptomen ! Nog voor de Nod dus :thumup:
     
  10. Lous89

    Lous89 Lid

    22 jul 2017
    7
    3
    3
    Vrouw
    Ik ben nu in de zesde week van de zwangerschap en ik had het ook al heel vroeg! Herkende het ook van de vorige zwangerschap en toen had ik het pas vanaf 10 weken. Bij de VK nagevraagd en zij zei dat het al kan!
     
  11. CoffeeJunkie

    CoffeeJunkie Fanatiek lid

    25 jan 2012
    1.563
    431
    83
    Noord-Holland
    Bij mij is de bandenpijn na de eerste zwangerschap nooit verdwenen. Kreeg met regelmaat een scherpe kramp bij het niezen of verkeerde beweging. Tijdens deze zwangerschap had ik dus ook heel vroeg al last, het kan dus zeker wel!
     
  12. Happyyy85

    Happyyy85 Lid

    11 jan 2015
    77
    0
    6
    Ik ben nu bijna zes weken zwanger en ik slaap al anderhalve week slecht, maar denk dat het echt meer m'n bekken is. Bij de eerste was dat pas met 18 weken. Daarna wel altijd een zwakke plek gebleven... En tja, die buik! Ik gooi als eerste mn broek uit als ik thuis kom en heb m'n positiekleding alweer van zolder gehaald (bij de eerste pas met 11 weken en ga met hetzelfde aantal kilo's de zwangerschap in...) Ik heb zelf na de eerste een miskraam en missed abortion gehad, dus nu ook super spannend. Volgende week controle. Hoe was jouw controle Brttdnny? En nog steeds zoveel last? Weet je omgeving het al of moet je je buik nog verbergen?
     

Deel Deze Pagina