Nu al grotere borsten?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Damali, 28 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Damali

    Damali Fanatiek lid

    18 aug 2008
    1.236
    170
    63
    Hey,
    Ik weet nog niet of ik zwanger ben, voel me eigen wel zo maar ja ik weet ook dat je lichaam je goed voor de gek kan houden. Nou mijn vraag kan het zijn dat mijn borsten nu al gegroeid zijn ze lijken voller als normaal, heeft iemand dat mee gemaak die ook zwanger bleek te zijn. Kan namenlijk van mijn eerste zwangerschap niet veel meer herinderen dan dat ik rugpijn had. Alvast iedereen bedankt.
     
  2. Annemiek1975

    Annemiek1975 Fanatiek lid

    3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Ik heb ook vele vollere borsten ... waarop mijn collega zei ... dan ben je zwanger hahaha
    Hopen dat het zo is ;)
    Schijnt dus inderdaad een kenmerk te kunnen zijn.
    Succes met nog wachten ... we lopen gelijk op zie ik ;)
    Groetjes Annemiek
     
  3. Damali

    Damali Fanatiek lid

    18 aug 2008
    1.236
    170
    63
    Bedankt voor je antwoord jij ook veel s6 met w8 ik heb er zoon hekel aan.
     
  4. Annemiek1975

    Annemiek1975 Fanatiek lid

    3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    JAh erg he ... ik had niet gedacht dat ik het steeds weer zo spannend zou vinden.
     
  5. Skye

    Skye Niet meer actief

    Bij mij zijn ze steviger. Kan zomaar een andere reden hebben. Daar zal ik binnen nu en een week wel achter komen
     
  6. Damali

    Damali Fanatiek lid

    18 aug 2008
    1.236
    170
    63
    hoe voelen jullie je eigen eigenlijk hebben jullie klachten of zo?
     
  7. Annemiek1975

    Annemiek1975 Fanatiek lid

    3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Ik had voort lege theezakjes ivm erg veel afvallen ... dus ik kan niet echt van stevig praten hihihi... maar ze zijn wel voller ... heb gewoon een oude bh aan van tijdens het afvallen waarvan de cup groter is dan mijn bh's van nu ... liep 2 dagen lang mijn boops terug te duwen ... ze floepten er steeds uit hahaha.
     
  8. Skye

    Skye Niet meer actief

    Ik zit net als jij in de eerste ronde en ik heb deze ronde alleen maar klachten gehad.

    Bij mijn eisprong heb ik gigantische krampen gevoeld. Heel de dag eigenlijk. Vanaf toen zeer pijnlijke tepels en hele lage rugpijn. 7 dagen na mijn ei opeens weer erge buikkrampen en dat was ook daarna weer over. (innesteling?) Vanaf toen ook vooral heel erg moe. 's Avonds ben ik echt kapot. Zulke moeie benen. Het lijkt op een zwangerschap.............maar kan net zo goed mijn lichaam zijn die me gigantisch in de zeik neemt :(
     
  9. Annemiek1975

    Annemiek1975 Fanatiek lid

    3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Ik heb verder last van lichte krampjes onderin mijn buik. Vandaag toevallig erg weinig. Ontzettend vette huid in mijn gezicht en puisjes op mijn voorhoofd ... nooit last van gehad .. .zelfs niet tijdens het puberen. verder af en toe een vlaag van misselijkheid, knikkende knieen, af en toe een duizeling. De boops zijn behalve voller ook erg gevoelig en af en toe een steekje.

    en jij?
     
  10. Damali

    Damali Fanatiek lid

    18 aug 2008
    1.236
    170
    63
    ja die had ik ook door mijn eerste zwangerschap en borstvoeding en nu zijn ze weer mooi ik hoop zo dat ik zwanger kan niet tegen dat gew8 en wist ook niet dat de tweede toch weer zo zenuwslopend is als de eerste.
    xxx
     
  11. Damali

    Damali Fanatiek lid

    18 aug 2008
    1.236
    170
    63
    ja lijkt bij jullie alletwee inderdaad op zwangerschap
     
  12. Skye

    Skye Niet meer actief

    Ik ga er maar niet vanuit. Aangezien het best bijzonder is als je gelijk in de eerste ronde al zwanger bent
     
  13. Annemiek1975

    Annemiek1975 Fanatiek lid

    3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Ik hoop het zo :D
    Zou toch al wel snbel zijn ... ronde 3 (3 maal scheepsrecht hihihihi)
     
  14. Damali

    Damali Fanatiek lid

    18 aug 2008
    1.236
    170
    63
    ik heb zelf mijn eisprong gevoeld en 5 dagen later kreeg ik trekkende pijn in mijn onderbuik en lage rugpijn, duizelig bij opstaan en erg moe en gevoelige en grotere borsten. het trekkend gevoel in mijn onderbuik is nu wel minder de rest is er nog.
     
  15. Skye

    Skye Niet meer actief

    Ja, maar jij hebt toch ook wel iets om mee te vergelijken, als je al in ronde 3 zit. Ik zit pas in de eerste ronde dus misschien is het wel heel normaal wat ik allemaal voel :rolleyes:
     
  16. Damali

    Damali Fanatiek lid

    18 aug 2008
    1.236
    170
    63
    bij de eerste was ik in de 2e ronde al zwanger geraakt dus het kan wel
     
  17. Skye

    Skye Niet meer actief

    Laten we het hopen he :D
     
  18. Damali

    Damali Fanatiek lid

    18 aug 2008
    1.236
    170
    63
    skye,
    het klopt wel wat je zegt jij weet niet of he normaal is wat je voelt of niet ik weet nog toen ik stopte met de pil van de eerste d8 ik echt dat ik de 1e ronde zwanger was niet dus 2e ronde had ik niet zo iets ik d8 zal wel en ja hoor zwanger.
     
  19. Annemiek1975

    Annemiek1975 Fanatiek lid

    3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Ik heb de eerste 2 rondes ook wel wat gevoeld, maar niet zo heftig en zo veel als nu. Mijn gevoel zegt nu ook dat het raak is terwijl ik dat de vorige 2 keer vooral hoopte.
    Ik ben nu wel een boekje bij gaan houden met wat ik allemaal voel en op welke dag. Zodat als ik nu niet zwager zou zijn, ik over een paar rondes kan zien wat er bij mijn ongi hoort en wat ik me evt inbeeld enzo.
     
  20. Damali

    Damali Fanatiek lid

    18 aug 2008
    1.236
    170
    63
    ik durf ook niet teveel te denken dat ik zwanger ben ook al voel ik me echt zo maar ja nog een paar daagjes w8.
     

Deel Deze Pagina