Nu al grotere borsten?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Damali, 28 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Damali

    Damali Fanatiek lid

    18 aug 2008
    1.236
    170
    63
    ja annemiek dat is heel slim van je dan weet je idd wat je normaal ook voelt en wat anders is ik hoop voor jullie alletwee dat jullie zwanger zijn want die w8tijd is zo zenuwslopend
     
  2. Skye

    Skye Niet meer actief

    Ik wacht maar gewoon af
     
  3. Annemiek1975

    Annemiek1975 Fanatiek lid

    3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Jah meer kunnen we niet doen Skye
     
  4. Damali

    Damali Fanatiek lid

    18 aug 2008
    1.236
    170
    63
    ja groot gelijk niet teveel aan denken (makenlijk gezegt dan gedaan haha)
     
  5. Skye

    Skye Niet meer actief

    Niet teveel aan denken wordt lastig hoor :D

    Ik had vanmiddag een test gedaan, maar uiteraard negatief. Had al best veel gedronken dus betekent uiteraard niks.
     
  6. Damali

    Damali Fanatiek lid

    18 aug 2008
    1.236
    170
    63
    ja ik heb ook al getest 1x negatief en 1x kwam er na 20 minuten een licht streepje maar ja officeel is ie dan niet meer betrouwbaar dus maandag nog een keer testen ik kan nooit w8 tot nod.
     
  7. Annemiek1975

    Annemiek1975 Fanatiek lid

    3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Ik ben me nog vreselijk aan het inhouden om te testen. Ik ben zo bang dat het niet helemaal betrouwbaar is als ik nu posi zou testen.
     
  8. Skye

    Skye Niet meer actief

    Hahahaha, ben dus niet de enige die al eerder als NOD test. Jij bent zelf nog eerder met testen. 6 dagen voor NOD zelfs al. Ikke hou het nog redelijk netjes he, met 4 dagen ervoor :D
     
  9. Skye

    Skye Niet meer actief

    Negatief kan altijd nog positief worden

    Positief blijft altijd positief (als er niks fout gaat in zwangerschap dan he)
     
  10. Damali

    Damali Fanatiek lid

    18 aug 2008
    1.236
    170
    63
    ja skye zo denk ik ook pas als ik ongesteld word net zo als normaal geloof ik dat ik niet zwanger ben.
     
  11. Damali

    Damali Fanatiek lid

    18 aug 2008
    1.236
    170
    63
    nou annemiek als je test binnen de tijd positief is is ie zeker betrouwbaar daarna weet ik niet. bij mijn eerste zwangerschap teste ik ook 6 dagen voor nod en gaf na tijdje ook pas een lichte streep maar die klopte wel.
     
  12. Skye

    Skye Niet meer actief

    Ja precies. Maar ik hoop dat de :evil: deze keer niet komt. Maar ik ben me nu al aan het voorbereiden op ronde 2 hoor. Ik hoop alleen dat die klachten die ik nu heb gehad, er de volgende ronde niet meer zijn. Ik ben echt super chagerijnig en echt moe
     
  13. Damali

    Damali Fanatiek lid

    18 aug 2008
    1.236
    170
    63
    ja idd
     
  14. Annemiek1975

    Annemiek1975 Fanatiek lid

    3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Ik wacht gewoon nog even braaf tot volgende week ... ik heb nl eind volgende week vakantie en dan kan ik mijn mond op het werk iets makkelijker dicht houden als het idd positief is hahaha
     
  15. Skye

    Skye Niet meer actief

    Hahahaha, hier ook zo'n flapuit. Ik heb al gezegd tegen mijn mannetje.....als ik positief test, dan wacht ik 2 of 3 dagen en ga ik nog een keer testen. Is ie nog positief dan maak ik een afspraak bij de dokter en dan ga ik gelijk naar mijn ouders toe om het te vertellen. De rest van mijn vrienden en alles horen het na de 12 weken pas. Ik moet het gewoon dan aan iemand vertellen.
     
  16. Annemiek1975

    Annemiek1975 Fanatiek lid

    3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Ik ben er tot nu toe tegen iedereen heel open over geweest... maar ik wil het idd eerst aan de ouders en zus vertellen voor ik het verder aan iemand vertel
     
  17. Skye

    Skye Niet meer actief

    Ik vertel het ook wel aan mijn 2 broers en aan een goede vriend en een goede vriendin, maar wil gewoon niet aan te veel mensen iets vertellen, want stel dat het misgaat......kan je aan al die mensen weer gaan vertellen dat het er niet meer is
     
  18. Annemiek1975

    Annemiek1975 Fanatiek lid

    3 aug 2008
    2.165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    ik vindt het ook wel prettig om het na mijn vakantie aan mijn collegas te vertellen ... stal dat het zo is ... daar ben ik toch 4 a 5 dagen per week mee samen ... stal dat er op het werk iets gebeurd is het wel fijn als ze het weten natuurlijk.
     

Deel Deze Pagina