Nu al zo veel symptomen!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Lellebel86, 29 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lellebel86

    Lellebel86 Actief lid

    29 aug 2017
    103
    59
    28
    Ha Dames,

    Ik ben super pril zwanger (4 weken, 2 dagen) en ik heb nu al zoveel symptomen dat ik bang word voor wat er nog moet gaan komen! Wie herkent dit en viel het uiteindelijk mee?

    Ik heb nu al:
    Lastige darmen: krijg weinig verteerd (dus weinig eten), opgeblazen (lijk 4 mnd zwanger), rommelen, soms darmkrampen
    Slecht slapen (vanaf 4u wakker) maar overdag heel moe
    Slecht geheugen, vergeet veel
    Emotioneel
    Mega zere borsten

    Ben natuurlijk heel blij dat ik zwanger ben, maar ook onzeker over dat het nog mis kan gaan én over wat me te wachten staat als het blijft plakken...

    Bedankt voor jullie reacties alvast!
     
  2. Lellebel86

    Lellebel86 Actief lid

    29 aug 2017
    103
    59
    28
    Ohja en ik plas me een ongeluk. Serieus, waar komt het vandaan?!?
     
  3. BakingSoda

    BakingSoda Bekend lid

    1 mei 2017
    554
    187
    43
    Vrouw
    Hormonen! Je went eraan op een gegeven moment en het wordt minder....en dan wordt je angstig dat je minde voelt.... ;) hoort er allemaal bij..... elk trimester heeft zo z'n bijzonderheden.

    Geniet ervan!!! Fijne zwangerschap toegewenst
     
  4. FoxyDiamond

    FoxyDiamond Bekend lid

    23 jan 2017
    637
    231
    43
    Ja hoor heel herkenbaar als je pech hebt komt er volgende week ook nog misselijkheid bij :p
     
  5. Lellebel86

    Lellebel86 Actief lid

    29 aug 2017
    103
    59
    28
    Fijn dat het herkenbaar is! Hoe is het bij jullie verlopen? Ik ben bang dat als ik nu al zoveel voel, ik over 3 weken echt niet meer kan functioneren en gewoon alleen maar verrot in bed lig :eek:

    Spannende tijden hoor...
     
  6. toffepeer

    toffepeer Bekend lid

    14 feb 2017
    581
    258
    63
    Gefeliciteerd!
    Heel herkenbaar! Symptomen wisselen nogal bij mij, ik dacht idd in het begin ook hoe gaan we dit over een paar weken doen... Maar bijv de pijn/spanning in m'n borsten is weer minder geworden en nu met vlagen aanwezig. Darmen/opgeblazen gevoel hetzelfde. Maar is voor iedereen weer anders, dus eigenlijk het enige wat je kunt doen is afwachten :p
     
  7. Prettykitty

    Prettykitty Fanatiek lid

    22 dec 2016
    4.641
    3.012
    113
    Vrouw
    Welkom in het leven van een zwangere. :cool:
    Hopelijk ga je niet nog heel misselijk worden, of last van extreme maagpijn/maagzuur. Of obstatie en rugpijn, maar meestal heb je niet alles tegelijk.

    Het een vervangt het ander weer :roflmao:.
     
  8. 1BB

    1BB Bekend lid

    3 okt 2016
    573
    67
    28
    Vrouw
    ♡
    Verrot in bed duurt vaak hele 1e trimester. Dan einde laatste heb je er vaak weer last van. Ben nu bijna 3 maanden bevallen en krijg nu las weer wat energie lol.

    Verder: ze komen en gaan! Gefeliciteerd trouwens!
     
    Esila vindt dit leuk.
  9. Cindy83

    Cindy83 Fanatiek lid

    3 jul 2016
    1.084
    689
    113
    Vrouw
    Almere
    Heel herkenbaar en ik heb aardig dezelfde symptomen als jij. Obstipatie had ik al binnen een week na de tp. Ben kort daarna zakjes gaan gebruiken wat tot nu toe aardig helpt (En bepaalde fruit en groente soorten helpen ook enorm). Ik heb van mezelf niet erg grote borsten maar merkte dat m'n tepels al gauw donkerder werden en gevoeliger en sinds 2 dgn doen m'n borsten een beetje pijn bij aanraking. In de nacht word ik vaker wakker om te plassen en overdag heb ik ook veel aandrang maar komt er minder uito_O.

    M'n geheugen laat me ook af en toe in de steek en dat terwijl ik in de familie 1 van de weinigen ben die bijna alles onthoud:$.

    Moe moe moe heb ik de hele dag door wel. Af en toe duizelig en veel trek (waardoor ik vaker groente of fruit als snack neem)

    @FoxyDiamond misselijkheid vanaf week 5??? Ik ben benieuwd:eek:
     
  10. Kache

    Kache VIP lid

    11 jan 2012
    6.147
    1.068
    113
    Ik herken het, en sorry, bij mij viel het niet mee :oops::rolleyes:
    Maar ik heb ook ervaren dat iedere zwangerschap anders is en dat kwaaltjes komen en gaan, je weet van te voren toch nooit precies wat je te wachten staat...

    Gefeliciteerd!
     
  11. Lellebel86

    Lellebel86 Actief lid

    29 aug 2017
    103
    59
    28
    Thanks voor de reacties ladies! Behalve dat mijn borsten nog meer zeer doen, zijn de rest van de 'klachten' er bijna niet meer. Kreeg vandaag ook ineens zwaar honger en mijn darmen deden er niet moeilijk over. Fijn, en tegelijkertijd word ik er ook onzeker van zoals @BakingSoda voorspelde.;) Haha het is ook nooit goed..
     
  12. BakingSoda

    BakingSoda Bekend lid

    1 mei 2017
    554
    187
    43
    Vrouw
    Nee, en morgen is het er allemaal weer! Komt en gaat.....:thumup::thumup:
     
  13. Elizia

    Elizia Bekend lid

    6 jul 2017
    992
    352
    63
    Vrouw
    Erg herkenbaar allemaal, maar bij mij is het nu sinds een klein weekje allemaal wat rustiger (heb nog wel kwaaltjes, maar minder heftig) en daar ben ik alleen maar erg blij om (maar ik heb eergister dan ook een mooie echo met kloppend hartje gehad), want voelde me echt behoorlijk ellendig!
    Het kan dus heel goed dat je lichaam snel aan de hormonen gewend raakt en het zegt dus niets over het verdere verloop van je zwangerschap.
     
  14. goodgirl

    goodgirl Lid

    15 aug 2017
    15
    21
    3
    Vrouw
    Heel Herkenbaar ook hier, ben officieel 2 maanden en 4 dagen onderweg.
    Misselijkheid is zoooo naar!
    en zere borsten heb ik ook al, dacht altijd dat t pas later kwam.
    sterkte in ieder geval en we delen met zn allen de smart ;)
     
  15. NORAH1979

    NORAH1979 Fanatiek lid

    18 aug 2017
    1.329
    645
    113
    Vrouw
    Herkenbaar. En door t vele plassen had ik nog voor nod het idee dat ik wel eens zwanger zou kunnen zijn. Normaal hou ik veel vocht vast na de eisprong tot aan menstruatie.
     
  16. Marleen1

    Marleen1 Bekend lid

    23 sep 2014
    545
    456
    63
    Hey Lellebel! Hoe is het nou met jou? Hier ook nog maar net zwanger maar ontzettend veel symptomen al... herken ik niet van de eerste! Veel plassen, hele dag wat misselijk, erg moe, buikpijn, verminderde conditie/snel duizelig.. en het ergste is nog dat ik echt een opgezwollen buik heb! Waarschijnlijk nog maar 4 weken zwanger..... belooft wat :eek:
     
  17. Lellebel86

    Lellebel86 Actief lid

    29 aug 2017
    103
    59
    28
    Hi Marleen1,

    Gefeliciteerd! Met mij gaat het goed, symptomen zijn al snel minder geworden. Volgens mij went je lichaam er ook aan dus dat is fijn. Heb vandaag wel een clearblue met weken indicator gedaan en die gaf 3+ aan zoals het hoort dus hcg is iig toegenomen :)
     
  18. Marleen1

    Marleen1 Bekend lid

    23 sep 2014
    545
    456
    63
    Nou gelukkig is het bij je afgenomen! En je hoeft je over het HCG dus geen zorgen te maken:thumup: hier lijkt het vandaag ook wat beter te gaan!:)
     

Deel Deze Pagina