Heroes

Discussie in 'De lounge' gestart door Duveldraakje22, 14 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duveldraakje22

    Duveldraakje22 Fanatiek lid

    22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Wie kijken dit? En wat vind je ervan?
    Wij hebben nu het eerste seizoen op dvd (gedownload) en ik vind het echt een supergave serie. Kijk m samen met mn vriend en we zitten nu, net als bij Lost, echt allerlei senario's te verzinnen en dan kijken wie er gelijk heeft.

    Liefs,
    Duveldraakje
     
  2. Miep en Miep

    Miep en Miep VIP lid

    27 mei 2007
    8.944
    0
    0
    mooie serie..heb m ook al helemaal gezien! ;)
    zit met smart te wachten op het vervolg...
     
  3. stef

    stef Fanatiek lid

    19 apr 2006
    3.071
    26
    48
    Jaah hier ook eentje.
    We hebben een half jaar heroes opgenomen van rtl5 en zondag stuk of 6 serie 1x gezien.

    Wat een mooie en leuke serie inderdaad net zoals lost! Ben ik ook helemaal weg van.
    In het begin moest ik wel even inkomen en alles even goed op een rijtje zetten maar nu.....
    We waren er zo door heen zo lekker keek alles weg! Weer wachten op donderdag :)
     
  4. Vlinderkind

    Vlinderkind Niet meer actief

    Ik vind het een mooie serie maar wel jammer dat er steeds meer mensen met een gave bijkomen. Misschien dat het in straks duidelijker wordt wat en hoe :) .
     
  5. Elvira

    Elvira VIP lid

    6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Ook wij zijn Heroes fan. Wij hebben het eerste seizoen afgekeken, en wachten met smart op het 2de seizoen.

    Cannot wait.
     
  6. juut26

    juut26 Fanatiek lid

    28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Ja hier ook een fan! Vind het echt boeiend, al die verschillende verhaallijnen, en hoe het dan steeds meer met elkaar verweven raakt.
    Die blonde vrouw nikki vind ik wel een beetje eng, na die ene aflevering durfde ik niet zo goed in de spiegel te kijken :oops: :)
     
  7. nachtvliinder

    nachtvliinder Fanatiek lid

    20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
  8. Judy77

    Judy77 Fanatiek lid

    31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    Haha, nee, ik zou Nikki ook niet willen zijn, de enige met een wel erg onhandige gave....

    Ik moest ook erg inkomen, maar begin nu wel addicted te raken! Hoeveel afleveringen heeft seizoen 1, ofwel, hoe lang kunnen we nog kijken voor er ongetwijfeld weer een tijdje gewacht moet worden?
     
  9. Lente

    Lente Bekend lid

    12 jun 2007
    615
    0
    0
    hier nog een fan, ben zo benieuwd hoe het elke keer weer verder zal gaan. Elke aflevering is er weer iets nieuws...
     
  10. AnneLiesje

    AnneLiesje Fanatiek lid

    4 dec 2006
    3.241
    0
    0
    Jaaaa Heroes is goed! Iedere donderdag avond vaste prik. In het begin inderdaad even wennen, maar nu je het een beetje doorkrijgt is het echt leuk.
     
  11. mouschy

    mouschy Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Ja wij volgen het ook! erg leuk en vooral erg spannend! Ben benieuwd wat het zoontje allemaal kan (van Nikki) ;)
     
  12. Duveldraakje22

    Duveldraakje22 Fanatiek lid

    22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Ik weet dat seizoen 2 in Amerika in september weer begint. Dan zal het niet al te lang duren voor het hier uitgezonden wordt.
    Ik vind Peter een geweldige kracht hebben (zal verder niks zeggen, voor diegene die nog niet zover zijn). het lijkt me sowieso wel kicke om een kracht te hebben, bijvoorbeeld net als Hiro.
    Vanavond gaan we er weer een paar kijken, ben echt benieuwd hoe het seizoen eindigd.

    Liefs,
    Duveldraakje
     
  13. Cynthia85

    Cynthia85 Bekend lid

    4 aug 2006
    799
    0
    0
    Gezondheidzorg
    Schiedam
    Heroes begint tegelijk met de nieuwe prisonbreak 17 sept in Amerika! Wordt dus 2 series kijken elke week :p
     
  14. joyce1980

    joyce1980 Fanatiek lid

    21 okt 2006
    2.308
    0
    0
    hier ook fans!
    vind het echt iedere week weer leuk om te kijken.
    ik vergelijk het een beetje met invasion, iedere week kwamen er weer vragen bij en tja naar de antwoorden mag je nog even raden.

    als het maar niet zo eindigt als bij invasions, diegene die dit gekeken hebben weten wel wat ik bedoel!

    ben wel blij dat er nog een seizoen komt!

    joyce
     
  15. Mouse

    Mouse Bekend lid

    22 mei 2007
    944
    0
    0
    Hier ook een echte fan! Vind het echt geweldig... moet wel zeggen dat ik het verhaal iets weg vind hebben van 'The 4400' (is volgens mij niet in NL uitgezonden, wij hadden hem gedownload --> echte aanrader trouwens)
     
  16. Silvia83

    Silvia83 Lid

    15 jun 2007
    81
    0
    0
    Studente paraveterinair
    Wageningen
    Helemaal heroes verslaafd!
    en volgende donderdag gaan we een half jaar terug in de tijd waar door veel dingen duidelijk worden, stond in de tv gids!

    Ik denk dat ik wel een beetje weet wat Peter zijn gave is.. En nee ik heb niks gedownload, kijk het van tv!

    Maar het is een superserie.
    Ik hou van de donderdag: House en Heroes!
     

Deel Deze Pagina