Nu zwanger van een tweeling

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Knokke, 11 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ruubs

    Ruubs Bekend lid

    27 feb 2015
    976
    254
    63
    Vrouw
    Hoi dames, donderdag 22 juni is onze tweeling geboren na een zwangerschapstermijn van ruim 34 weken. Ze heten Rubie en Guusje. Guusje had een moeilijke start, naar het gaat ondertussen heel goed! We blijven nog 1 a 2 weken in het ziekenhuis.

    20170625_173122.jpg
     
    Lorna8, Mommy91, Jane1981 en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. LIX

    LIX Fanatiek lid

    16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Gefeliciteerd! Goed te horen dat het nu heel goed gaat. Ik herken je van de FB groep :) grappig om je hier ook te zien :D
     
    Ruubs vindt dit leuk.
  3. manonniii

    manonniii Actief lid

    4 jun 2014
    117
    3
    18
    Verpleegkundige
    Arnhem
    Ik ga over zo', 2.5 maand al met verlof. Dat komt omdat onze zomervakantie er eerst voor zit. Heerlijk maar klinkt ook ineens al heel snel. Ik ga nu langzaam wat afbouwen. Wat het lastig maakt is dat een van mijn collegas langdurig uit the running is en ik ook niet alles op mijn andere collega kan overdragen. Ik moet daar even een plannetje voor gaan maken.

    Hier ook weer iets. Ineens flink beroerd, koorts en spierpijn. Daarna mn hele likf onder de rode vlekjes. Ik kon het zelf zo niet plaatsen maar het leek qua verloop op de zesde ziekte. Ik belde de poli om even te overleggen. Normaal denk.ik ach ik zie het wel maar nu met de twins toch wat voorzichtiger. Ik kreeg jet stomste advies ever. Op de site van de rivm kon ik wel vinden wat gevaarlijk kon zijn tijdens de zwangerschap o_O Ik ben vandaag maar even bij de huisarts geweest en die weet ook niet precies wat het is maar omdat ik mik verder goed voel laten we het er maar bij.
     
  4. Virgo78

    Virgo78 Lid

    9 okt 2016
    13
    0
    1
    Vrouw
    Manager Laboratorium
    Gelderland
    @Ruubs Van harte gefeliciteerd!!! Fijn dat het ondanks de moeilijke start van Guusje allemaal goed gaat. Jullie zullen nu inmiddels wel lekker weer thuis zijn.
     
  5. Ruubs

    Ruubs Bekend lid

    27 feb 2015
    976
    254
    63
    Vrouw
    Bedankt Virgo! :)
    Helaas nog niet thuis. We moeten sowieso tot as zaterdag blijven, dan zijn ze pas de prematuurleeftijd ontgroeid. Daarnaast moeten ze 2,3 kilo wegen, behaald! En 48 uur geen hartritme daling hebben gehad. Rubie is al zover, maar Guusje heeft er nog een paar per dag. Daar is het wachten op!

    Hoe gaat het met de zwangere dames hier?
     
  6. LIX

    LIX Fanatiek lid

    16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Hopelijk kunnen jullie dit weekend lekker naar huis!

    Met mij en de baby's gaat het goed. Gister alweer 16 weken, dus mvm is ook weer afgelopen.
    We krijgen twee jongens!:):):)
     
  7. Jane1981

    Jane1981 VIP lid

    21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Hier zitten ze ook nog...
    Wordt nu wel zwaar maar tot nu toe gaat alles goed.
    Inleid datum is ook bekend en ik ben nu echt aan het aftellen.

    Volgens mij had ik je nog niet gefeliciteerd @Ruubs?
    Bij deze en fijn dat ze het zo goed doen.
     
  8. LIX

    LIX Fanatiek lid

    16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Wat spannend! Wanneer gaan ze inleiden?
     
  9. Jane1981

    Jane1981 VIP lid

    21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Exacte datum hou ik nog even voor mezelf maar binnen nu en 2 weken heb ik ze al in mijn armen.
     
  10. LIX

    LIX Fanatiek lid

    16 aug 2010
    2.725
    6
    38
    Zorgsector
    Noord Holland
    Veel succes met de laatste loodjes!
     
  11. Ruubs

    Ruubs Bekend lid

    27 feb 2015
    976
    254
    63
    Vrouw
    Bedankt! Wat onwijs fijn dat je je kindjes al zo lang heb mogen dragen! Scheelt een hoop complicaties en zorgen na de bevalling. Veel succes en plezier alvast!
     
  12. Mommy91

    Mommy91 Actief lid

    12 dec 2016
    294
    11
    18
    Vrouw
    Ruubs, gefeliciteerd! Gave namen en mooie meiden! Hoe gaat het nu?

    Hier sinds gisteren opgenomen. Blijft toch te onrustig in mijn buik. Dus strenge controle. Mijn weeen voel ik slecht dus veel ctg's. En pessarium moet eruit als het echt doorzet. Dus strenge controles.
    De kindjes maken het goed en zijn in goede conditie en hebben goed gewicht volgens echo. Dus ze doen verder niets behalve veel controles.
    Heb het gevoel dat het niet lang meer gaat duren. Zal updaten wanneer het gaat.
     
  13. Mommy91

    Mommy91 Actief lid

    12 dec 2016
    294
    11
    18
    Vrouw
    Vannacht om 02.28 uur en 02.45 uur zijn onze 2 dochters geboren.
    Met precies 34 weken.

    Méarah Phoenix Mia Loé -2340 gram
    Noriah Louise Isola Bella -2540 gram

    Noriah werd in de vliezen geboren, echt heel bijzonder. Ze doen het super goed gelukkig!
     
    LW85 vindt dit leuk.
  14. Jane1981

    Jane1981 VIP lid

    21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    @Mommy91 gefeliciteerd!
    Dat is snel gegaan.
     
  15. Lorna8

    Lorna8 Lid

    17 jul 2017
    5
    0
    1
    Vrouw
    Lieve tweelingmama's (to be), een forumlid wees me op deze groep.
    Ik ben ook in verwachting van een meerling, nu 9 weken. Alleen bij mij is het geen tweeling, maar een drieling. We vinden het heel mooi, en tegelijk ontzettend spannend. Nu is met ons gesproken over de risico's op vroeggeboorte en de mogelijkheid te reduceren naar een tweeling. Een verschrikkelijk moeilijk besluit waar we ons nu van alle kanten over laten voorlichten. Zijn er hier misschien mensen die hier ervaringen mee hebben (reageren mag ik via een privébericht). Groetjes, Lorna
     
  16. Ruubs

    Ruubs Bekend lid

    27 feb 2015
    976
    254
    63
    Vrouw
    Gefeliciteerd!!! Wauw! Wat een mooie gewichten zeg, super! Hoe doen de meiden het? Heb je een foto van Noriah in de vliezen? Ben wel benieuwd!
     
  17. Mommy91

    Mommy91 Actief lid

    12 dec 2016
    294
    11
    18
    Vrouw
    Jaa super hè? Ik maak flinke kindjes dus dag was wel heel gunstig dat ze dit gewicht mee hadden. Hoeveel wogen jou meiden @Ruubs? Het gaat goed! Méarah was wel heel moe en heeft wat extra ondersteuning nodig gehad maar Noriah deed het meteen goed. Nu gaan ze allebei wel heel goed eigenlijk. Wel beide nog een sonde omdat ze toch wel wat moeite hebben met zelf drinken af en toe.
    Hoe gaat het met jou meiden?

    Nee heb jammer genoeg geen foto van dat ze nog in de vliezen zat. Zo jammer. Ik kon nog net kijken en toen brak ze ze zelf open.
     
  18. Jane1981

    Jane1981 VIP lid

    21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Vanochtend om 08.36 en om 08.38 zijn wij de trotse ouders geworden van Steyn en Victorya.
    Geboren met een gewicht van 2374 gram en 2120 gram.
    Victorya ligt nog even op neonatologie vanwege kreunen bij het ademen.
    Hopelijk komt ze vandaag weer bij mij.
     
    LW85 vindt dit leuk.
  19. Ruubs

    Ruubs Bekend lid

    27 feb 2015
    976
    254
    63
    Vrouw
    Van harte gefeliciteerd Jane! Hopelijk knapt ze snel op. Vervelend he als je kind zo kreunt. Hoe voel jij je?
     
  20. Ruubs

    Ruubs Bekend lid

    27 feb 2015
    976
    254
    63
    Vrouw
    Jammer dat je geen foto hebt! Super bijzonder zeg!
    Hopelijk mag ze sonde snel weg.
    Hier gaat het goed! We zijn alweer een week thuis. Ik vind de nachten wel pittig maar overdag is het echt genieten!!
    Guusje, die bij ons een moeilijke start had, steekt nu haar zus voorbij qua gewicht haha vechtersmodus staat nog aan
     

Deel Deze Pagina