Nutrilon of hero

Discussie in 'Flesvoeding' gestart door tammiepammie, 13 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tammiepammie

    tammiepammie Actief lid

    24 sep 2012
    167
    8
    18
    NULL
    NULL
    Goede avond allemaal..

    Ik ga geen borstvoeding geven heb ook niet gedaan bij me dochter weet dat veel mensen hier op tegen zijn maar ik heb bewust gekozen voor flesvoeding.. bij me dochter ga ik nutrilon, nu ben ik aan het twijfelen tussen nutrilon en hero is groot er verschil tussen die 2? Vind nutrilon toch stuk duurder mij idee betaal je gewoon meer omdat het in een bewaar pak zit?
     
  2. Biny

    Biny VIP lid

    10 feb 2011
    17.500
    5.591
    113
    Vrouw
    Nee hoor zit heen verschil in.

    Net zoals met nutrilon en kruidvat, zijn maar minimale verschillen.

    Hier is Friso altijd goed bevallen :)
    En het is meestal een stuk beter verkrijgbaar als nutrilon
     
  3. Oceanna

    Oceanna Fanatiek lid

    12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw
    hier gewoon het huismerk gebruikt eerst van kruidvat daarna van albert heijn de eisen aan de voedingen hier in nederland zijn zo hoog dat ze allemaal kunnen en allemaal even goed zijn.
     
    Hopsatee vindt dit leuk.
  4. Aegyo

    Aegyo Fanatiek lid

    3 jan 2015
    2.322
    1.345
    113
    Kom ik weer hoor (ze zouden me moeten sponsoren :p), maar heb je ook al eens naar HiPP gekeken? Die geven wij sinds kort en ben er zeer over te spreken :)
     
  5. teuntje83

    teuntje83 Fanatiek lid

    11 nov 2015
    1.891
    82
    48
    Hier bevalt hero ook prima :)
     
  6. Daisy120

    Daisy120 Bekend lid

    2 sep 2014
    626
    43
    28
    NULL
    NULL
    Jumbo eigen merk.
     
  7. Smoothie123

    Smoothie123 Actief lid

    7 apr 2016
    196
    57
    28
    Wij geven nutrilon.
    Veroskundige zei toen wel dat hero bet zo goed is alleen wat moeilijker te vekrijgen is.
    Is bv niet te koop in de supermarkt hier om de hoek. Dus wij zijn toen gewoon voor nutrilon gegaan
     
  8. Vita Rose

    Vita Rose Fanatiek lid

    6 aug 2015
    1.047
    34
    48
    Vrouw
    Ik heb mijn eerste twee kinderen na de borstvoeding Nutrilon gegeven. Nu bij de derde ben ik eens kritisch verpakkingen gaan lezen. En het verschil is minimaal. Ik geef nu naast de bv Kruidvat kunstvoeding en dit bevalt echt goed! En scheelt bijna de helft qua prijs met Nutrilon.
    Zoals iemand al zei: er worden zulke strenge eisen gesteld aan de voeding, het is de merknaam die je betaalt. Succes met je keuze!!
     
    Lies1611 vindt dit leuk.
  9. LSQ

    LSQ Niet meer actief

    Dit idd. Onze jongste heeft nutrilon en hero gekregen in de eerste periode, maar vervolgens snel overgestapt op hipp. In hipp1 zit geen toegevoegd suiker. Daarnaast had onze zoon minder last van krampjes.
     
  10. Aegyo

    Aegyo Fanatiek lid

    3 jan 2015
    2.322
    1.345
    113
    Wij komen van Neocate (reflux en kma) en zijn sinds kort dus voorzichtig aan het provoceren met koemelk. Lijkt, even afkloppen, nu goed te gaan. Maar inderdaad, het grootste verschil zijn, zijn darmen! Opeens een soepel buikje en goede stoelgang! Nu hopen dat het zo blijft :p

    Ik ben fan in ieder geval!
     
  11. LSQ

    LSQ Niet meer actief

    Oh wow, zowel kma als reflux. Fijn dat het voorlopig iig goed gaat met de hipp! Ik snap dat je dan fan wordt
    , .
     
  12. Sammie2017

    Sammie2017 Fanatiek lid

    14 feb 2014
    1.030
    10
    38
    Hier Hero, vind het prima en ga volgende keer zeker weer doen.
     
  13. Lies1611

    Lies1611 VIP lid

    3 jun 2013
    7.036
    3.117
    113
    Fijn dit onderwerp! Ik vond het bizar dat prijsverschil, bij de eerste nooit echt op gelet..
     
    Hopsatee vindt dit leuk.
  14. Olifantje1991

    Olifantje1991 VIP lid

    9 jan 2013
    9.282
    3.526
    113
    Hier bij de eerste de eerste 6 maanden hero gebruikt, prima tevreden over, daarna AH eigen merk gebruikt. Nu zijn we begonnen met nutrilon maar als dit pak leeg is gaan we weer over op AH eigen merk. Makkelijk mee te nemen met de week boodschappen :)
     
  15. Jedine

    Jedine Bekend lid

    2 okt 2012
    899
    38
    28
    NB
    Jumbo huismerk, ik doe hier meestal mn boodschappen (thuisbezorgen) en het scheelt de helft qua prijs met nutrilon

    A merken zijn duurder door oa reclames, nevenactiviteiten zoals voorlichting.
    Alle voeding in NL moet aan dezelfde eisen voldoen.

    Toen ik bij de eerste overging van speciaal voeding ivm verdenking kma (wat niet was dus mocht weer gewone voeding geven) vroeg ik aan kinderarts weke voeding ik t beste kon pakken, zijn antwoord was het maakt heenaal niks uit het enige verschil wat je merkt is in je portomonnee.
     
  16. Sammie2017

    Sammie2017 Fanatiek lid

    14 feb 2014
    1.030
    10
    38
    Is er niet ook verschil in oplosbaarheid ed?
     
  17. Jedine

    Jedine Bekend lid

    2 okt 2012
    899
    38
    28
    NB
    Je bedoelt klonteren? Ik heb daar met jumbo huismerk geen last van
     
  18. lis91

    lis91 Actief lid

    10 okt 2016
    437
    33
    28
    Vrouw
    Wij gebruiken Hero (gewone en comfort, mixen we) nooit over nagedacht welke voeding wij wilden gebruiken omdat we voor bv zouden gaan maar helaas wilde dat niet lukken, kraamhulp had bij dr en daar zijn wij op doorgegaan. Vind het inderdaad beter verkrijgbaar dan nutrilon
     
  19. Berte

    Berte VIP lid

    24 feb 2011
    6.868
    3.638
    113
    Vrouw
    Thuis
    Ik heb 3x Nutrilon gebruikt na de borstvoeding.

    De lokale supermarkt verkocht alleen Nutrilon en ik wilde niet vast zitten aan een huismerk van een winkel waar ik niet wekelijks kom.
     

Deel Deze Pagina