Obstipatie

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Taylor1989, 14 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzie01

    Suzie01 Niet meer actief

    Vanaf dat jij me dat verteld heb is hier brood met pindakaas en een kop koffie de start van de dag.
     
    Nina Sanders vindt dit leuk.
  2. Suzie01

    Suzie01 Niet meer actief

    Jij gaat op voor een 2de? Ik ben nog niet zover haha, eerst genieten van de 1ste, schijn met de bevalling gezegd te hebben dit wil ik nooit meer.
    Nu met de borstvoeding heb ik hetzelfde als jij, bakstenen hou daar maar over op, die heeft hier een halve dag in de weg gezeten voor de bevalling uren lang die po uitgesteld
     
  3. Nina Sanders

    Nina Sanders VIP lid

    1 aug 2016
    38.191
    45.328
    113
    Ga idd voor een tweede. Vorige keer had ik met Utro ook zon verstopping. Ik heb een week voor nod destijds maar 1 x gemoeten.. o_O ondanks movicolon elke dag en veel water. Nu laat ik het niet zo ver komen. Als ik dit volgende week weer krijg, dan neem ik er gewoon2 per dag
     
  4. Suzie01

    Suzie01 Niet meer actief

    Dat is dan een heel erg pijnlijk toilet bezoekje geworden, zeker als alles wat jij doet niet wilde werken, heb je toen wat sterkers genomen?:$:$
    Beter 2 zakjes per dag dan die nog een keer, ik begrijp je volkomen hoor:cry::cry:
     
  5. Suzie01

    Suzie01 Niet meer actief


    Een 2 de dat is leuk, ik voorlopig nog niet hoor, moet er echt niet aan denken nu hahaha
     
  6. Eikeboompje

    Eikeboompje Bekend lid

    7 sep 2017
    813
    489
    63
    Vrouw
    Wow wat een topic is dit zeg :roflmao: Dacht even doorlezen of er nog wat tips tussen staan. Gaat hier gelukkig weer beter met de stoelgang. Gebroken lijnzaad helpt bij mij ook goed. Dit kan je gewoon door de yoghurt, smoothie of een salade doen. Verder heb ik elke dag pruimen gegeten, gelukkig pruimentijd. En pindakaas eet ik sinds kort ook weer en blijkbaar heeft dat een goed werking!
     
  7. Izzie7676

    Izzie7676 VIP lid

    18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Noteert lijnzaad
     
  8. K00

    K00 Niet meer actief

    "Leuk" he..... :roflmao:

    Hier nu 2 van die ontzettend gore zakjes verder en nog geen drol te zien.. :mad:... Hang echt half kostend boven de gootsteen als ik dat moet op drinken.... Misschien eens door de vla proberen....
     
  9. ciprilla

    ciprilla Fanatiek lid

    1 apr 2014
    3.660
    2.008
    113
    Vrouw
    Ik heb gelukkig nog van die zakjes die ik heb gekregen na de bevalling. Want het feest is weer begonnen.. in de avond heb ik echt een opgezette buik o_O
     
  10. K00

    K00 Niet meer actief

    Ik wilde jullie dit goede verhaal niet laten missen.....

    Ik heb gepoept :roflmao: wel eens waar maar een klein beetje... (anti climax.. had een hele koeienvla verwacht....) maar het is iig iets! Zat maar 5 dagen tussen deze keer o_O
     
    Suzie01 en Izzie7676 vinden dit leuk.
  11. Izzie7676

    Izzie7676 VIP lid

    18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Hoera voor je poep
     
    K00 vindt dit leuk.
  12. Suzie01

    Suzie01 Niet meer actief

    Als het normaal nog langer is bekijk je het positief en is het toch Veel korter ;););)
     
  13. Eikeboompje

    Eikeboompje Bekend lid

    7 sep 2017
    813
    489
    63
    Vrouw
    Wel gebroken lijnzaad;)
     
  14. Izzie7676

    Izzie7676 VIP lid

    18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Oh goed dat je het zegt! Ik ga vandaag naar de bio winkel, aangezien ik al weer drie dagen niet geweest ben en weet wat er komen gaat.
     
  15. Suzie01

    Suzie01 Niet meer actief

    Goedemorgen, heb je geen landwinkel in de buurt, de opal pruimen zijn nu rijp, bij mijn oma stond een kist van een paar kg uit haar eigen 2 bomen en pruimen zijn goed voor de stoelgang. Persoonlijk vind ik het ook veel lekkerder dan lijnzaad, voel me dan net een vogel, het voer voor de buitenvogels in de tuin ziet er hetzelfde uit.
    Flink wat pruimen eten en je verstopping van 3 dagen is zo voorbij. Succes!
     
  16. Izzie7676

    Izzie7676 VIP lid

    18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Ik heb pruimen uit eigen tuin, maar die helpen niet echt nog, ik las ook dat de gedroogde variant beter werkt. Ik hoop ook dat straks als ik van de utrogestan af ben, het wat beter zal gaan
     
  17. K00

    K00 Niet meer actief

    @Taylor1989 hoe gaat het nu?

    Ik heb net gedroogde pruimen gehaald.... brrrr haha. Waarom verkopen ze niks lekkers tegen verstopping :rolleyes:.hoeveel van die vieze dingen zou ik moeten eten?
     
    Izzie7676 vindt dit leuk.
  18. K00

    K00 Niet meer actief

    Lees net dat je er pas profijt van kan hebben bij 20 tot 40 pruimen...
    Veeg mij maar op :roflmao:
     
  19. Taylor1989

    Taylor1989 Actief lid

    31 aug 2015
    227
    25
    28
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Haaa heel blij met al jullie tips. Ik ben gister en vandaag al goed geweest. Eindelijk. Behoorlijk groot dat wel. M’n misselijkheid is ook weg lijkt, zou het HCG afnemen waardoor alles weer beetje opstart?
     
  20. K00

    K00 Niet meer actief

    Zou kunnen.... bij mij heeft het niet zo zeer met hcg te maken maar meer met het groeien van de baarmoeder en de verdrukking van de darmen.
    Fijn dat het weer op gang komt daar!! Neem ik even pruim 5.. o_O
     

Deel Deze Pagina