Obstipatie

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Taylor1989, 14 aug 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Izzie7676

    Izzie7676 VIP lid

    18 dec 2017
    5.793
    6.474
    113
    Vrouw
    Meen je :o::roflmao: never mind dan
     
    K00 vindt dit leuk.
  2. Suzie01

    Suzie01 Niet meer actief

    Jullie gaan zo door elkaar dat ik maar even 1 voor 1 antwoord geeft haha.

    Toen ik de tip van Nina kreeg was het winter en hadden we alleen de gedroogde variant. Wat ik merkte was dat ik eerst even dat hele harde kwijt moest, sorry schrijf het maar letterlijk:D:D toen dat weg was heb ik het met Nina haar tips tot 3 weken voor het einde goed kunnen volhouden.
     
  3. Suzie01

    Suzie01 Niet meer actief


    Je kan nu volop verse pruimen krijgen zijn veel lekkerder.
     
  4. Suzie01

    Suzie01 Niet meer actief

    als je er zoveel eet krijg je wel je gewenste koeienvlaaien dat word dunne, nee joh als je erg verstopt zit gewoon een stuk of 1 dan komt het wel los, daarna gewoon een paar per dag
     
  5. Suzie01

    Suzie01 Niet meer actief

    Wat heb je genomen om een beetje naar het toilet te gaan? Zelf merk ik dat als de verstopping voorbij is je het me bijhouden goed vol kan houden.
     
  6. Suzie01

    Suzie01 Niet meer actief

    En jij al profijt van je pruimen?
     
  7. Suzie01

    Suzie01 Niet meer actief

    Welke google zegt dat nu weer hahahaha, maar het wel zeggen mijn oma is na mij toe ook een flapuit, waar ze normaal alle zeilen bij moet zetten om 2 keer in de week naar het toilet te kunnen, zegt ze nu kan niet eens rustig me tandenpoetsen dan moet ik al poepen, komt alleen door de rode bessen pruimen en het koffieleuten op de camping.
     
    K00 vindt dit leuk.
  8. K00

    K00 Niet meer actief

  9. Suzie01

    Suzie01 Niet meer actief

    Voor oma was dit de perfecte zomer, zo in de zomer loopt ze beter, zonder steunkousen, kan ze omdat ze makkelijke kleding draagt zichzelf veel beter redden en heeft ze als super voordeel de douche op de begane grond. Je kan haar ook heerlijk plagen van moet je niet eerst 2 peuken roken om de pot op te kunnen?? Nou mooi is dat waarom loop je ons dan zo op te naaien en we als mantelzorger je in de winter helpen en je voelt dat je poepen moet. Dan zegt ze gewoon letterlijk "muts" moet de hele camping dat weten haha
     
  10. Suzie01

    Suzie01 Niet meer actief

    Hier iedereen aan de pruimen samen met nina haar tips. Niemand die er nog ( klaagt) goed teken
     

Deel Deze Pagina