oeps!

Discussie in 'De lounge' gestart door Amfy, 29 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amfy

    Amfy Niet meer actief

    :oops: :oops: :oops: heb ik weer het hele huis staat onder de rook.ik heb een pan rijst aan laten koken man lief is laat dus eten we ook laat.nou ik zit aan de telefoon met mijn vriendin zo als gewoonlijk :) vergeet ik de rijst die is dus gaan roken nou heb ik dus netjes rook melders maar je daar sta ik niet bij stil ik hoorde wel gepiep maar kon het niet plaatsen :rolleyes: ik heb naar manlief gebeld die zegt "is het de rook melden niet?"ik loop naar de gang ja hoor de hele keet tot aan zolder toe onder de rook :cry: nu ben ik net maar naar de kazerne gereden en heb ik 3 ventilatoren (50cm dingen die kasten) achter in me auto laten zetten door 2 van de collega's en die zijn ook maar mee gereden we hebben ze maar geplaast maar ik denk nog wel even in de rook te zitten.
    :oops: manlief zit alleen maar te lachen want die ziet een grote rook pluim boven de keuken deur :) ik gooi het denk ik maar op de hormonen :oops:
     
  2. MamavanSamia

    MamavanSamia Actief lid

    2 jan 2008
    344
    0
    0
    Medewerker Rabobank
    Breda
    hahaha nou ik lig ook in een deuk! sorry !

    je kon het geluid niet plaatsen hahaha ooh wat erg maar nu weet je het wel in ieder geval!

    Mijn rookmelder gaat zo hard dat de buren 10 seconde later allemaal op de gallerij staan haha

    mijn dochtertje van bijna 3 had een pakje kauwgom in de oven gestopt, mijn man en ik wilde s avonds nog een lekkere pizza erin doen dus mijn man doet de oven aan. nog geen 5 minuten stonk het zo erg! Het is maar dat ik ook thuis was want mijn man had helemaal niks door!
     
  3. elke1976

    elke1976 Fanatiek lid

    15 okt 2007
    3.250
    0
    0
    logopediste
    Friesland
    Maar goed dat jij een blusvrouw bent dan he! :)
     
  4. Amfy

    Amfy Niet meer actief

    ja ik schaam me ook diep :) maar omdat de woonkamer 15 meter verder is dan de deur van de keuken klonk het niet zo hard maar ja het is nog erger dat ik een brandweervrouw ben dus ik krijg dat nog weken te horen.
     
  5. hanna1974

    hanna1974 VIP lid

    9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    haha, ja dat geloof ik graag! :)
     
  6. Maud77

    Maud77 Fanatiek lid

    27 aug 2007
    2.193
    0
    0
    Maastricht
    Hahahaha!
    Blusvrouw herkent het geluid van de rookmelder niet? :)
     
  7. Veraenroy

    Veraenroy Fanatiek lid

    2 apr 2006
    3.019
    0
    0
    hahahaha lig hier in een deuk.
     
  8. Lia

    Lia Bekend lid

    10 nov 2006
    989
    0
    0
    Secretaresse
    Haha, lekker vage actie! :D

    Ik had vorige week mijn flessen uitgekookt in de combi-magnetron.. de kapper kwam, mijn moeder bleef eten en ik had lasagna voor haar gemaakt... om 6 uur lustte Quinten wel een flesje, maar ik had ondertussen al de oven aangezet om voor te verwarmen... met de sterilisator er dus nog in... dag flessen, dag sterilisator... en STINKEN! Ook niet een van mijn meest handige acties :D
     
  9. Otje

    Otje Fanatiek lid

    10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    :) :) :) Echt grappig verhaal hoor!
     
  10. Amfy

    Amfy Niet meer actief

    ik vond het ook echt een heel heldere actie van mezelf :) maar het bleek niet mijn schuld mijn collega van de brandweer had hem verkeerd in gesteld dus geen wonder dat ik het niet herkende
     
  11. Maud77

    Maud77 Fanatiek lid

    27 aug 2007
    2.193
    0
    0
    Maastricht
    Tuurlijk meid..... ;) :) :)
     
  12. Amfy

    Amfy Niet meer actief

    nou wij hebben een parteculier OMS systheem die dus 4 soorten tonen aan kan geven met een hoogte verschil van heel hoog tot heel laag.zodat je gelijk weet in welke ruimte het is maar dat is dus niet makelijk dus komt mijn collega morgen de boel vervangen en de meld computer resetten
     
  13. MaCi

    MaCi Actief lid

    27 mei 2008
    332
    0
    0
    Haha! Inderdaad Oeps! :)
    Gewoon op je hormonen gooien. Of zwangerschapsdementie! ;)
     
  14. knorretje21

    knorretje21 VIP lid

    1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    hahah inderdaad hormonen ;)
    handg zeg dat te gebruiken :p

    hahaha echt grappig gelukkig niks gebeurt
     
  15. Amfy

    Amfy Niet meer actief

    nou mijn pan is best wel zwart :) ik ben ook wel blij als mijn oms systheem goed werkt dan als het dan langer als 3 min duurt dan word de brandweer gealarmeerd is wel makelijk als ik dan weer eens iets vergeet dan lees ik het op de pieper :rolleyes:
     
  16. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Volgende keer maar een heftige Slowwhoop eraan koppelen ;)
     
  17. Amfy

    Amfy Niet meer actief

    zo iets ja hihi.ik zal eens vragen of gelijk koppelen aan mijn pieper.
     
  18. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Je tekst onder je avatar...wat vat je nog steeds niet...vlam? *flauw*
     
  19. Amfy

    Amfy Niet meer actief

    :) word het geen bedtijd elmo ;)
     
  20. Elmo

    Elmo Niet meer actief

    Ja sorry, wordt steeds flauwer...

    Maarja, je vraagt er wel een beetje om hoor, fikkie steken in je eigen huis, als brandweervrouw en zo'n nickname.

    Had je nou maar over 1 van deze dingen gezwegen.

    Ach, mijn administratie is vaak een bende, terwijl het mijn werk is.
    De meterkast is echt aan vervanging toe, terwijl mijn man Technicus is...
    Zo zie je maar, het gaat overal zo.

    Ik zal je niet meer plagen, dat doen anderen wel :-D
     

Deel Deze Pagina