Oh my God! Pijn!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door jeldou, 24 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pooh69

    Pooh69 VIP lid

    31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Jeldou ik heb in de eerste en tweede ronde die pijn gehad alsof het een blindedarmonsteking was en dat was mijn eisprong! Misschien heb je een latere eisprong! ;)
     
  2. Bd81

    Bd81 Fanatiek lid

    5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Nou ben het wel beu wil het nu gewoon weten!
    Maar heb sinds vandaag wel ongi pijn. Hoeft niets te betekenen heb ik inmiddels van de zwangere dames begrpe, maar toch.
    Hoop gewoon zo dat het raak is deze maand.... ppfffff
    Wat is dat toch allemaal frustrerend!

    Hoe voel jij je Jeldou? Al vreemde klachten?
     
  3. Ice

    Ice Fanatiek lid

    15 jun 2007
    1.510
    0
    0
    Nu ik nadenk, heb ik vrydag de 13e ook opeens zo'n vage steek gehad, duurde ff, enm daarna was het weer weg. Zou dat dan myn ei zyn geweest?
    dan was ie wel een paar daagjes te laat.....:rolleyes:
     
  4. jeldou

    jeldou Bekend lid

    8 jan 2007
    729
    0
    0
    hoi dames,
    Nou hier nog steeds pijnen, steken in baarmoeder/eierstokken. Niet meer zo heftig gelukkig! pfff ben blij dat het beter gaat. Maar vandaag ontzettendddd moe en niet vooruit te branden. Bij vlagen ook misselijk. Maar of dit allemaal te wijten is aan een eventuele zwangerschap...
    Waaaa, ik wil het nu weten!
    Heb ook een andere afscheiding als anders! Dus hoop het nu toch echt hihihi!
     
  5. Bd81

    Bd81 Fanatiek lid

    5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Hahahaha Jeldou nog een paar dagen wachten. Morgen gaan vriendlief en ik lekker leuke dingen doen dus vliegt de dag weer voorbij :)
    OOHhhhhhhh afwachten!
    Heb ook andere afscheiding dan normaal maar heb toch het idee dat de :evil: :evil: er aan komen. We shall see..........
     

Deel Deze Pagina