Oké een beetje rare vraag..zin in seks voor nod

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Bloem1989, 13 jul 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloem1989

    Bloem1989 Niet meer actief

    In het weekend van 30 Juni heb ik waarschijnlijk mijn eisprong gehad ik heb er verder niet op gelet dus 100% zeker weten doe ik het niet. Nu het punt normaal gesproken zo vlak voor mijn ongesteldheid geen polonaise aan mijn lijf dan heb ik ook 0 zin in seks, nu daarentegen heb ik constant zin en dat gevoel blijft maar ook al hebben we seks gehad. Ik vind dit heel raar eigenlijk. Herkent iemand dit als zwangerschapsymptoom?
    Oja en test doen is het handigst maar aangezien ik zo boodschappen ga doen met moeders zou ik die niet ongezien mee kunnen smokkelen
     
  2. Nainen

    Nainen Actief lid

    5 dec 2014
    324
    47
    28
    Parttime werk (3 dagen)
    Midden Nederland
    Dat herken ik niet van zo vroeg al in een zwangerschap. Later heb ik wel meer zin, maar dat is pas op zijn vroegst in het tweede trimester.

    Testen is inderdaad de manier om er snel echter te komen of je zwanger bent of niet. Je zou eventueel terug kunnen gaan als je moeder weg is of online een test bestellen.
     
  3. Vlinderbloem

    Vlinderbloem VIP lid

    27 mrt 2008
    8.123
    1.673
    113
    Ik herken het wel, maar niet als zwangerschapssymptoom.
     
  4. elliepellie

    elliepellie Fanatiek lid

    28 jun 2014
    1.887
    1.011
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerkster
    Venlo
    Ik had het wel de eerste weken van mijn laatste zwangerschap.... maar ben er sowieso al niet ahum vies van :p maar het was toen nog een tikkie heftiger

    Bij mijn oudste wilde ik juist niet! Dus geen idee of het een symptoom kan zijn
     
  5. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    herkenbaar.
    Normaal na eisprong heel laag libido.

    De ronde dat het raak was. Enorm hoog libido.
    helaas zakte libido al weer snel door de misselijkheid.
     
    Bloem1989 vindt dit leuk.
  6. Bloem1989

    Bloem1989 Niet meer actief

    Oké nou ik ga er ff vanuit van niet we zijn er ook niet mee bezig als het komt dan komt en we doen het ook "voor het zingen de kerk uit" maar vond het zo raar we wachten nog een paar dagen en anders haal ik een testje :)
     
  7. Madelie

    Madelie VIP lid

    14 jun 2014
    11.383
    8.488
    113
    Kan ook zijn dat je geen eisprong had op het door jou verwachtte moment en dat je nu vlak voor je eisprong zit.
     
    Izzie7676 vindt dit leuk.
  8. Bloem1989

    Bloem1989 Niet meer actief

    Nee ik voel hem meestal elke maand en dat weekend kan ik me herinneren dat ik iets gevoeld heb. In iedergeval ik ben mega opgewonden nu (in de zin van zenuwachtig) dus ik ga zo even een testje halen dan weten we het maar gelijk
     
  9. Madelie

    Madelie VIP lid

    14 jun 2014
    11.383
    8.488
    113
    De eisprong zelf voel je meestal niet. Wat meestal wordt gevoeld is de laatste groeispurt van het follikel waar het eitje in zit. En dat is geen garantie dat je ook werkelijk een ovulatie zult hebben.
    Soms springt je eitje toch niet en probeert je lichaam het op een later moment nog eens.

    Maar een testje kan nooit kwaad natuurlijk :D
     
  10. Bloem1989

    Bloem1989 Niet meer actief

    Oké wist ik niet iedergeval net een test gedaan en die was negatief dus dan weet ik het iedergeval zeker
     
  11. Madelie

    Madelie VIP lid

    14 jun 2014
    11.383
    8.488
    113
    Jammer dat de test negatief was. Maar goed. Misschien is je ei later en heb je deze ronde toch nog kans op een positieve test.
     
  12. Nainen

    Nainen Actief lid

    5 dec 2014
    324
    47
    28
    Parttime werk (3 dagen)
    Midden Nederland
    Ah oké, nou dan weet je in ieder geval dat de kans op dit moment klein is dat je zwanger bent. Wat dat betreft is het voor je eigen gemoedsrust goed om een restje te doen.
     
  13. Bloem1989

    Bloem1989 Niet meer actief

    Nee zou allemaal wel toeval geweest zijn nu maar hop ongesteld dan zijn we daar ook maar vanaf
     

Deel Deze Pagina