Misselijk? Wat kun je er tegen doen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door jeldou, 30 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jeldou

    jeldou Bekend lid

    8 jan 2007
    729
    0
    0
    Hoi Dames,
    Heb nogal last van misselijkheid, steeds bij vlagen, even 5 minuten niet, dan opeens weer wel.
    Het is ergelijk want er komt mij niks door de handen. Wie heeft hier ervaring mee zo voor de NOD?
    En wat kun je er aan doen? Een paracetamol nemen?
    Ik heb alleen van 500 mg. Kan dit wel?
    Gr. Jeldou
     
  2. Butterfly1

    Butterfly1 Niet meer actief

    Hoi Jeldou
    Ik heb hier ook last van en dan ga ik even een frisse neus halen of even wat eten en dan is het over. En er natuurlijk niet te veel bij nadenken. hahaha
    Liefs
     
  3. jeldou

    jeldou Bekend lid

    8 jan 2007
    729
    0
    0
    ik hoop dat jij deze week een positieve test in handen hebt!
     
  4. Butterfly1

    Butterfly1 Niet meer actief

    Nou dan hoop ik ook heel erg met je mee hahaha want ik hoop het ook vanmorgen heb ik negatief getest. Maar nog niks te bekenen ook geen krampen die ik normaal heb. Dus we wachten af meer kan je niet doen maar ik denk dat ik tot zaterdag wacht om nog een keer te testen.
    Spannend jij hoeft nog maar 4 dagen te wachten nouja ook lang als je moet wachten natuurlijk! Hoop dat je positief test hoe meer roze hoe meer vreugde.

    Laat je de uitslag weten?
    Liefs
     
  5. Niet meer actief

    Als ik misselijk ben dan eet ik even een droog stukje brood en drink ik een beetje thee erbij.
    Frisse neus halen helpt ook meestal wel goed

    Wens jullie veel succes
     
  6. mieke66

    mieke66 Lid

    22 jul 2007
    36
    0
    0
    Gelderland
    Heee allemaal. Ik las ergens, ik weet niet meer waar, over bandjes die je bij de Etos kan kopen. Het zijn bandjes die je om je pols moet doen en die drukken op een bepaald punt op je pols. Een soort acupunctuur zeg maar. Ik weet niet meer hoe ze heten, maar het moet ook helpen tegen wagenziekte. Ik ben nog niet wezen kijken, maar heb het opgeslagen in mijn hoofd, voor het geval dat... :)
     
  7. Wup

    Wup Fanatiek lid

    23 apr 2007
    4.912
    0
    36
    Cola zonder prik schijnt te helpen...volgens de dokterswacht.

    Was het enige wat ik wel binnenhield als ik ziek was en erg misselijk!
     
  8. KanjerB

    KanjerB VIP lid

    24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    PRIMPERAN werkt erg goed. Maar je kunt het alleen met doktors recept krijgen.

    Je kunt het ook innemen als je zwanger bent of wilt worden
     
  9. Bd81

    Bd81 Fanatiek lid

    5 jun 2007
    2.754
    1
    0
    Nou Jeldou..... misschien beginnen je klachten al op te spelen hihi spannend!
    Wanneer ga je testen?

    Wat betreft je misselijkheid. Probeer eens wat mint in een zakdoen te doen en dat af en toe op te snuiven.
     

Deel Deze Pagina