Oktober 2015 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Meysje, 18 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meysje

    Meysje Bekend lid

    5 nov 2012
    531
    318
    63
    Ik zie m nog niet staan in de lijst? Dus bij deze!
     
  2. mgx

    mgx Niet meer actief

  3. Meysje

    Meysje Bekend lid

    5 nov 2012
    531
    318
    63
    Hopelijk stroomt t steeds een beetje voller :D
     
  4. Bloem93

    Bloem93 Niet meer actief

    Ik ben d'r ook weer bij:)
     
  5. Micchan

    Micchan VIP lid

    24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Present. :)
     
  6. Pitahaya

    Pitahaya Niet meer actief

    Jaaa, ook ik ben er!
    Hoe gaat het met jullie dames?? Leuk dat we hier blijven kletsen!!
     
  7. Melovekane

    Melovekane Fanatiek lid

    6 mrt 2011
    1.284
    0
    36
    Vrouw
    Lerares aardrijkskunde
    Zuid Holland
    Hai! Hier op de 16e voor de tweede maal
     
  8. Hippo89

    Hippo89 VIP lid

    11 dec 2012
    7.351
    319
    83
    Vrouw
    Ook ik ben aanwezig,
     
  9. mgx

    mgx Niet meer actief

    Hoe gaat het??
     
  10. Pitahaya

    Pitahaya Niet meer actief

    Hier lekker!! Ik geniet volop en R. doet het super!

    En bij jullie?
     
  11. Meysje

    Meysje Bekend lid

    5 nov 2012
    531
    318
    63
    Hier prima! De kleine is nu een week oud, de kraam Is voor het laatst geweest en vanaf morgen werkt mijn man weer dus ben benieuwd hoe het gaat.
     

    Bijgevoegde bestanden:

  12. Bloementuin

    8 dec 2012
    85
    0
    6
    Alkmaar
    Hoi meiden, mag ik bij jullie meekletsen ik ben 15 oktober bevallen van een prachtige dochter Amy, ik heb een zoontje van 22 maanden.
     
  13. Bloem93

    Bloem93 Niet meer actief

    Gezellig om zo verder te kletsen!

    Hier is het hartstikke druk, ik heb echt het gevoel dat ik de komende weken geleefd ga worden door de drukte, constant ben je bezig met de kleine meid, je huishouden, de hond die moet wandelen, man die is werken.. Ik kom tijd te kort tegenwoordig haha.

    Ook gewoon het feit dat je ergens heen gaat en van te voren al moet plannen en nadenken over hoe je d'r gaat mee nemen en of je alles wel hebt, hoelaat je moet terug zijn voor de fles en de hele chaos is compleet haha.

    Maar het is een heerlijk meisje en we genieten echt volop!
     
  14. Hippo89

    Hippo89 VIP lid

    11 dec 2012
    7.351
    319
    83
    Vrouw
    Mooie foto's meiden !

    Hier trouwens geen last van de dingen wat bloem noemt, ik denk dat dat misschien is omdat het je eerste is ? Geen idee hoor kan ook zijn dat ik gewoon een makkelijke boeren tut ben haha

    Ik ga gewoon ergens heen, ik zorg dat ik een fles en de voeding altijd bij me heb, sowieso genoeg voor 3 voedingen, 1 setje kleding in de tas die ik er niet uithaal tenzij nodig dus als ik een dagje weg ben en de kleertjes niet nodig heb dan blijven ze in de tas ookal gebruik ik die tas 4 dagen niet ;) 2 Spuugdoekjes pleisters voor de andere kids, tube bepanthen een speentje die er nooit uit gaat behalve als ik de speen die ik mee genomen heb kwijt ben, ik zorg er dus nooit
    Voor dat ik optijd terug ben voor een voeding,

    Hier is het nu bijv al 3 dagen zo dat onze zoon de fles krijgt om 18.00, laat 18.00 nou net de tijd zijn dat onze oudste zoon klaar is met voetballen en gedouched en aangekleed moet worden, ik kies er voor eerst de oudste te gaan helpen, ik geef om half 6 dan de fles wil M niet, dan niet dan help ik de oudste ookal gaat hij 18.00 uur huilen van de honger, zodra onze zoon 10 min later klaar is ga ik niet eerst naar huis maar ga de kantine dan in om hem daar zijn flesje te geven, zo ook met zwemles logopedie of majorette,

    Drukte ervaar ik nu nog niet, heb buiten de nacht voedingen om nog niet het idee dat ik een vierde heb, hij slaapt alleen maar, de drukte kwam pas binnen bij mij met de derde toen zij 5 maand was, meer wou en een eigen willetje kreeg en ze ook begon te " spelen"

    Niet dat we het erover hebben maar ik denk dat het hebben van 1 kind moeilijker Is als het hebben van meerdere , tenminste ik ervaar dat zo,

    De mensen in het ziekenhuis zeiden het weleens' jeetje wel druk he vier kinderen ! Wat zul jij het zwaar krijgen of jeetje moet er niet aan denken vind 1 al druk,

    Maar met 1 ... Is papa of mama de klos met glijden van de glijbaan met hapjes geven of met voetballen, M heeft een broer en twee zussen die dat kunnen en vooral ook willen doen, hun houden elkaar bezig en dat maakt het hebben van meerdere kids wel weer makkelijker
     
  15. Edith1987

    Edith1987 Fanatiek lid

    22 jun 2013
    1.507
    202
    63
    Vrouw
    Zeeland
    Ik neem alvast een abbootje ;) gezellig!
     
  16. Hippo89

    Hippo89 VIP lid

    11 dec 2012
    7.351
    319
    83
    Vrouw
    dan denk je met een baby slapeloze nachten te hebben haha, is je peuter de hele nacht wakker en je baby die er praktische naast ligt houd zijn ogen dicht :p

    Zul je zien, slaapt peuter zometeen word baby wakker voor de voeding haha,

    En zo krijg je heel weinig
    slaap :p

    Het leven van een mama ;);)
     
  17. Hippo89

    Hippo89 VIP lid

    11 dec 2012
    7.351
    319
    83
    Vrouw
    Vandaag kwam de geboorte fotograaf kijken bij ons mooie ventje om te zien hoe goed hij het doet,

    Ze heeft als verrassing voor ons een foto boek laten maken met foto's van de geboorte en de tijd in het ziekenhuis ( foto's die zij geschoten heeft ) echt zo mooi geworden !
     
  18. Meysje

    Meysje Bekend lid

    5 nov 2012
    531
    318
    63
    Ja gezellig!

    Dit is mijn tweede dag alleen, ik merk niets van de drukte. Mijn baby drinkt zich laveloos haha (3 kwartier tot een uur aan de borst) en ligt daarna twee tot drie uur knock out in zijn bedje. Die tijd gebruik ik om te slapen of het huishouden in beetjes te doen. De drie uit kan ik nog niet, ik heb last van de boel beneden en kan mijn bekkenbodem niet ontspannen, dus na veel zitten/staan/lopen heb ik gewoon te veel pijn. Ik ga in ieder geval niet alleen op pad met G. Maar samen met mijn man.

    Respect hoe je t doet met vier kinderen hippo! En leuk een geboorte fotograaf! Hadden wij ook, bijzonder hé?
     
  19. Edith1987

    Edith1987 Fanatiek lid

    22 jun 2013
    1.507
    202
    63
    Vrouw
    Zeeland
    Hier ook nog niet zo mobiel als ik had verwacht. Één hechting zit echt rottig. Gisteren toch teveel beneden gezeten, dus vandaag zo veel mogelijk op bed. De kleine man doet het goed! Hij was vandaag zelfs al gegroeid! En dat met mama's keiharde stuwingsborsten :)


    Hoe vonden jullie de eerste x 'poepen'? Ik moet nu, maar merk dat ik het tegenhoudt uit angst voor de pijn. Brrrr!
     
  20. Hippo89

    Hippo89 VIP lid

    11 dec 2012
    7.351
    319
    83
    Vrouw

    Ik had niet eens in de gaten dat ze er was, het is een leuke lieve meid, we kennen haar persoonlijk dus het was niet super ongemakkelijk ofzo omdat we elkaar niet kenden, ( ze heeft bij mij trouwens ook echt foto's gemaakt down under dat het hoofdje eruit komt en daarna de schouders en de de rest van het lichaam)

    Ik bleef na de geboorte alleen achter toen ze onze zoon weghaalden niemand heeft mij meer gecontroleerd qua bloeden, catheter is niet verwijderd ik ben niet gewassen niemand vroeg hoe ik mij voelde, ik was helemaal alleen, zo blij dat zij er was en dat zij gebleven is !

    Ze is ook nog naar Nijmegen gekomen en daar extra foto's gemaakt, en ook vandaag is ze gekomen om dit cadeau aan ons te geven maar ook weer foto's te maken,

    Ik vind geboortefotografie een enorme aanrader en mocht er ooit een vijfde komen dan wil ik haar er absoluut weer bij hebben ( er komt geen vijfde maar toch haha)
     

Deel Deze Pagina