Oktober 2015 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Meysje, 18 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pitahaya

    Pitahaya Niet meer actief

    En nee, loop nu niet meer bij een therapeut. Heb dat afgerond.
    En met mijn zoontje gaat het zeker goed. Op dat vlak echt niks te klagen.
     
  2. LianneE

    LianneE Niet meer actief

    @Edith1987 : het gaat goed hier! Kleine dame is vandaag 3 weken en tevreden meisje. Groeit als kool. Grote zus is inmiddels helemaal dol op haar zusje. Ook met haar gaat het goed. Lekker eigenwijze dreumes die de wereld ontdekt :)

    Pita, vervelend zeg dat tobben. Hopelijk snel betere tijden voor jou!!
     
  3. Pitahaya

    Pitahaya Niet meer actief

    Ah, wat enorm leuk zeg! 3 weken alweer. gaat dat snel he? Red je het allemaal zo in de hitte en met de kraamvisite enzo?

    Hier zou over 6 dagen weer een eisprong moeten zijn (eigenlijk zelfs 5) maar ik geloof niet dat dat gaat gebeuren. Word weer een erg lange cyclus dus.
     
  4. Sorraya41

    Sorraya41 Bekend lid

    4 sep 2014
    832
    13
    18
    Hé ladies... een tijd offtopic geweest maar ik ben er weer.

    LianneE gefeliciteerd met de kleine meid. Wat heerlijk dat de bevalling zo goed is gegaan.
    Pita hé wat naar allemaal maar wat sterk van je om op zoek te gaan naar een andere baan.
    Hippo pffff schrikken zeg met de kleine M. Hoe gaat het nu?
    Edith hoe gaat het?
    Hier pittige tijden gehad E. Heeft buisjes gehad en haar amandelen zijn geknipt. Daarna de ene na de andere oorontsteking zo zielig. Vrijdag is ze weer schoon verklaard en voorlopig krijgt ze standaard antibiotica. Als ze aan de antibiotica is dan is ze zo vrolijk en levendig. En dan slaapt ze als een roosje... zijn lekker op vakantie geweest naar gran canaria daar heeft ze genoten en wij ook met alle Kids.
    Bij mij hebben ze mijn keelamandelen weggehaald en dat deed behoorlijk zeer zeg. Verder vanaf 1 juni een nieuwe baan een geweldige uitdaging.
     
  5. Pitahaya

    Pitahaya Niet meer actief

    Jeetje joh, dus bij jou als bij je dochter de amandelen eruit gehaald? Dat is niet niks.
    Maar moet ze nu altijd aan de antibiotica dan? Dat kan toch niet? Want dat is toch een kuur?

    Nou, hier weer een ovulatie gehad en heb echt een goed gevoel over deze ronde. Mja, dat had ik eerder en hoeft natuurlijk helemaal niet. Maar hoop het zo enorm!
     
  6. Edith1987

    Edith1987 Fanatiek lid

    22 jun 2013
    1.507
    202
    63
    Vrouw
    Zeeland
    Leuk om weer van je te horen @Sorraya41 ! Jullie kunnen er weer tegenaan, na de vakantie! Pfft, begrijp van meerderen dat amandelen verwijderen bij volwassenen geen pretje is. Sterkte nog! Gefeliciteerd met je nieuwe baan! Dat kan een heerlijke, frisse start zijn! Wat ga je doen?

    @LianneE : Fijn dat het goed gaat met je meiden! Tijd vliegt dan he, met 2 kleintjes! Voordat je het weet is het einde van je verlof weer in zicht. Heb je je ritme weer gevonden?

    Hier gaat het gewoon zijn gangetje :) Door Pinksteren heb ik weer lekker lang weekend gehad en we hebben genoten van het mooie weer. Nu gaan we toeleven naar onze vakantie, de laatste week van juni! Duimen dat het weer niet omslaat, de laatste jaren hebben we altijd pech met onze zomervakantie qua weer.
    Proberen jullie kindjes ook steeds meer dingen na te zeggen? Broertje praat 'al' met 2 woorden: 'mama eten' bijv. als ik aan het eten ben.
     
  7. Pitahaya

    Pitahaya Niet meer actief

    Ja, leuk he, dat kletsen. Dat probeert R. ook zeker. Maar nog niet zo erg in twee woorden. Wel in woorden met 2 lettergrepen. En inderdaad, steeds meer. Elke dag wel een woordje erbij. Ik vind het zo gezellig!
     
  8. Pitahaya

    Pitahaya Niet meer actief

    Ik heb een nieuwtje! Het is nog heeel pril maar ik ben zwanger!!!!!
     
    Hippo89 vindt dit leuk.
  9. Hippo89

    Hippo89 VIP lid

    11 dec 2012
    7.351
    319
    83
    Vrouw

    wat super !!! het is je enorm gegund meid !
     
    Pitahaya vindt dit leuk.
  10. Pitahaya

    Pitahaya Niet meer actief

    Dank je wel!!
     
  11. Hippo89

    Hippo89 VIP lid

    11 dec 2012
    7.351
    319
    83
    Vrouw

    hey meid, leuk weer wat van je te lezen, , sneu hé al die oorstekingen enzo,

    M heeft het ook heel vaak, maar hier zit het een beetje in de familie, zijn zussen hebben het ook vaak gehad en veel gedoe mee gehad,maar gelukkig veel dingen opgelost na het verwijderen ervan, alleen onze dochter van bijna 7 heeft nog vaak problemen met haar oren.

    met M gaat het super goed, we genoten volop van onze 4 bengels, ze kunnen vaak zo goed met elkaar, het is echt leuk om te zien, voetbal is nog steeds een grote hit hier..

    van de week regende het hier pijpenstelen, ging er op joh, maar wij gingen lekker op het school plein voetballen, kinderen genoten er ontzettend van, de 2 kleintjes gingen stampen door de plassen echt heerlijk haha,

    nog 17 nachtjes slapen en dan gaan we heerlijk op vakantie, wat zijn we daar na zoveel stress aan toe zeg ! het is soms nog stress maar we proberen ons er niet door te laten leiden, zoveel mogelijk "let it be "let it go haha niet stressen om wat we niet zelf in handen hebben ;):) maar soms.... soms heb je gewoon even een break nodig en deze vakantie samen als gezin is even een break voor ieder ;)

    volgende week hebben de oudsten 2 een dagje vrij van school, de oudste heeft dan een feestje en met de ander ga ik heerlijk een nachtje weg, en de derde moet dan wel naar school en de vierde heeft dan lekker een paar uurtjes met papa ;);)

    kan jullie niet anders vertellen dan dat het hier nog lekker op rolletjes loopt, M praat ook steeds meer... als we nu weg lopen bij de kassa zwaait hij een keer, zet zijn liefste lach op het gezicht en zegt .... "fijne dag "haha zoooo lachwekkend is dat, heerlijk gewoon ;) i love it :D:D
     
  12. Edith1987

    Edith1987 Fanatiek lid

    22 jun 2013
    1.507
    202
    63
    Vrouw
    Zeeland
    Oooh dat is mooi nieuws!! Gefeliciteerd! Heb je al een afspraak voor de eerste echo?
     
    Pitahaya vindt dit leuk.
  13. Pitahaya

    Pitahaya Niet meer actief

    Nee, ben nog niet eens 4 weken dus dacht, wacht het nog even af. Heb mij dus nog niet aangemeld bij de verloskundige (kan hier online).

    Hippo, wat fijn dat het goed gaat. Waar gaan jullie heen op vakantie? Wat heerlijk zeg. Lekker genieten!
     
  14. Pitahaya

    Pitahaya Niet meer actief

    Nou, vandaag dan 4 weken zwanger. Toch weer mijlpaal haha. Was bang dat ik vanochtend alsnog ongesteld zou gaan worden maar gelukkig dus niet!
     
  15. Edith1987

    Edith1987 Fanatiek lid

    22 jun 2013
    1.507
    202
    63
    Vrouw
    Zeeland
    @Pitahaya : ahh fijn zeg! Voel je je lichamelijk al anders? Laatste werkdagen als fysio?

    @Hippo89 : wat leuk dat je een nachtje weggaat met 1 van de kids. Waar gaan jullie naartoe? Heb je dat al eerder gedaan? Heerlijk, even mama voor zichzelf :) Geniet ervan!

    @hier: ik ben nu supersuperverkouden, verhoging en heel slap :( Balen! Donderdag nog 1 dag werken en dan vrijdag gaan we een weekje naar Limburg. Dus ben op zich blij dat ik het nu heb ipv op vakantie.
    Kindjes slapen slecht van de warmte, en zijn beetje huilerig/chago. Even aftellen naar einde van de week.
     
  16. Pitahaya

    Pitahaya Niet meer actief

    Ah wat heerlijk zeg, even naar limburg. Daar zul je wel zin in hebben. Hopelijk hebben jullie mooi weer. In centerparcs ofzo?

    Nee, heb eigenlijk nauwelijks kwaaltjes. Klein beetje weeig in de ochtend maar verder gewoon energiek en fit. Dus vind het zo gek. Voel mij bijna niet zwanger. Dus vanochtend nog een test gedaan en hartstikke positief, haha.

    Ik moet inderdaad nog tot en met 28 juni werken en dan klaaaaaaaaaaaaar. Zo raar. Zit nu ook te twijfelen of ik nu meteen ga solliciteren of pas na de bevalling. Maar als ik nu geen werk heb, dan zit ik wel heel erg lang thuis. Twijfel! Wat zouden jullie doen?
     
  17. Edith1987

    Edith1987 Fanatiek lid

    22 jun 2013
    1.507
    202
    63
    Vrouw
    Zeeland
    Als je niet van plan bent om tbm te worden, zou ik zeker nu al solliciteren hoor @Pitahaya ! Krijg je geen 'gat' op je CV en blijf je in het ritme. Als is het maar voor een tijdelijke functie.
    Fijn dat je (nog?) weinig kwaaltjes heb! Bij mij begon het meestal met 7 weken, dus juich niet te vroeg, hahah!

    We hebben er indd zin in! En we gaan naar Centerparcs ja :) Nu alleen nog duimen voor het weer, want ze geven heeeul veel regen af volgende week! Maar ja, binnenzwembad en binnenspeeltuin zijn ook leuk!
     
  18. Hippo89

    Hippo89 VIP lid

    11 dec 2012
    7.351
    319
    83
    Vrouw

    Zo een dag weg doe ik wel vaker met 1 kind, soms met 2, bijv middagje K3 met alleen de meiden en papa die dan wat leuks doet met alleen de jongens,

    Maar echt een nacht weg met 1 kind is nu voor het eerst, ze heeft er al helemaal zin in, het is een echte tut madame dus ik denk dat ik haar en gezichts maskers ga halen, nagellakjes en make-up mee neem en wanneer het eigenlijk bedtijd is ik met haar heerlijk ga tutten haha, in de ochtend lekker ontbijten en daarna door naar hellendoorn, we gaan een nachtje naar lutte bij Oldenzaal in de buurt



    Hoe gaat het nu met jou ? Iets opgeknapt ?
    Heerlijk een weekje weg ! Ik dacht juist dat de temperaturen alleen maar meer zouden worden aankomende week ... Maar inderdaad binnen is daar ook genoeg te beleven voor een geweldige vakantie, veel plezier !!
     
  19. Sorraya41

    Sorraya41 Bekend lid

    4 sep 2014
    832
    13
    18
    Gefeliciteerd..... hoop dat je een fijne zwangerschap mag hebben
     
  20. Pitahaya

    Pitahaya Niet meer actief

    Dank je wel Sorraya!
     

Deel Deze Pagina