Om gek van te worden!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Samen2005, 8 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Libra89

    Libra89 Bekend lid

    10 aug 2017
    798
    472
    63
    Vrouw
    Sterkte! Hopelijk heb je snel meer duidelijkheid.
     
  2. MicroRNA

    MicroRNA Actief lid

    10 aug 2017
    242
    136
    43
    Vrouw
    @Samen2005 Blijft nog even spannend dus!
    Hoe gaat het vandaag met je?

    En nog getest? :D
     
  3. MicroRNA

    MicroRNA Actief lid

    10 aug 2017
    242
    136
    43
    Vrouw
    Valt wel mee hoor haha.. Ik wacht gewoon geduldig af!
    Ik zie dat jij nog eventjes mag wachten! Ben benieuwd ;)
     
    Libra89 vindt dit leuk.
  4. Samen2005

    Samen2005 Actief lid

    20 sep 2015
    220
    118
    43
    Hier gaat t wel goed hoor.. de test hieronder de testen van vanochtend en vanmiddag, zijn iig geen indrooglijntjes haha... morgen clearbleu digitaal doen dat geeft de doorslag haha
     
  5. Samen2005

    Samen2005 Actief lid

    20 sep 2015
    220
    118
    43
    De bovenste is van gister en die daaronder van vanochtend en daaronder van vanmiddag
     

    Bijgevoegde bestanden:

    MicroRNA vindt dit leuk.
  6. Cinsam

    Cinsam Fanatiek lid

    12 jan 2017
    1.068
    999
    113
    Vrouw
    Mega positief, ziet er goed uit.
     
  7. Libra89

    Libra89 Bekend lid

    10 aug 2017
    798
    472
    63
    Vrouw
    Gefeliciteerd! :) hoop dat het goed blijft gaan voor je!
     
  8. Samen2005

    Samen2005 Actief lid

    20 sep 2015
    220
    118
    43
    Dankjullie wel... ik hoop het ook!! De aankomende weken zal een hoop stress en onzeker zijn tot de eerste echo goed is dan zal ik wat rustiger zijn haha..
     
  9. MicroRNA

    MicroRNA Actief lid

    10 aug 2017
    242
    136
    43
    Vrouw
    @Samen2005 Zien er goed uit :eek::eek:

    Zo ontzettend spannend!
    Voel je al iets? Als in; heb je klachten? :D
     
  10. Samen2005

    Samen2005 Actief lid

    20 sep 2015
    220
    118
    43
    Hoi MicroRna!

    De testen zijn nog niet echt oplopend maar zien er wel goed uit volgens mij, mn temp is ook omhoog gegaan weer naar 37,1 vanochtend dus morgen doe ik cb digitaal.. ik heb echt helemaal nergens last van, alleen moe, maar dat was ik de laatste al..

    Ik heb het nog aan helemaal niemand verteld hoor, ook t mannetje niet.. hij komt morgennacht weer thuis en het is full house vanaf vrijdag en heel druk met t huis nog dus ik wacht tot zondagavond dan is er weer rust haha...

    Hoe gaat het met jou???
     
    MicroRNA vindt dit leuk.
  11. MicroRNA

    MicroRNA Actief lid

    10 aug 2017
    242
    136
    43
    Vrouw
    Oeh spannend!! :D Knap dat je het voor je gaat houden tot zondag! Misschien maar beter ook met die drukte hihihi! Morgen een clearblue! Ik ben benieuwd :eek: Wel foto posten hoor!!
    Ergens wel fijn dat je geen klachten, op de vermoeidheid na, hebt. Aan de andere kant zou ik denk ik wel iets willen voelen zodat ik steeds weer weet dat het echt is! Maar goed, je hebt mooie testen waar je naar kunt kijken :roflmao:

    Hier gaat ie goed!! Krijg morgen m'n ovulatietesten binnen (en een nieuwe thermometer) en ik heb net een app gedownload waarin je je temperatuur bij kunt houden, dan wordt het ook gelijk netjes in een grafiek weergegeven (ik hou wel van visualisatie)! Fertility friend heet ie ofzo. Heeft iemand daar ervaring mee?
    Anyway, ik ben al voorbereid op de volgende ronde dus haha! :p
    Alleen moet de menstruatie snel weg zijn, ik heb er zo'n hekel aan..
     
  12. Samen2005

    Samen2005 Actief lid

    20 sep 2015
    220
    118
    43
    Ik heb er ook altijd een hekel aan hoor pff en dan nog 6 a 7 dagen lang!! Eerste drie dagen zo erg ook altijd.. hoop voor je dat het gauw stopt en je kan gaan beginnen, ik heb wel gehoord van die app maar ken het zelf niet..

    Goed om te horen dat je er zo naar uitkijkt haha, hoelang duurt je cyclus ongeveer??

    Ik hou het zwijgen wel vol hoor haha het liefst zou ik pas wat zeggen als ik de eerste echo heb gehad, maar dat kan echt niet natuurlijk haha... mocht het deze keer goed gaan dan word de rest pas na 13 weken op de hoogte gebracht hoor, eerst de kids natuurlijk die gaan uit hun dak haha, die jongens van mij willen dat zo graag...

    Het leukste vind ik nog om mn schoonzus die ook net alweer zwanger is een grote schok te bezorgen haha die gaat dit niet leuk vinden want dan moet ze de aandacht delen haha.. dat is die wat ik vertelde die boos was dar het een meisje werd grrrr... nu is na vier maanden na de bevalling alweer zwanger!!
     
    MicroRNA vindt dit leuk.
  13. MicroRNA

    MicroRNA Actief lid

    10 aug 2017
    242
    136
    43
    Vrouw
    Ja ik vind het ook niks, ik voel me altijd zo vies en mijn weerstand gaat altijd achteruit als ik ongesteld ben, dus nu ook grieperig (wat overigens alweer iets beter gaat :roflmao:). Ben meestal ook wel een week zoet, bah!
    Mijn cyclus heeft na mijn miskraam 30 en 28 dagen geduurd, dus ik ga uit van een gemiddelde van 29 dagen. Dus op cd 22 begin ik met ovutesten en begin oktober weet ik meer ;) duurt nog zo lang pfffffff

    Oh je gaat me wel vertellen hoe je schoonzus reageerde op het nieuws dan hoor! Beetje boos zijn dat je een meisje krijgt.. Ongelooflijk, ze mag blij zijn dat ze überhaupt een kindje op de wereld heeft gezet. Soms is het zo oneerlijk hé.
    4 maanden na de bevalling weer zwanger, dat lijkt me wel heftig hoor.

    Leuk om te horen dat je jongens het leuk gaan vinden! :D:D Dat zal een hele verassing voor ze zijn dan!
    Hoe is het met klussen in het nieuwe huis?
     
  14. Samen2005

    Samen2005 Actief lid

    20 sep 2015
    220
    118
    43
    Haha dat duurt nog wel ff hoor voor ik die ga inlichten, ik ga nu echt de dertien weken afwachten want dat vroege gejuich kan je zo kapot maken... maar als het zover is dan laat ik het je zeker weten hoor!!

    Gelukkig heb je niet zon lange cyclus als ik altijd had, 36 a 37 dagen duurde zo lang altijd!! Eind volgende week zou je dan een positieve ovu test moeten hebben ongeveer.. laat het ff weten hè als het zover is..

    De clearbleu heb ik nog niet gedaan, zou gister met de post komen maar dat is vandaag geworden grrr... dus vanaf gistermiddag geen testen meer gedaan maar ik heb het overleefd hoor haha..

    Ik zit alleen nog te twijfelen wat ik zal doen, zal ik de vk bellen over twee weken of toch terug naar de gyn voor de eerste echo.. die zou dan ergens in de tweede week van oktober zijn, dan ben ik zeker die zesde week al gepasseerd..
     
    MicroRNA vindt dit leuk.
  15. Samen2005

    Samen2005 Actief lid

    20 sep 2015
    220
    118
    43
    Nou hier zijn ze dan! Net gedaan pff geeft iets rust
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Soturi, Libra89 en MicroRNA vinden dit leuk.
  16. MicroRNA

    MicroRNA Actief lid

    10 aug 2017
    242
    136
    43
    Vrouw
    Goedemorgen!!
    Sorry voor mijn late berichtje, ik kon gisteren niks sturen want ze hadden onderhoud op deze website :(

    Ten eerste; Die clearblue :eek::eek::D:D:D:D:D!!!!

    Qua inschakelen van vk of gyn zou ik gewoon doen waar jij je fijn bij voelt. Zou de echo bij de gyn dan sneller zijn dan bij de vk? (sorry maar ik ben echt nog nieuw met babydingen :p)

    Hoe voel je je vandaag? Ben je al wat meer gerustgesteld?
    Ik had het er gisteren nog over met mijn vriend.. Als het bij ons zo ver is zouden we het alleen in het begin tegen onze ouders vertellen (ik kan echt niks geheim houden voor mijn mams :D)
    en de rest pas na 12/13 weken.

    Dikke knuffel!
     
  17. Libra89

    Libra89 Bekend lid

    10 aug 2017
    798
    472
    63
    Vrouw
    Wauw @Samen2005 wat super voor je dat het er nu zo staat in letters :D gefeliciteerd! Snap je onzekerheid wel maar hoop dat je toch ook een beetje kunt genieten van dit goede nieuws.

    Wat fijn ook dat je kinderen het leuk gaan vinden!

    Natuurlijk aan jou waar jij je het beste bij voelt maar ik zou zelf eerst de vk bellen. Zelf zou ik het tegen anderen vertellen na het eerste trimester en tegen familie denk ik na de eerste echo :).
     
  18. Libra89

    Libra89 Bekend lid

    10 aug 2017
    798
    472
    63
    Vrouw
    Beterschap! Hopelijk voel je je alweer wat beter... het duurt lang he dat wachten maar wel fijn dat je je cyclus al zo goed kent en weet wanneer je kunt testen! Ik ga duimen voor de volgend ronde voor jou!

    Zelf word ik ook gek van het afwachten tot ik kan testen maar ik voel nog niet echt iets (weet niet of dat eigenlijk wel kan zo vroeg) dus daarom denk ik op dit moment ook dat er deze maand maar een kleine kans is... zitten we samen in de wacht haha ;)
     
    MicroRNA vindt dit leuk.
  19. MicroRNA

    MicroRNA Actief lid

    10 aug 2017
    242
    136
    43
    Vrouw
    Dankjewel :roflmao:!! Gelukkig is de griep weer weg!

    Ik zie dat jij al over 8 dagen mag gaan testen :eek: Ik heb dan ongeveer mijn ovulatie :D
    Je zou nu ongeveer een innesteling kunnen gaan voelen, maar er zijn meer vrouwen die 'm niet voelen dan wel. Misschien omdat je er nu bewust van bent je het kan voelen..

    Al dat wachten vind ik niks!
    Heb wel eindelijk een hobby gevonden.. :o: Ben een fotoboek aan het maken met allemaal leuk papier enzo. Ik ben niet zo'n creabea hoor, maar het geeft me rust om ff met iets anders bezig te zijn.

    Al weer een beetje gewend aan het normale leven? :cool:
     
    Libra89 vindt dit leuk.
  20. Libra89

    Libra89 Bekend lid

    10 aug 2017
    798
    472
    63
    Vrouw
    Haha gelukkig maar! Klinkt als een leuke hobby heerlijk zo lekker met je handen bezig zijn! Fijn dat het je rust geeft :D.

    Kan ik het nu gaan voelen o_O!?! Vertel me alles!!! Haha... hoe voelt een innesteling dan? Zo spannend! :rolleyes:
     
    MicroRNA vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina