Om gek van te worden!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Samen2005, 8 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MicroRNA

    MicroRNA Actief lid

    10 aug 2017
    242
    136
    43
    Vrouw
    Is het ook wel :D Ik ben iemand die veel analyseert en vaak nadenkt dus dit is eigenlijk wel eens leuk hihi.

    Zelf heb ik het niet gevoeld, maar heb gelezen dat sommige vrouwen innestelingspijn kunnen ervaren, de bekende speldenprikjes, soms gepaard met wat bloedverlies.
    Ik heb de pijn niet gevoeld, maar had bij mijn mk wel een innestelingsbloeding gehad.
    Heel vreemd, ik had toen helemaal geen klachten, pas toen ik positief had getest kwam ineens alles tegelijk, en pas naderhand kon ik ook dingen plaatsen (zoals de bloeding).

    Spannend hoor! Ik ga duimen voor een positieve test voor jou over 8 dagen (of misschien eerder :D:D:D)
     
    Libra89 vindt dit leuk.
  2. Libra89

    Libra89 Bekend lid

    10 aug 2017
    798
    472
    63
    Vrouw
    Snap ik! Zeker leuk een keer wat anders wie weet ontdek je een nieuwe kant van jezelf ;)!

    Ooh thanks voor de info, wist ik helemaal niet! Ik heb wel buikpijn en klachten maar lijkt meer op pms denk ik voor een naderende menstruatie. Mijn lichaam is volgens mij nog niet helemaal de oude na mijn mk :( heb zoveel last van hormonen! Herken mezelf gewoon af en toe niet (overal spierpijn, moe, vaak hoofdpijn, onzuivere huid). Wil het graag wat meer los gaan laten om er de hele tijd mee bezig te zijn maar het valt echt niet mee :oops:.

    Lief dat je zo meeleeft, ik ga het testen zo lang mogelijk uitstellen want als het niet zo is dat is toch weer een teleurstelling. De vorige keer was ik in de ontkenningsfase tot twee weken na mijn NOD :roflmao: toen had ik meteen een clear blue gekocht en stond er 2-3 weken (had nog helemaal geen ervaring met testen).
     
    MicroRNA vindt dit leuk.
  3. Samen2005

    Samen2005 Actief lid

    20 sep 2015
    220
    118
    43
    Goedemorgen dames!

    Hoe gaat het met jullie?? Hier gaat alles nog goed.. druk weekend met alle kids! Geen klusweekend gehad dus kan morgen weer aan de bak in me uppie, schilderen en schuren pff rotwerk hoor...

    Ik heb nog steeds geen symptomen hoor, wel een fink dikke buik al pff mn broeken zitten strak door die darmen en dat opgeblazen maar verder helemaal niks! Volgende week niet maar die week erop ga ik het radboud in Nijmegen bellen of ik daar voor de controle echo's mag komen, geeft me toch wat meer rust, ze kennen mij daar van de vorige twee zwangerschappen en daar word toch anders gekeken dan bij de vk.. ben op vd zenuwe voor die eerste echo want wat als er weer geen hartaktie is pff zo klote gevoel als je maar moet afwachten weer..
     
    MicroRNA vindt dit leuk.
  4. Libra89

    Libra89 Bekend lid

    10 aug 2017
    798
    472
    63
    Vrouw
    Goedemorgen Samen2005,

    Wat fijn om te horen dat het goed met je gaat. Knap van je dat je zo doorgaat met een vol huis en klussen! Lijkt me een drukke periode voor je.

    Heb je verder helemaal geen symtomen? Ook geen pijnlijke borsten enzo? Snap wel dat je voor het ziekenhuis kiest als ze je daar al kennen en als dat vertrouwd voor jou voelt. Snap wel dat je zenuwachtig bent maar je hebt er helaas geen invloed op, hopelijk heb je genoeg afleiding nu en over een paar weken een mooie echo!

    Met mij gaat het goed verder maar ik denk dat het deze ronde niet raak is want ik voel me alsof ik ongesteld ga worden, last van hormonen en rugpijn enzo. Heb me er al bij neergelegd om teleurstelling te voorkomen.
     
  5. MicroRNA

    MicroRNA Actief lid

    10 aug 2017
    242
    136
    43
    Vrouw
    Het is ook vaak zo dat het achteraf allemaal op de plaats valt hoor, de symptomen die ik beschreef. Echt een "ojaaaa" momentje toen voor mij! :roflmao:

    Je moet gewoon doen waar je je fijn bij voelt qua testen. Beste is natuurlijk op nod of er na om zware teleurstellingen te voorkomen. Dat is gewoon het enge om voor nod te testen. Straks gaat het weer verkeerd en dan doet het weer zo'n pijn :(
    Soms kunnen de klachten die je kunt hebben tussen eisprong en menstruatie in ook komen door de aanmaak van progesteron. Kortom; eigenlijk schieten we er niks mee op, al die stomme klachten :o:

    Het is ook moeilijk om er niet mee bezig te zijn. Ik probeer het ook geen obsessie te laten worden, sommige mensen zijn er echt obsessief mee bezig en dat geeft stress en da's natuurlijk ook niet goed. Mijn vriend en ik gaan regelmatig hierover in gesprek en doen gewoon waar we ons fijn bij voelen :D

    Heb je een leuk weekend gehad? :D
     
  6. MicroRNA

    MicroRNA Actief lid

    10 aug 2017
    242
    136
    43
    Vrouw
    Heb je een leuk weekend gehad met de kids? :roflmao: Heb je het al verteld tegen je lief? :D:D
    Schilderen vind ik altijd wel leuk om te doen, schuren alleen niet haha.

    Ik had dat bij mijn mk toen ook, ik moest langere bovenkleding aan zodat ik de knoop van mijn broek los kon doen :roflmao: ik voelde me echt opgeblazen.

    Fijn dat je er uit bent dat je contact op gaat nemen met de gyn. Ze kennen je al en is dus gewoon vertrouwd. Tot die tijd kun je niks anders doen dan wachten helaas :(
     
  7. Samen2005

    Samen2005 Actief lid

    20 sep 2015
    220
    118
    43
    Goedemiddag!!
    Ik ben kapot haha.. pff wat een druk weekend weer zeg, bijna geen oog dicht gedaan!! Zoontje van mn vriend die droomt vaak en schreeuwt de hele nacht alles bijmekaar en kan je elke 10 min erheen pff die twee van mij die gooi ik op bed en die zie of hoor je niet meer tot een uur of acht in de ochtend maar die twee van hem staan er half zes alweer dus dat sloopt je gigantisch joh!!

    Die jongste van hem is 5 en heeft in de nacht nog een luier, hij eet niet of nauwelijks en het is elke keer weer een gevecht om hem ook maar iets te laten eten, hij weegt maar 16 kilo en heeft nog maatje 98.. best sneu want hij is ook altijd ziek en snotteren maar wij hebben er geen invloed op omdat ze er maar 2 dagen in de twee weken zijn en met moeders is niks te overleggen helaas waardoor alles wat we doen niks uithaalt...

    Maar dat terzijde, ik heb het nieuws gemeld haha en nu zitten er twee in de zenuwe! Hij is er zeker blij mee maar voelt zich wel wat schuldig tegenover zijn andere twee kids wat ik wel begrijp hoor, hij ziet hun maar 2 dagen per 2 weken dat kan niet anders vanwege zijn werk en zijn kids vinden dat ook lastig, gister wilde ze niet eens naar hun moeder toe omdat ze papa maar zo weinig zien, pff best lastig hoor dus ik snap wel dat hij zich een beetje zo voelt want als dit goed mag gaan heeft dit kindje straks wel elk weekend met papa en de vakantie enz...

    Verder alles nog hetzelfde... volgende week ga ik bellen om een afspraak te maken voor de eerste echo eind oktober zoiets iig niet voor de 7de week...

    Het klussen zit mijn gedeelte erop gelukkig, verder word alles gedaan dus de aankomende drie weken is het plaatsen vd keuken, badkamer en het stukadoor werk word gedaan en hopelijk begin november overhuizen... we hebben 5 slaapkamers en komen er nu dus wel 1 tekort daar moeten we een oplossing nog voor bedenken haha zal wel een discussie puntje worden..

    Hoe gaat het met jullie MicroRna en Libra89???
     
    MicroRNA vindt dit leuk.
  8. MicroRNA

    MicroRNA Actief lid

    10 aug 2017
    242
    136
    43
    Vrouw
    Hier gaat ie goed! Vanaf morgen ga ik met de ovulatietesten beginnen :roflmao:
    Vanmorgen had ik me een beetje verslapen, ben helemaal vergeten te temperaturen...

    Wat vervelend voor het zoontje van je vriend. Kan me voorstellen dat het slopend en hartverscheurend is, zeker als ze ook niet meer terug willen naar hun moeder.
    Daarom begrijp ik ook wel dat het voor jouw vriend dubbel kan voelen. Maar fijn dat je iig nu met z'n tweeën in de zenuwen kan zitten haha :D
    Hoe voel je je verder?

    Met zelf klussen dus al ver klaar! Nu nog wachten op de rest! Ben benieuwd! 5 weken is al snel, ben je al aan het inpakken? :p

    Heb je eigenlijk nog getest?
    Laat je me even weten wanneer je afspraak is? Dan kan ik voor je duimen enzo! ;)
     
  9. Samen2005

    Samen2005 Actief lid

    20 sep 2015
    220
    118
    43
    Hoi MicroRna,

    Hier alles nog hetzelfde, wel heel moe de afgelopen dagen maar verder niks anders dan normaal... ja heb wel getest nog en donkerder kan niet dus dat is wel goed..

    Inpakken hier valt wel mee hoor, meeste gaat de marktplaats op omdat we nieuwe spullen hebben gekocht, het meeste komt uit zijn huis en dat is ook van zn ex geweest en dat wil ik niet in ons huis (klinkt misschien gek maar dat is een gevoel haha)

    Ben benieuwd wanneer jouw testen weer gaan oplopen en dat het deze ronde een positieve zwangerschaptest gaat worden, ga voor jou ook duimen hoor ;)

    Ik heb nog niet gebeld naar de gyn durf nog niet zo goed...
     
    MicroRNA vindt dit leuk.
  10. Libra89

    Libra89 Bekend lid

    10 aug 2017
    798
    472
    63
    Vrouw
    Hallo meiden,

    Heb me even wat minder bezig gehouden met het zwanger worden want ik werd gek van mezelf.
    Ik ben nog niet ongesteld maar heb wel het gevoel dat ik dat elk moment kan worden... ben behoorlijk chaggie erger als normaal.
    Was het bij jullie ook dat jullie na de miskraam meer last hadden van de menstruatie?

    @Samen2005 begrijpelijk dat het lastig is voor je vriend en zijn gevoelens erbij. Het lijkt me wel fijner voor jou dat je er nu samen in zit en het ook kunt delen met hem.
    Wat heftig dat zijn zoontje zo slecht eet en slaapt, klinkt wel heel sneu hopelijk gaat hij op den duur beter eten en slapen.
    Snap je zenuwen wel voor de eerste echo ik ga voor je duimen dat het allemaal goed is.

    @MicroRNA spannend weer ik ga deze ronde extra hard voor je duimen want gun het je zo! Hou je je trouwens ook met voeding bezig ben ik even benieuwd naar?
     
    MicroRNA vindt dit leuk.
  11. Samen2005

    Samen2005 Actief lid

    20 sep 2015
    220
    118
    43
    Nou dames ik vond het maar niks dat ik nergens geen last van had, maar sinds vandaag komt in alle hevigheid alles op me af haha... misselijk tot aan spugen toe, vreselijke pijn in me rug, moe moe en nog eens moe, maar ik ben er blij mee hoor! Zal wel heel raar klinken haha maar al duurt het negen maanden heb t er graag voor over..

    Libra89
    Misschien dat je toch nog geluk hebt deze ronde, wanneer verwacht je je menstruatie?? Vaak als je er niet zo mee bezig ben dan lukt het in ene...

    MicroRna
    Hoe gaat het met de eerste testen?? Is er al iets op te zien?? Show je ze ff want ik wil graag meekijken hoor...

    Ik heb nog steeds niet gebeld, als het goed ga ik volgende week de zesde week in en dan ga ik denk ik bellen pff zie er zo tegen op zeg.. maar ja zal toch een keer een echo moeten laten maken ben ik bang voor maar probeer wel een afspraak heeeeel vroeg in de ochtend te maken anders trek ik zon dag wachten niet... denk dat de derde week van oktober wel een hartje gezien moet worden met 8 acht weken ongeveer... ik hoop iig dat ik lekker misselijk blijf, heb het nog nooit gehad maar ben er blij mee nu :)
     
    MicroRNA vindt dit leuk.
  12. MicroRNA

    MicroRNA Actief lid

    10 aug 2017
    242
    136
    43
    Vrouw
    Goedemorgen Dames,

    Sorry voor de wat late reactie, had het allemaal druk enzo :(

    @Samen2005 Lekker allemaal nieuwe spulletjes straks in je nieuwe huis :D Kei fijn! Weg met negatieve herinneringen!
    Spannend hoor! Volgende week, hopelijk kun je terecht lekker vroeg! Kan me er wel wat bij voorstellen hoor, anders zit je zo heel de dag in spanning. Gaat je vriend dan met je mee? :D
    Kun je iig samen de zenuwen delen.

    Heb gisteren een eerste ovutest gedaan, maar die was nog negatief. Verwacht pas dat ie van het weekend positief is.

    @Libra89 Hoe is het nu? Al doorgezet?
    Tja qua voeding... Ik eet altijd al gevarieerd en gezond dus ik hou er niet extra rekening mee. Ik zorg dat ik alles qua vitamientjes etc binnenkrijg en slik extra foliumzuur met vitamine D. Doe jij wel iets bijzonders?
     
  13. Libra89

    Libra89 Bekend lid

    10 aug 2017
    798
    472
    63
    Vrouw
    Goedemiddag dames,

    @Samen2005 verwacht mijn mentruatie elk moment heb al flink last van mijn hormonen en rugpijn :( de kans is heel klein dat het raak is ik ben zelf overtuigd dat het bloeden elk moment kan beginnen.

    Voor jou komt die echo gelukkig al dichterbij! Die spanning kan ik helaas niet voor je wegnemen hoop dat je toch ook een beetje blij kan zijn! Misselijkheid wil wel zeggen dat je echt zwanger bent! Ik denk dat ik er ook blij mee zou zijn na dit te hebben meegemaakt want dan heb je wel die bevestiging dat het echt zo is!

    @MicroRNA nee nog niet doorgezet maar ik ben er op voorbereid haha :o: voor mij ook hetzelfde foliumzuur en vitamine B tot nu toe. Ik heb me ingelezen over maca en overweeg dat te gaan proberen... het zou de vruchtbaarheid bevorderen en positief zijn voor je cyclus en nog heel veel positieve dingen. Volgens mij kan het geen kwaad. Misschien ga ik kijken voor een topic of andere vrouwen er ervaring mee hebben :D. Ik had mijn eerste menstruatie na de miskraam echt extra pijn en meer bloedverlies, weet niet of jullie dat herkennen? Dus ben nu aan het kijken of ik weer wat beter in mijn vel kan komen. Damn die hormonen ook altijd!

    Succes met de ovu testen hoop dat het bij de volgende knaller raak gaat zijn! :D
     
    MicroRNA vindt dit leuk.
  14. MicroRNA

    MicroRNA Actief lid

    10 aug 2017
    242
    136
    43
    Vrouw
    Ah balen meid! Hopelijk voor jou de volgende ronde een positieve test! Maaaaaar geen bloed is nog goed :D

    Maca.. Nog nooit van gehoord! Als je topic opent wil ik wel meelezen, vind dat sowieso wel interessant. Als het deze ronde niet lukt kunnen we dat eens proberen :roflmao: Niet geschoten is altijd mis, toch?
    Ik had ook de eerste menstruatie na de miskraam meer bloed en meer buikpijn, als in; heel veel buikpijn. :confused:
    De tweede na de miskraam werd het allebei weer minder, het lijkt alsof ik veel minder klachten had zelfs. Ben benieuwd hoe het nu gaat.

    Hoop dat je gauw wat beter voelt! Liefs X
     
    Libra89 vindt dit leuk.
  15. MicroRNA

    MicroRNA Actief lid

    10 aug 2017
    242
    136
    43
    Vrouw
    Hoi Dames,

    Ik snap er ff niks meer van.. Misschien weten jullie dit;

    Gisteren nog geen positieve ovulatietest (wel bijna) maar vanmorgen wel een dip in de temperatuur.

    Als ik het goed begrijp komt die dip met de ovulatie samen?
    Nu hebben we gisteren wel geklust :p Vanavond nog maar een x klussen voor de zekerheid? Ik begrijp er niks van, ik dacht dat de eisprong 12 tot 36 uur kwam na de LH piek.

    Ik heb best een regelmatige cyclus, ik had eigenlijk mijn LH piek vandaag pas verwacht.
    Zal voor de zekerheid vanmiddag, na het werk, nog een test doen.

    Hoe is het verder met jullie? :D
     
  16. Samen2005

    Samen2005 Actief lid

    20 sep 2015
    220
    118
    43
    Hoi MicroRna,

    Soms loopt het raar hè, maar je zit wel goed hoor! Temp zakt iets voor je eisprong maar dan had je of vanochtend of gisteravond waarschijnlijk piek, benieuwd of je test vandaag positief is.. bij mij ging het toch ook zo raar deze keer, heeft nog steeds met de nasleep mk te maken denk ik hoor.. word weer duimen... hihi...

    Ik heb vandaag eindelijk de stap durven wagen een afspraak te maken en dat word 12 oktober en de achtste week eerder vond ik te vroeg... pfff
     
    MicroRNA vindt dit leuk.
  17. MicroRNA

    MicroRNA Actief lid

    10 aug 2017
    242
    136
    43
    Vrouw
    Oh dus ik hoef me geen zorgen te maken :oops: Het is ook allemaal spannend, en zeker als alles net even anders gaat dan gedacht :(

    WAT GOED! Het is zo 12 oktober!! Stoer van je! :roflmao: Nu duimen!
    Hoe voel je je?
     
  18. Samen2005

    Samen2005 Actief lid

    20 sep 2015
    220
    118
    43
    Haha ja ik ken het hoor MicroRna, inmiddels weet ik er wel het één en ander van.. die dip in je temp is ook voor je eisprong en als die geweest is dan gaat het omhoog, ik denk dat je dat morgen al zal zien.. je zit helemaal goed! Heb je nog gestest dan??? Laat ze ff zien als je tijd hebt kijk ik met je mee... ik vind het wel spannend hoor haha en dan nog weer twee weken wachten pff duurt zolang maar ik denk dat het goed is deze ronde moet gewoon, dan ben ik niet alleen de aankomende maanden ;)...

    Met mij gaat het goed, vreselijk moe en mn borsten sinds een paar dagen gevoelig, verder weinig klachten de misselijkheid is heeeel af en toe even aanwezig maar ik mag niet klagen... mn vriend zei je moet echt gaan bellen hoor je kan het niet blijven uitstellen, dus over twee weken weten we of het hartje klopt.. tot die tijd probeer ik me rustig te houden al lukt dat niet altijd want ik kan nog steeds niet echt blij zijn..
     
    MicroRNA vindt dit leuk.
  19. MicroRNA

    MicroRNA Actief lid

    10 aug 2017
    242
    136
    43
    Vrouw
    Zeg dat wel, gisteren was mijn temp 26,25 en vanmorgen was ie 36,70, net goed geklust dus qua tijd :p Dus ik kan er nu vanuit gaan dat mijn ovulatie is geweest? En ook dat mijn ei gesprongen is? *Zo veel vragen* Ik zal vanavond de testen even online gooien..

    Ook al lukt het bij mij deze ronde niet; ik loods je er online wel doorheen, meid :D:roflmao:
    Heb gisteren 2 hele mooie boeken gekregen van mijn schoonzusje. "Het zwanger handboek" en nog eentje die heel de zwangerschap van week tot week beschrijft. Dus ik kan me al wat voorbereiden haha..

    Ik kan me voorstellen dat je pas blij bent als je een kloppend hartje hebt gezien. Tot die tijd is het afwachten, die terughoudendheid is heel normaal denk ik. Ik zou ook niet gelijk een gat in de lucht springen.. Pas als ik zeker weet dat het in orde is.. Over 2,5 week weet je meer :D En ik heb het gevoel dat het allemaal goed gaat komen. Ik ga iig kei hard duimen voor jullie!

    LIEFSX
     
  20. Samen2005

    Samen2005 Actief lid

    20 sep 2015
    220
    118
    43
    Hoi MicroRna,

    Als je temp morgen nog hoger is dan is ie gesprongen hoor, daar ga ik wel vanuit... wat klussen betreft zit je goed haha.. hoe was je test vandaag dan??? Ik vind het heeeeel lief van je dat me er doorheen loodst maar doe het liever toch samen haha dus ik ga voor jou ook gigantisch duimen hoor ;)

    Leuk hè die boeken, ik heb ze ook gehad bij mn eerste zwangerschap dat al ruim 8 jaar geleden is haha.. kon er wel tig keer per dag hetzelfde lezen..
     
    MicroRNA vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina