Om gek van te worden!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Samen2005, 8 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Samen2005

    Samen2005 Actief lid

    20 sep 2015
    220
    118
    43
    En doe AUB een action test!!
     
    MicroRNA vindt dit leuk.
  2. MicroRNA

    MicroRNA Actief lid

    10 aug 2017
    242
    136
    43
    Vrouw
    Ja je moet idd nog maar afwachten of ie blijft zitten. Je zei dat je nod tussen donderdag en zaterdag in zit.. Maar dan is ie echt kei positief, en dat zo vroeg. Het is geen tuurstreepje ofzo :eek:

    Bij mij was ie zaterdag nog spierwit.. Nog geen tekenen van menstruatie ofzo. Morgen nog maar een testje wagen! :D Zodra ik meer weet hoor je het gelijk!!

    Blijven ademen meid, alles wat de moeite waard is, kost moeite. En dit.. Dit moet gewoon zo zijn! Dikke knuffel X
     
  3. MicroRNA

    MicroRNA Actief lid

    10 aug 2017
    242
    136
    43
    Vrouw
    Haha dit bericht had ik ff gemist.. Wilde vandaag nog naar de Action maar mijn afspraken liepen allemaal uit (zul je altijd zien).
    Maar heb nog van het Kruidvat :roflmao: en Sensitest.
     
  4. Samen2005

    Samen2005 Actief lid

    20 sep 2015
    220
    118
    43
    Ik ga nu maar hopen dat de testen oplopen... de vorige keer teste ik ook zo vroeg al een streepje, volgens mij zegt het ook niks, als het oploopt is het is dat goed, maar dat ging 2 maanden geleden ook zo, nooit bloedverlies gehad of iets maar die eerste echo gaf me zon gigantische klap, waarvan ik nu nog vaak denk had ik niet toch moeten wachten.. het is zo jammer dat door alles wat we hebben meegemaakt je niet helemaal happy in de lucht kan springen, maar je zoveel stress ervaart door alles weer kwijt te raken... ik ga ook echt de aankomende weken als er geen bloedverlies komt niet de vk bellen ik wacht het wel ff af tot een week of 7 a 8..

    Ik snap het bij jou niet, weet je zeker wanneer je je eisprong hebt gehad?? De een test vroeg positief en de ander later, jij was de vorige keer ook later toch??
    Wel goed dat er geen tekenen van menstruatie zijn.. weet je wat ook nog kan doen?? Als je morgenvroeg wakker word temp opnemen, dan kan je zien of het goed gaat, als je nog hoog zit in je temp is het goed hee!!

    (Sorry voor mn enthousiastme wil het voor jou ook zo graag;))
     
    MicroRNA vindt dit leuk.
  5. MicroRNA

    MicroRNA Actief lid

    10 aug 2017
    242
    136
    43
    Vrouw
    Ik ga duimen voor jou dat de testen mooi oplopen! Ga je over 2 dagen weer testen? :oops:
    Wel foto's maken hoor! Ik begrijp dat je het niet gelijk van de daken gaat schreeuwen, ik zou zelf, denk ik, ook wat terughoudend reageren, is denk ik een soort van zelfbescherming, bang om weer die pijn te voelen en het dan weer tegen iedereen te moeten vertellen. Ik begrijp je helemaal, meid! Niet teveel stressen hoor, want dat is ook niet goed. Probeer een beetje te genieten (hoe moeilijk ook)!

    Tja, zeker weten doe ik het niet, had wel een positieve ovutest maar heb niet getempt dus ik weet niet zeker of ie is gesprongen. Daarom heeft temperaturen nu ook geen zin meer denk ik :( Ik denk dat ik gewoon me kan gaan voorbereiden op de volgende ronde!

    Het zou leuk zijn idd als we samen kunnen stressen, tot die tijd stress ik gewoon met jou mee! :D Ik gun het jou zo erg, na alles wat je hebt meegemaakt, nog wel meer dan mezelf!
     
  6. Libra89

    Libra89 Bekend lid

    10 aug 2017
    798
    472
    63
    Vrouw
    Wat een verhalen allemaal @Samen2005 en @MicroRNA wat zitten jullie weer in een spannende tijd!

    Snap dat je het spannend vind @Samen2005 en dat je nooit meer een mk wil meemaken alleen die kans is klein dat dat weer zal gebeuren... jullie hebben tenslotte al een paar kleintjes rondlopen dus je weet dat het mogelijk is, misschien kun je daar steun uit halen.

    @MicroRNA voor jou nog geen duidelijkheid dus, jammer zeg maar wie weet test je laat positief ik hoop het nog steeds voor je.

    Heb een heerlijke vakantie gehad lief dat jullie er naar vragen dames :) nu begint het echte leven weer...
     
    MicroRNA vindt dit leuk.
  7. Samen2005

    Samen2005 Actief lid

    20 sep 2015
    220
    118
    43
    Ik denk wel dat je uit temp wat kan halen hoor, het verschilt per persoon natuurlijk maar als je hoog zit boven de 36,8 dan zegt dat echt wel wat.. ik deed zelf ook rond de eisorong testen en daarna rond nod weer om te zien of die hoog bleef...

    Teveel stressen heb ik geen tijd voor haha, druk nog met verven en morgen komen mn kids weer terug van hun vader dus ben ik weer in mn nopjes hihi, de jongste heeft zn derde zwemles morgen zo leuk om te zien en het weekend alle kids weer dus druk genoeg!

    Het is alleen de avonden dat je echt zit te piekeren, ik zit alleen omdat t mannetje de hele week van huis is en de hond zegt niet veel :( en dan ga denken en nog maar een test doen of het lichte streepje er nog komt, gek vinden dat ik geen symptomen heb behalve ineens allemaal pukkeltjes (balen)en zal dat wel goed zijn enz enz...

    Ik test elke dag nu 2x ja ik weet het bezopen is het maar kan t niet helpen haha..

    Ik had toch ook op een dinsdagavond een knal test en volgens mij pas woensdag of donderdag pas echt de eisprong gehad, kan bij jou ook wat later zijn...
     
    MicroRNA vindt dit leuk.
  8. Samen2005

    Samen2005 Actief lid

    20 sep 2015
    220
    118
    43

    Ja das ff wennen weer zeker haha.. ben voor jou ook benieuwd hoe deze ronde gaat zijn.. allemaal mekaar maar op de hoogte houden ;)
     
    Libra89 vindt dit leuk.
  9. MicroRNA

    MicroRNA Actief lid

    10 aug 2017
    242
    136
    43
    Vrouw
    Waar ben je geweest?

    Altijd weer wennen om na een vakantie weer het normale leven aan te gaan.. Vind het altijd even omschakelen. Mijn vakantie was in augustus en ik ben alweer toe aan vakantie haha.
     
  10. MicroRNA

    MicroRNA Actief lid

    10 aug 2017
    242
    136
    43
    Vrouw
    Ah balen dat je lief heel de week van huis is, weet hij het al wel?
    Ik snap dat wanneer je even een momentje niks aan je hoofd hebt, je gedachten gelijk naar de zwangerschap toe gaan. Maar gelukkig heb je afleiding met het nieuwe huis en de kids!

    Als jij je fijn voelt bij 2x per dag testen moet je dat gewoon doen.. En afentoe hier een foto plaatsen zodat we mee kunnen genieten mag ook :rolleyes::rolleyes: *hint*

    Gisterenavond is hier de menstruatie begonnen, dus ik ga weer voor een volgende ronde! Gelukkig is het niet teveel stress of een obsessie. Alles komt goed :D
     
  11. Samen2005

    Samen2005 Actief lid

    20 sep 2015
    220
    118
    43
    Hè bah MicroRNA!! Is echt niet wat ik in gedachten hoor.. extra duimen voor de aankomende ronde dan!!

    Ik zal vanavond even een test plaatsen weer maar zie ze niet oplopen hoor (in 2 dagen ahum) dus opnieuw maar de gedachten dat het fout zit weer...
     
    MicroRNA vindt dit leuk.
  12. MicroRNA

    MicroRNA Actief lid

    10 aug 2017
    242
    136
    43
    Vrouw
    Gewoon blijven ademen en die van morgen vergelijken met die van gisteren. Dan zie je echt of ie is opgelopen.
    Ben benieuwd naar de foto!

    Ik had ook wat anders gehoopt, maar ik moet het maar gewoon naast me neer leggen, mijn geluk komt nog wel ;) Ga vanavond weer nieuwe testen bestellen enzo.. En zodra ik even tijd heb naar de Action voor de juiste testen hihi :D
     
  13. MicroRNA

    MicroRNA Actief lid

    10 aug 2017
    242
    136
    43
    Vrouw
    En dan ben ik ook nog eens grieperig.. Dat in combinatie met menstruatie is echt vreselijk :(:(
     
  14. Samen2005

    Samen2005 Actief lid

    20 sep 2015
    220
    118
    43
    Ojee...das ook wat hee... wat een ellende zeg! Veel beterschap meid! Nieuwe ronde nieuwe kansen zeggen ze toch, nou ik baal er wel van voor je hoor!

    Ik heb net nog gestest maar die is lichter, die van vanochtend was ook lichter dan gister dus ik weet niet wat ik ervan moet denken, vandaag wel heel moe, maar verder nog steeds nergens last van en mn nod komt eraan dus kan gewoon nog ongesteld worden één dezer dagen.. ik hoop dat de test van morgenvroeg donkerder is maar dat is morgen pas haha...
     

    Bijgevoegde bestanden:

  15. MicroRNA

    MicroRNA Actief lid

    10 aug 2017
    242
    136
    43
    Vrouw
    Het is ook zo spannend allemaal voor jou! :oops:

    Welke test is wanneer genomen van jouw foto?
    Je kan helaas niet meer doen dan afwachten de komende dagen! Ik ga duimen voor je hoor! Het is je zo gegund zo'n lief, klein wondertje!

    Knuffel!
     
  16. Libra89

    Libra89 Bekend lid

    10 aug 2017
    798
    472
    63
    Vrouw
    Zeker weer even wennen ;). Ik ga jullie sowieso op de hoogte houden al moet ik nog even wachten... Jammer dat het bij jou niets geworden is deze ronde :( gelukkig heb je wel goed inzicht nu in je cyclus. Ik hoop op volgende ronde een roze lijn voor jou!
     
  17. Libra89

    Libra89 Bekend lid

    10 aug 2017
    798
    472
    63
    Vrouw
    Ben in zuid Spanje geweest :) zeker even omschakelen. Snap ik dat je er weer aan toe bent. Wat een stress allemaal weer!
     
    MicroRNA vindt dit leuk.
  18. Samen2005

    Samen2005 Actief lid

    20 sep 2015
    220
    118
    43
    De bovenste is van die van gister en de onderste is van vanmiddag..
     
  19. Libra89

    Libra89 Bekend lid

    10 aug 2017
    798
    472
    63
    Vrouw
    Hoop natuurlijk op het beste voor je, maar voor zover ik me verdiept heb in testen... Zou het kunnen dat dit indrogers zijn? Na hoeveel tijd is de foto gemaakt? Ik zie een verloop in de streep volgens mij hoort dat niet. Waren ze even dik als de controlestreep? Misschien nog een nieuwe test doen en binnen de maximale tijd aflezen?
     
  20. Samen2005

    Samen2005 Actief lid

    20 sep 2015
    220
    118
    43
    Bij me vorige zwangerschap had ik ook deze streepjes in het begin, pas na nod een dikke streep.. met de ovu testen ook zo dun lijntje altijd.. we zullen zien ik wacht het wel af in spanning
     

Deel Deze Pagina