omgaan scheiding vrienden

Discussie in 'De lounge' gestart door moontje2008, 1 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moontje2008

    moontje2008 VIP lid

    7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    gisteravond laat kreeg ik een telefoontje van mijn vriendin dat haar man een ander heeft en wil scheiden.. wij kennen elkaar al ruim 11 jaar en haar man is een oud collega van mij en ook een goede vriend van mijn man.

    hoewel mijn man en ik laatst nog tegen elkaar zaten te grappen dat het wel leek alsof hij een midlife crisis had (ander uiterlijk, veel sporten..) komt dit echt als een complete verassing, ook voor mijn vriendin en haar twee kindjes, ik heb haar vandaag ook weer gesproken en ze is echt woedend, heeft het zelfs al tegen haar kindjes gezegd.

    ik weet niet zo goed hoe ik haar kan helpen, het liefste wilde ik vandaag al naar haar toe, maar ik heb een logeetje en het is een stukje rijden.
    wat kan ik voor haar doen?
     
  2. beautevil

    beautevil Fanatiek lid

    23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    Een luisterend oor zijn, en zodra je kan een schouder zijn om op uit te huilen. xxx
     
  3. moontje2008

    moontje2008 VIP lid

    7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    hey lieffie... thanx...
     
  4. Kuukske

    Kuukske Bekend lid

    26 nov 2012
    661
    10
    18
    Wat erg voor haar zeg! En wat lastig voor jullie! Ik zou haar vaker bellen dan anders en proberen wat vaker af te spreken zodat ze merkt dat jij er voor haar bent. Sterkte met de situatie!
     
  5. Helise

    Helise Fanatiek lid

    4 mrt 2012
    1.785
    0
    36
    Wat je voor haar kunt doen is gewoon laten weten dat je er voor haar bent. Een luisterend oor en een schouder om op uit te huilen.

    Vooral die dingen zijn belangrijk. Ik spreek uit ervaring, ben zelf net gescheiden, en mijn 'vrienden' hadden het te druk met andere dingen dus dat heb ik heel erg gemist.
     
  6. Flowergirl23

    Flowergirl23 Fanatiek lid

    22 okt 2010
    1.358
    0
    0
    Rotterdam
    Waarom heb ik het idee dat jij degene bent die een dikke knuff kan gebruiken.... Knuff...

    Ts Het feit dat je berichtje tikt laat al kenbaar maken dat je aan haar denkt, bel dr, en zodra je kan ga je lekker naar dr toe. Volgens mij ben je een lieve vriendin, komt goed.. ook jij een dikke knuffel.
     
  7. moontje2008

    moontje2008 VIP lid

    7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    gelukkig gaat het hier niet om beautevil.... of ze moet geheimen voor me hebben :D
     
  8. beautevil

    beautevil Fanatiek lid

    23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!

    Uhm nee haha, alhoewel ik beide nu ook wel nodig heb maar das een ander verhaal ;)

    Zodra het logeetje weg is spreek je met dr af. Oppas is geregeld bij deze ;).
     
  9. moontje2008

    moontje2008 VIP lid

    7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    bedankt... ik ben ook gewoon nog steeds zo verbaasd.. dat doe je toch niet? twee kleine kids... huisje... getrouwd...
     
  10. Roxyroxx

    Roxyroxx Niet meer actief

    Tja, mannen hé... Echt beetje midlife crisis lijkt het te zijn uit je verhaal... Ook een jongere vrouw?!

    Het enige wat je kunt doen is een luisterend oor bieden én blijven bieden. Ook over een jaar nog eens informeren hoe het gaat, aandacht blijven geven niet stoppen na 1 maand ofzo...
     
  11. MamaTal85

    MamaTal85 Fanatiek lid

    13 sep 2011
    2.080
    192
    63
    NULL
    NULL
    Dit inderdaad ... en jij en beautevil ook een dikke knuffel!

    Jullie klinken als goede vriendinnen, voor elkaar en voor de vrouw waar het in dit geval om gaat! ;)
     
  12. Sterrefeetje

    Sterrefeetje Niet meer actief

    Tja, ik geloof dat het steeds normaler wordt. Ik kom in mijn thuiswerk soms mensen tegen dat ik echt denk huh???????? Jij????????

    Sterkte in ieder geval, het enige wat je kan doen is luisteren. Ook zou ik de vriendschap met haar man niet gelijk opgeven, hij heeft jullie niets aangedaan..
     
  13. Flowergirl23

    Flowergirl23 Fanatiek lid

    22 okt 2010
    1.358
    0
    0
    Rotterdam
    dan mag je die knuff alsnog houden.. hihi, maar je reactie en haar reactie daar weer op deed mij dat vermoeden.. :)
     
  14. moontje2008

    moontje2008 VIP lid

    7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    bedankt! ik zou niet meer zonder haar kunnen!
     
  15. moontje2008

    moontje2008 VIP lid

    7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    dat vind ik ook lastig ja, ik ben zo kwaad op hem.. maar het idee dat ik hem misschien nooit meer zal zien of zal spreken raakt me ook best..
     
  16. beautevil

    beautevil Fanatiek lid

    23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    Aww thanks voor je knuf! Haha nee niets is wat het lijkt. Das het vern**kerige aan berichten, je kunt het verkeerd opvatten. :D
     

Deel Deze Pagina